Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

pogledam izvješća na forexfactoryu, sve gore od gore, pogledam yahoo sve zelenije od zelenog. [undecid]

pogledam izvješća na forexfactoryu, sve gore od gore, pogledam yahoo sve zelenije od zelenog. [undecid]

Sada vlada obrnuta logika… Kad dodju lose vijesti, onda svi pomisle: "Pa nemoze gore od ovoga. Mora biti dno." [thumbsup]

Jednom ce i ta taktika upalit.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Trebalo bi se skucati za kartu do SAD da pošaljemo ove naše drukere da im oni kažu kakvo je stanje u njihovom gospodarstvu jer ljudi očito nisu svjesni u šta ulažu [cool]

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Nema me par sati i odmah sve ode u plus.
Sad će me čut

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Da li netko zna kako Bank of America Corporation ima Tržišnu kap. Market Cap 30.04 B$, a prije par

tjedana je imala 42 B$???

BofA trenutno je na -8,30%

DIONICE SU TRENUTNO BEZVRIJEDNE........CASH IS THE KING !!!

Suska se da ce je trebat nacionalizirat… Onda [bye] dionicari.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Mortgage rates hit six week high

"Mortgage rates rose over the past week, pushing the cost of borrowing to its highest level since Christmas. And volatility is expected to continue as the debate over the economic stimulus plan continues.
The average 30-year fixed mortgage rate rose to 5.70% from 5.48% for the week ended Feb. 4, according Bankrate.com.
The average 15-year fixed rate mortgage increased to 5.31% from 5.10%, and the average jumbo 30-year fixed rate jumped to 7.12% from 7.06%."

Ide to ap,ap

[bye]

"Mortgage rates rose over the past week, pushing the cost of borrowing to its highest level since Christmas. And volatility is expected to continue as the debate over the economic stimulus plan continues.
The average 30-year fixed mortgage rate rose to 5.70% from 5.48% for the week ended Feb. 4, according Bankrate.com.
The average 15-year fixed rate mortgage increased to 5.31% from 5.10%, and the average jumbo 30-year fixed rate jumped to 7.12% from 7.06%."

Ide to ap,ap

[bye]

Slabo je to kolega još nešto malo jače ovo se počinje otimati kontroli.

Dow 8,053.99 +97.33 +1.22%

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Ide to ap,ap

[bye]

Slabo je to kolega još nešto malo jače ovo se počinje otimati kontroli.

Dow 8,053.99 +97.33 +1.22%
[/quote]

No end to bank crisis in sight, IMF says

WASHINGTON (MarketWatch) — "There is no end yet to the global financial crisis, the IMF said in its latest report released Thursday. "Policy actions to resolve the financial crisis have been broad in scope, but have not yet achieved a decisive breakthrough," the IMF said. It called for more aggressive and concerted policy actions. Countries have made a "good start" on fiscal measures to battle the downturn, but toxic assets must be removed from bank balance sheets. "If the financial sector is not restored to health, an enduring recovery will not be possible," the IMF said."

Jel ovo bolje?

Trebalo bi se skucati za kartu do SAD da pošaljemo ove naše drukere da im oni kažu kakvo je stanje u njihovom gospodarstvu jer ljudi očito nisu svjesni u šta ulažu [cool]

Samo kod ovih u debelom minusu primjećujem u postovima riječ "druker". [wink]

DIONICE SU TRENUTNO BEZVRIJEDNE........CASH IS THE KING !!!

Bailout watchdog: Treasury paid too much

"The Treasury Department overpaid for the assets it purchased as part of the $700 billion financial sector bailout, according to testimony of a bailout oversight official before Congress on Thursday.
At a Senate Banking Committee hearing, Elizabeth Warren, head of the Congressional Oversight Panel, testified that the more than $254 billion in assets that the government purchased in 2008 are worth just $176 billion – $78 billion less than what Treasury paid for them."

A,ha,ha,ha,hahahaha,ha [bye]

Sada znamo koji se lik skriva iza ententinisa – Nadan VIDOŠEVIĆ!!!

Kriza će trajati ni manji ni više nego ravno DESET godina.

New Report

Close