The best of prilike svih vremena na ZSE, (ne)iskorišteno, (ne)prežaljeno, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska The best of prilike svih vremena na ZSE, (ne)iskorišteno, (ne)prežaljeno, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.





@zorangutan

Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.

Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.

Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.

Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
[/quote]

Pa nisi ti najavio da se selis iz RH?

Ako radiš autoceste zbog turizma a ne zbog industrije i razvoja onda si g.lup.

Odi lijepo u Peru ili Indiju pa ćeš vidjeti da su njihove ceste sastavni dio turističke ponude.
Autoceste su samo sredstvo da sigurnije i brže stigneš iz položaja A na položaj B na posao,
Vidi Njemačku.
Naravno kod nas plaćenog posla nema pa imamo autoceste za turizam.
[/quote]

Čuj, daj vise odi u Njemačku ili Irsku pa tamo pametuj… usput sagradi barem jednu novu tvornicu automobila ili nuklearnu elektranu. Pa nam se onda vrati da potaknes industriju u Kninu i okolici.

Pao tome se i radi.

Nama je turizam uteg koji sprječava razvoj Hrvatske.

Kad se jednom izlije taj tanker u Jadranskom moru što će Hrvati raditi s tom cestom?

Ljudi moji Slovaci izrađuju leteći automobil a ti dalje o asfaltu.

Pa zakaj Austrijanci nemaju autoceste u planinama ili Mađari.

Pa obadvije zemlje zarađuju više od turizma.

Pa Budimpešta zaradi više od turizma nego cijeli Jadran.

Je baš zbog autoceste imamo tako slab turizam.

Autocesta je neophodna, nalazit krivca u autocesti je glupo tu je rasprava tako jednostavna da uopce nije bitna u uvoj prici, to sta si rekao zakaj nemaju austrijanci autocestu u brdima to je kao da si rekao zasto mi nemamo autocestu na otocima, imamo je i mi i oni na podrucju gdje je potrebna.Krivci su oni koji upravljaju drzavom i raspodjelom love koja se ne ulaze na temlju nacela dizanja produktivnosti i konkurentnosti vec samo u uhljebljicki standard koji gusi ova prva dva aspekta i jos pri tom trosi resurse koji bi trebali bit namjenjeni tome.

Ignore : renči

Slovaci su uglavnom radna snaga. Oni se ne bave razvojem tehnologije i pogonskih strojeva ni u jednoj industriji. Povoljni ulagački poticaji, porezna politika, dobar zemljopisni polozaj te relativno kompetentna i u to doba jeftina i solidno educirana radna snaga privukli su ulagače u industriju sklapanja automobila poznatih korejskih i europskih proizvodjaca. Nitko ne gradi auto ceste po Alpama. Zato Austrijanci imaju dobru mrežu magistralnih cesta.

Budimpešta ne zaradi sigurno vise od turizma nego Jadran. Prihodi hotelskih kapaciteta i ostalih registriranih smještajnih kapaciteta u Budimpesti su u 2016. godini uprihodili oko 100 milijuna eura.

http://abouthungary.hu/news-in-brief/hungarys-international-tourism-numbers-grow-by-16-percent/

Mislim da su tvoji napisi hasenfefer neutemeljeni i vjerojatno su odraz tvoje razočaranja glede gubitaka na ulaganjima i drugih osobnih faktora.

Ova tema je malo zamrla, ali prije mi je bila jedna od zanimljivijih koje sam pratio..vječna borba optimista i pesimista :-). Dosta dionica je na ATL ili blizu te razine.. Teško je predvidjeti koje bi mogle donijeti dobre povrate kroz slijedećih 5 god. kao npr. prije turisti koji su donijeli povrat od cca 2000% od ATL, ili ATPL koji trenutno ima povrat od 500% od svog ATL. Koji su još neotkriveni neizbrušeni dijamanti na zse koji će zasjati kroz koju godinu…Ima li tko kakvih ideja? 🙂

Dalekovod

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Ako uprava uspije napraviti poteze koje planiraju Đuro Đakovic

Posljedni Đurin ratnik

Tekstilpromet

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Ulaganje je u stvari vrlo jednostavno: “Samo” treba naći firmu ili sektor u kojem će se kroz određeni vremenski rok (2-5g) desiti preokret i koja će uz godišnje povećanje prihoda, generirati i povećavati svoju dobit. Jedna od takvih prilika je bila ADPL…možda još uvijek je, ali je sada cijena puuuno viša..

Da sad kad se gleda ovu cijenu mnogima izgleda skupo i zato je neće kupovati.
I onda ako krene rast nakon slijedecih izvjestaja nekima ce jos biti skuplja nevezano sta ce fundamentalno imati opravdanje za taj rast,zbog psiholoskih barijera mnogima ce biti jako skupa i ubuduce.
Posjedujem adpl i nije nagovor na nista.


Ulaganje je u stvari vrlo jednostavno: "Samo" treba naći firmu ili sektor u kojem će se kroz određeni vremenski rok (2-5g) desiti preokret i koja će uz godišnje povećanje prihoda, generirati i povećavati svoju dobit. Jedna od takvih prilika je bila ADPL…možda još uvijek je, ali je sada cijena puuuno viša..
[/b]

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Malo je zamrla ova tema, a rasprava se preselila na temu best buy… Ima li tko kakav ticker za buduce best of prilike..

ULPL

P/E 3,25
EPS 33,11

Zaboravih

Nije the best, ali na 29x,00 da sam Petricu-gnojicu prodao ne bi se jos uvijek iza uha ceskao!

ako me pamcenje dobro sluzi ,citao sam onomad ismijavanje sudionika koji su prodali DLKV na 25-27 kn
bio sam medju njima ,kako se sad osjecate kolege dugorocni?

molim moderatora da otvori temu[b] BEAR MARKE[/b]T 2019-2020 godina

New Report

Close