TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kada se argumenti na ovom forumu svedu na omalovažavanje osobe, a ne kritiku onoga što ta osoba piše, vrijeme je za napustiti ovaj forum. Pozdrav.

Rijeka ne dozvoli da te isprovociraju.Ove informacije koje iznosiš su jako bitne i nastavi i dalje.
To je jako korisno.I bitno.Vozarine su najbitnije kao dugoročni pokazatelj.

Kod tankerskih vozarina ovakav rast vozarina normalno da veseli jer 34% na 86% tankerske flote ili
devet brodova donosi veću korist,nego što predstavlja gubitak od desetak posto za BSHI tj za
šest brodova od 180.000 DWT.

Mislim da je važno da i dalje iznosiš rast ili pad BDTI i BDI,da bi investitori shvatili da TNPL i BDI
imaju jako malo zajedničkog.

Međutim,svi ovi podaci i nemaju bitnog utjecaja na prihode TNPL,jer ona za sada ima sve brodove na
dugoročne TCT,te je rast ili pad ovih indeksa bitno ne utjeće na prihode i DOBIT.O gubitku za sada
nema ni govora.Međutim,ovakav katastrofalan pad bulk vozarina može donijeti i do korekcije cijene
najma u dugoročnim TCT.Ali ovo se za sada može dogoditi samo bulkovima jer su tankerske vozarine
dobre.Ovo je sezonski rast tankerskih vozarina.Neka one rastu sezonski,samo neka rastu..I imaš pravo da se tome
raduješ ako si dobro ušao u ovu dionicu.

Ipak se i na ovom postu pojavljuju lošije ocijene za korektne igrače koji iznose dobre strane.Znaći,
da ima velik broj pasivnih kupaca koji ćekaju na kupnji.Na TNPL imamo najpametniju kupnju.
Kupuje se ,ali taman toliko da cijena ne raste.

Rijeka,ti nisi potok,ti si Sava.


kolega rijeka, neznam koliko dugo pratite index BDTI ali ovaj rast je privremena pojava …

bravo, genijalac.

a koje su to stalne pojave na indexima?


@ Ivana – ovdje je bio masark motornom pilom što da ti kažem

– sve ja znam što je tu bilo, ipak pratim sve.
– a sada sam kao ona ptica lešinar, koja dolazi kad je netko na umoru.
– kada bih pretostavljala da će krepati sigurno tu ne bi dolazila.
– još mi je ovo skupo za neku ozbiljnu kupovinu.
– a imam i dosta pitanja.
– tek kada mi je investicija potpuno jasna ja u nju ulazim.
– trenutno sam simbolično prisutna u TNPL s relativno niskum ulazom.

– I love this game.
Pozdrav !

p.s. još nisam dobila odgovor na prvo pitanje.

Brodarsko tržište.

– po meni to tržište je rizičnije barem 10 puta nego tržište dionica.
– ali su zbog tog razloga i puno dinamičnije, idu gore dolje, pogotovo ATPL.

– isto kako mi trgujemo na burzi tako isto postoji i tržište za prijevoz robe i tržište za kupoprodaju polovnih brodova.
– znači i tu postoje neki grafovi, nekakva budućnost se i tu može predvidjeti.

– pitanje.
– što mislite imaju li te kompanije np. TNPL ili ATPL u svojim upravama stručnjake tipa Vlada, stručnjake koji neke stvari mogu predvidjeti ?????????????

– I love this game.
Pozdrav !


Pozdravljam sve koji pišu na ovoj temi.

– dugo sam na ovom forumu,
– ali ovo je moje prvo pisanje na ovoj temi.

– do sada mi je uvijek puno draža za ulaganje bila ATPL, pa i ULPL nego TNPL, što se tiče brodara.
– imam zbilja puno pitanja,
– neka će biti i provokativna, ali nikoga neću vrijeđati.
– voljela bih kada bi mi odgovore mogli dati gospoda Zmrklic i Lopina, a i drugi koji se kuže.

– stvarno lijepo i stručno pišete i uživam čitati Vaše postove.

– ali nikako ili slabo se kužite u burzovne cikluse.
– ali i to gradivo ste sada svladali, odnosno platili ste skupu školu.

– ako me uspijete nagovoriti kako je to dobro ulaganje,
– sigurno ću biti u top 10.

– I love this game.
Pozdrav !


evo kaže ekipa iz tnpl , ako uđeš u top 10 da pristaju godinu dana raditi za 1 usd , po uzoru na one iz GM-a i FORDA , a možda im poslužiš za stabilitet — kao balast [bye]

Ajme Ivana, molim te čitaj ne piši [pray]

Aj Ivana evo ti:

Za razliku od Bulkera, Tankere je puno teže predviđati

Čini mi se da je uprava TNPL dobro odigrala, držala aframaxe na spotu u vrijeme viskokih vozarina, i stavila ih nakon doga u kratke TC od 2 godine, taman do neposredno prije izlaska single hull-ova dakle do kraja 2010. Da ih je ostavila na spotu, 11 mjesec bi bio slab, 12 bi bio jako dobar, a 2009 ćemo vidjeti, futuresi se dižu , ali futuresi kod tankera na duži rok ne znače ništa.

Što se tiće flote handy-ja nemam podataka dokle traju TC.

Tržište polovnih brodova.

– dosta sam čitala, a i pričala s stručnjacima za to područje.

– na tom tržištu su Vam Grci najveći svjetski stručnjaci.
– vidim ja kako i na ovoj temi ima pravih stručnjaka,
– a na temi ATPL su ti stručnjaci s ovoga foruma stručniji i od same uprave.

– sve znate, sve indexe, vozarine za brodove, cijene novogradnji, cijene polovnjaka….

– ali nasuprot Vama koji sve znate, Grčke stručnjake zanima samo u kome smijeru će tržište.
– oni su vjerovatno već isprodavali veći dio svojih brodova.

– pitanje.
– zašto ovi naši brodari nisu isprodavali barem dio brodova ???????????
– pa sada su za svaki prodani mogli kupiti dva iste kvalitete, a moći će se kupiti i više.
– to Vam je slično kao i s dionicama.
– TNPL 8.000kn, ATPL 3.500kn.
– danas s isim novcima možete kupiti puno više dionica.

– kako padaju cijene brodova tako padaju i cijene brodara, manja imovina.

– a naši brodari umjesto da prodaju oni grade brodove.
– zar JDPL ne gradi najskuplji brod ?????????
– pa što će im ti novi brodovi kada neće imati što voziti, osim stvarati gubitke.

– Grčki stručnjaci kupe na samom dnu toga brodarskog tržišta brodove po smiješnim cijenama.
– zar nije i ATPL prodala jedan brod Grcima po smiješnim cijenama na prošlom dnu, nisam sigurna za ovaj podatak, ali mi se čini kako sam to negdije pročitala.

– tim Grcima brodovi ne plove ako ne zarađuju, oni ih jednostavno parkiraju, i čekaju uzlet vozarina.
– a na cijenovnom vrhu prodaju te olupine, ali po najvećim cijenama.

– pitanje.
– je li stvarno mislite kako su uspiješne i pametne te uprave kod naših brodara ???????????
– i kolikim novcima naplaćuju svoje neznanje ?????????????
– ja ipak mislim kako sam ja puno pametnija nego sve te uprave zajedno, stvarno ne mogu vjerovati koja sve ne rade *ranja, i kako nemaju pojma o poslovanju, malo prepotentno od mene ali sam takva.

– I love this game.
Pozdrav !

Pišeš na temi TNPL, a vidim da pišeš isklučivo o ATPL i Bulk brodovima.
Kad su u pitanju double hull tankeri, situacija je sasvim drugačija, al dobro , spamaj temu ako baš moraš [bye]

Once upon a time… there were new buildings
Thursday, 04 December 2008
Long gone are the days when Greek ship owners were placing up to 10 new building orders for vessels every week, bringing the total orderbook of the leading maritime nation to over 1,100 ships. According to the latest reports the last couple of months (October and November) no new orders have been placed. The Baltic Dry Index’s collapse in less than two months created havoc in the market, with recovery not visible for the following months, at least for the time being. Yesterday (Wednesday) the BDI closed further down at 672 points, marking its 11th consecutive downward session, showing everybody that the freight market may reach never seen before depths. Reasonably enough, few are those owners willing to receive their once much-coveted dry bulk carriers, often ordered at record prices. Commenting on the Capesize sector, Fearnley’s said yesterday that the spot cape market “is turning into a farse with top class Capers fixed at time charter (TC) rates 50% lower than Handysizes. The TC index is now down to $2300, an all time low number. The voyage rates fixed are hardly giving positive TC returns. We hear as many as between 150 and 200 cape units have dropped the anchor. So what can owners do to try influence the market in a more positive direction? Lay up and slow steam wherever possible!”
As a result, new building orders amid this negative sentiment are something of a rarity, hand-to-hand of the lack of financing. Local shipbroker George Moundreas & Co. reported that virtually no orders were placed by Greek ship owners during the months of October and November. It went further on to say that cancellations of new buildings are expected to reach 25 percent of the current orderbook, which is easily translated to more than 200 vessel deliveries axed. The vast majority of these cancellations will be dry bulk carriers and not so many tankers, where rates have proven resilient to the global financial crisis.
Of course some of these cancellations could be caused by shipyards unable to provide the necessary refund guarantees, or facing other financial problems, even bankruptcy in some cases. Until this day, orders have been cancelled (at minimum costs though) by shipping companies like Navios Maritime of Angeliki Fragou, Metrostar of Theodore Angelopoulos, Target Marine of the Komninos family, Stealthgas of Harry Vafias and Genco of Peter Georgiopoulos.

Nikos Roussanoglou, Hellenic Shipping News

Nista odo na vikend bojim se čitat u ponedjeljak što će Ivana nadrobit preko vikenda [lol]


Ajme Ivana, molim te čitaj ne piši [pray]

– ma ni Vaše masovno dijeljenje jedinica na moje postove neće me otjerati od ove teme.
– Vi pričate samo ono lijepo, što Vam se sviđa.
– ali vjerujte mi,
– dosad pored Vaših zdravih očiju puno toga niste vidjeli.
– e tu ću Vam pomoći s svojim pitanjma da neke stvari bolje vidite.

– pitanja su mi zbilja potrebna.
– ponavljam,
– investicija mi mora biti kristalno jasna da bih ušla u ozbiljnu kupnju dionica.
– a na ovim cijenama mi zbilja nije problem biti u top deset barem dva veća brodara.
– znači i Vama bi morao biti interes što tu pišem,
– a ako krenem u kupnju, ATPL ili TNPL, ta kupnja će dići i samu cijenu dionice.
– zbog toga se nadam i Vašoj suradnji na odgovore na sva moja nezgodna pitanja.
– pa tek sam počela.
– svaki dan po malo.
– bar će ova tema malo živnuti i nadam se biti puno interesantnija za čitanje.

– I love this game.
Pozdrav !

New Report

Close