Ima, al govori o potpuno drugom tankerskom segmentu. Product nema veze sa VLCC i Supramaxima kada pišemo o vozarinama.
Ja ovo pratim samo sporedno, ali prilična je razlika u kretanju ‘clean’ i ‘dirty’ tanker vozarina. TPNG ima flotu product carriera odnosno clean tankera koliko sam ja uspio popratiti tu firmu.
Dirty: https://m.investing.com/indices/baltic-dirty-tanker
Clean: https://m.investing.com/indices/baltic-clean-tanker
Treba malo razvući graf, na barem godinu dana, pa vidjeti kretanje indeksa i trendove da se stekne bolja slika sto se tu događa. Razlike su očite.
Nista, ispada da se clanak odnosi iskljucivo na dirty segment i to samo na VLCC-e.
Inače, kroz povijest nije uocena nikakva koleracija izmedju vozarina razlicitih tipova plovila i ditry i clean segmenta…oprostite sto spamam temu…
Pa vidite da raste jedno i drugo, al očito je rast na dirty segmentu dugotrajniji i intenzivniji. To je vezano, al ne znam u kojoj mjeri i kojim intenzitetom.
Trebalo bi malo pretražiti prošlost i pokusati pronaći analize ili barem zapažanja o tada uočenom ponašanju. Nikad nije isto, al neki zaključci se ipak mogu izvući.
Evo ga.
Prosječan spot za MR tankere 25000 usd.
https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2020/01/Weekly-freight-rates-030120.pdf
Airstrike could propel tanker rates back into stratosphere
Spotne stope za vrlo velike prijevoznike sirove nafte (VLCC; tankeri koji prevoze 2 milijuna barela sirove nafte) trenutno prosječno donose 96.600 USD dnevno, što je više nego dvostruko više nego prije godinu dana.
A što se ovdje štrajka danas?
Vidjeli valjda pisanja na temi BDI-a i ATPL pa pomislili, svejedno Cape ili Tankeraš???
Pravo čudo da nije već preskočeno 60!
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 6. siječnja 2020. godine 892,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 3. siječnja 2020 888,00