ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 30.04.2024. u 20:11
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
17,24
1.069
62
16,80
17,20
1,18%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kolega standnav i ja se nadam da će uskoro, vrlo bitan i zanimljiv podatak.


Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana



Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf

Ok, sve je to super ali postovani kolege, tesko ce netko iz same ULPL dati podatak ali ’koliki je brakeeven za cijelu flotu ULPL..po brodu?’ (šest brodova 2+4).
To precizno moze izracumati samo njihov kontroling ali s obzirom na rast vozarina u oba segmenta bilo bi zanimljivo.


Ok, sve je to super ali postovani kolege, tesko ce netko iz same ULPL dati podatak ali ’koliki je brakeeven za cijelu flotu ULPL..po brodu?’ (šest brodova 2+4).
To precizno moze izracumati samo njihov kontroling ali s obzirom na rast vozarina u oba segmenta bilo bi zanimljivo.

Bas oni imaju controlling sa tridesetak zaposlenih.




Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
[/quote]

Hm… novi kreditor, novi uvjeti. A zašto im CS nije htio to povoljnije refinancirati? To bi bilo zanimljivo znati.





Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
[/quote]

Hm… novi kreditor, novi uvjeti. A zašto im CS nije htio to povoljnije refinancirati? To bi bilo zanimljivo znati.
[/quote]
Ključna riječ ovdje nije refinanciranje nego značajan otpis duga.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.





Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
[/quote]

Hm… novi kreditor, novi uvjeti. A zašto im CS nije htio to povoljnije refinancirati? To bi bilo zanimljivo znati.
[/quote]
A ne znam, bili ti odmah dao jako povoljne uvjete nekome koji tek pomalo izlazi iz krize?
Pa nije ULPL sada odmah postao svjetski poželjna firma.
Naravno, biti će bolje, ali to bankari ne prihvaćaju zdravo za gotovo. Vjera očigledno postoji, ali i kamatne stope se uvijek mogu smanjiti, ali ne na glavačke.

Izgleda da nam se pomalo budi i Uljanik plovidba, cijena već neko vrijeme nije bila preko 100 kuna. Moguće da su neki malo bolje analizirali kakvo bi izvješće moglo biti za Q3. Ja očekujem znatno bolje rezultate zbog boljih vozarina u trećem kvartalu, vjerujem i kako će doći i do valorizacije vrijednosti broda -tj. povećanja vrjednosti. Na pozitivne dojmove o izvješću mogle bi utjecati i refinancirane obveze gdje se po nijhovoj obavijesti očekuje znatnije smanje obveza. ALvidjet ćemo što će biti.
Kakva su vaša razmišljanja? Kakvo izvješće očekujete?

Ma cijena ULPL je još uvijek na razini hoće li preživjet ili neće, po mome najgore je prošlo… nadolazeći izvještaji bi to trebali početi i potvrđivati…. jedino što smeta je slaba transparentnost firme…

Ovdje sam uspio skupiti četveroznamenkastu količinu u zadnje vrijeme, po meni smješnim cijenama, ali je stvarno trebalo biti strpljiv. Ali tržište je tako plitko da sa 25k kn sad digne netko 15%,, i opet sa istom količinom može zabiti -30%, baš treba imati živce i bit lud za ulagati u ZSE

Ma tako je, bugs, ovjde bi netko sa 1 milion kn napravio darmar

mislim da su im dosta naštetile negativne novinarske konotacije i povezivanja s brodogradilištem Uljanik a zna se da nikakve vlasničke povezanosti nema. Nažalost naštetilo im je i negativno novinarsko pisanje o neisplati plaća pomorcima što se također pokazalo kao neistina, jer je nakon dostavljenih potvrda brod redovno isplovio po planu prema sljedećem odredištu. Da je bilo imalo sumnje ili dokaza brod bi i danas vjerojatno bio u istoj luci.
Nažalost izgleda da netko ima neki skriveni interes učestalog blaćenja Uljanik plovidbe. Ne kažem da su med i mlijeko i da bi svako trebalo biti više transparentnosti u izvješćivanju prema dioničarima.

Nakon dugo vremena dns se kupovalo i po 107kn, ali opet nestrpljivi prodaju po nižoj cijeni. ne kuzim.

LP,

Onome, tko umije da čeka, vremenom sve dolazi.

Vrijednost brodova raste, MR tankeri 5 godina stari sa 26,1 mil.$ na 27 mil. $

Ships are in Demand: What types of vessels is each maritime nation buying?

New Report

Close