The best of prilike svih vremena na ZSE, (ne)iskorišteno, (ne)prežaljeno, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska The best of prilike svih vremena na ZSE, (ne)iskorišteno, (ne)prežaljeno, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

“potvrda(520) na potvrdu i di je tome kraj?”

na malom volumenu ali danas max 539,75 kn
za koji dan izvješće pa ćemo biti “mudriji” po pitanju unosa ispravka ili još ne?
brzo će to,iza prvog zavoja ili tu negdje.-)

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

hupz traži ispravak unosa .
ima li još netko feeling da bi bilo mudrije odgoditi?
živi bili…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


što bi rekao jedan kolega
“Ne razumijem zasto je zamrla jedna ovako kvalitetna tema…
izvrsno je vrijeme za nadopunu”


pa da odradimo zaostatke jer kako se sada čini biće ovdje posla da će se prašit u 2018?
takav mi je feeling a svi mi griješimo ponekad.


“potvrda(520) na potvrdu i di je tome kraj?”

na malom volumenu ali danas max 539,75 kn
za koji dan izvješće pa ćemo biti “mudriji” po pitanju unosa ispravka ili još ne?
brzo će to,iza prvog zavoja ili tu negdje.-)


još dodatne potvrde na potvrde
ispravak unosa na ATH2
atpl(690) ukupan prinos 590% anualizirani 320%


hupz traži ispravak unosa .
ima li još netko feeling da bi bilo mudrije odgoditi?
živi bili…

i hupz ima novi vrh(3360) ali tu kako ja gledam nije potrebno i dalje skakati pred rudo sa upisivanjem ispravka pa …
živi bili…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Inače podržavam tablicu i trud, sa razvojem ciklusa biti će još dosta ažuriranja.
Ali mislim da JMNC više ne pripada unutra po današnjim cijenama…

When speculation has done its worst, two and two still make four.

kolega Vergilije dali tom logikom ni atpl danas nebi trebala biti u tablici jer je sa 3700 pala na 100?
ovdje nije smisao teme trenutno stanje ni ono koje bi moglo biti već dokumentiranje onog što se je dogodilo.
možda neke dionice neće u budućnosti postojati ali to neće promjeniti činjenice koje su tablicom dokumentirane.
dokumentiranje(ne) iskorištenih,(ne)propuštenih prilika je ovdje tema i cilj tablice koja se ažurira kroz vrijeme.
što će biti sa jmnc u budućnosti vrijeme će pokazati,ono što se ponudilo ostat će nepromjenjivo bez obzira na rasplet.
koliko je investitora vjerovalo da će atpl u dvije godine sa 100 na 700 nakon pada sa 3700?
neki su uvjereni da to nije kraj.
na ovoj temi vrijedi još i više pravilo svih pravila “nikad ne reci nikad”.
što je bilo bilo je i ne može se promjeniti kolikogod mi mogli ili nemogli prežaliti propušteno.
svi mi imamo svoje favorite u toj kategoriji zar ne?
ono što je trenutno važno je da se stvari slažu u tom smjeru da će izgledno bti novih upisa u ovu tablicu u 2018.
bio bi to još jedan dokaz da su prilike tu oko nas,nude se,zovu nas ali nas ne mogu natjerati da ih ugrabimo,za to treba ….

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Nove upise ce trebati traziti medju sada nelikvidnima.
Inace, na svemu ostalom se isto moze ocekivati ok prinos, uz odredjenu sigurnost ulaganja, ako to uopce postoji.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

i hupz ima novi vrh(3360) ali tu kako ja gledam nije potrebno i dalje skakati pred rudo sa upisivanjem ispravka pa …
živi bili…

novi ATH 3480 ali ask nam sugerira da ne treba žuriti i trošiti tintu.
možda i griješim,nebi bilo…
🙂

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


i hupz ima novi vrh(3360) ali tu kako ja gledam nije potrebno i dalje skakati pred rudo sa upisivanjem ispravka pa …
živi bili…

novi ATH 3480 ali ask nam sugerira da ne treba žuriti i trošiti tintu.
možda i griješim,nebi bilo…
🙂
[/quote]
HUPZ novi ATH je 3800 ali s obzirom na nove mat.činjenice i očekivanu JP pričekajmo još malo za upis.

ali zato možemo upisati VLEN u ATH2 koji je prošle godine bio jedna od ljepših priča
dolazi iz sektora koji nije na glasu,rekli bi neki pesimisti “nebi smio” pa tim više vesele prinosi.
ukupan prinos 217%
anualizirano 125%

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

ajmo malo o onima koji su kupovali THNK na 700 kn na migrinu preporuku pa sada rasprodaju na 100 kn…. laganih -600 kn po dionici….ajmo malo usporediti zse i građevinski sektor???? odjednom su prestale te “analize”

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.



@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.

Aha, samo sto bi onda imali jedno milijardu eura, do dva manje od turizma.



@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.

Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.

Ignore : renči




@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.

Aha, samo sto bi onda imali jedno milijardu eura, do dva manje od turizma.
[/quote]

Aha. Baš mi treba tih 2 milijarde eura od turizma, a zadužio se za 20 milijardi.
Znači nakon 40 godina si tek na nuli.

A sad zamisli da si te novce uložio u energetiku i proizvodnju recimo dvije tvornice automobila.

Za tu lovu smo sami mogli proizvoditi automobile.

Mogli su na postojeću cestu dodati samo još jednu traku.
Ishod bi bio isti.

Jedino kaj HDZ i njihove građevinske tvrtke ne bi popalili još jednu autocestu.
A usput su uništili i građevinu u Hrvata.




@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.

Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
[/quote]

Ako radiš autoceste zbog turizma a ne zbog industrije i razvoja onda si g.lup.

Odi lijepo u Peru ili Indiju pa ćeš vidjeti da su njihove ceste sastavni dio turističke ponude.
Autoceste su samo sredstvo da sigurnije i brže stigneš iz položaja A na položaj B na posao,
Vidi Njemačku.
Naravno kod nas plaćenog posla nema pa imamo autoceste za turizam.





@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.

Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
[/quote]

Ako radiš autoceste zbog turizma a ne zbog industrije i razvoja onda si g.lup.

Odi lijepo u Peru ili Indiju pa ćeš vidjeti da su njihove ceste sastavni dio turističke ponude.
Autoceste su samo sredstvo da sigurnije i brže stigneš iz položaja A na položaj B na posao,
Vidi Njemačku.
Naravno kod nas plaćenog posla nema pa imamo autoceste za turizam.
[/quote]

G.lup si ako ne ulazes u onu granu koja ti predstavlja najveci udio u bdp-u i najveci potencijal rasta ma koja to grana je, ulozit u autoceste radi industrije, a industrija ti donosi primjer 100kn, a autoceste kostaju 5000kn je totalno neekonomicno ulaganje, industriju prvo treba pokrenit, pa onda ulagat u popratna ulaganja.Da danas nismo imali autoceste mislis da bi turizam rastao koliko raste varas se, zamisli samo guzve na jadranskoj magistrali i na cesti split zagreb starom cestom u sezoni pa koja bi b.udala isla na more, a da se do mora izivcira dovoljno za cijelu godinu i da od slovenije do splita putuje 20 sati.

Ignore : renči

New Report

Close