Što smo danas tržili na stranim tržištima kapitala?

Naslovnica Forum Gospodarstvo i financije IT i ICT industrija Što smo danas tržili na stranim tržištima kapitala?

i opet rast, kako to?

međedi zbogom [bye]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

i opet rast, kako to?

međedi zbogom [bye]

ne znam…
ali znam da ce biti placa…
hihihi

[smiley]

Pozdravio se s PIP i sad se polako pozdravljam s REE [cool]

Pozdravio se s PIP i sad se polako pozdravljam s REE [cool]

svaka cast…….cestitke….sad sam zvao jednog forumasa i kaze da Vam se divi…..on je samo PIP pogodio a REE nije ni vidio
pofuk

i opet rast, kako to?

međedi zbogom [bye]

ne znam…
ali znam da ce biti placa…
hihihi

[smiley]
[/quote]

Po meni je i dalje veća vjerojatnost za rast nego za pad. [thumbsup]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

no, nastavkom rasta nafte teško će ekonomija naprijed [bye]

Citigroup [thumbsup], sad ćemo još vidjeti što će biti u 14.30h !!!

Citigroup? hoh hoh ho

ide to nizbrdo oho ho
nhf
[/quote]
da da ,zamalo….da nisi i ti presao u tabor fazana [rolleyes]
[/quote]

Jok, ja držim samo AAPL, GOOG i AMZN

Na financijaše ne bih ni bicikl naslonio, oho ho ho

Financijasi su out slijedeće tri godine [sealed]

KUPOVAO SAM JA BELJE PO 8, PTKM 12, ATPL 70, KODT 200, HDEL 50, TNPL 200 a VI ?

Futuresi se drže onoga " sell on news " zasad … [lol] [lol] [lol]

Citigroup [thumbsup], sad ćemo još vidjeti što će biti u 14.30h !!!

dobar ti je posebno AMZN, dolaze mjeseci božićnog šopinga i povećanog konzuma, doći ćeš na svoje u slijedeća 2 mjeseca …

Citigroup? hoh hoh ho

ide to nizbrdo oho ho
nhf
[/quote]
da da ,zamalo….da nisi i ti presao u tabor fazana [rolleyes]
[/quote]

Jok, ja držim samo AAPL, GOOG i AMZN

Na financijaše ne bih ni bicikl naslonio, oho ho ho

Financijasi su out slijedeće tri godine [sealed]
[/quote]
[thumbsup]

... Greed is good

Istresao 50% BIDU-a kojeg imam od @75.02 $ … nije puno ali dobro dođe [thumbsup]

Djeluje pametno

AAPL is set to report earnings after the bell today.

While shares show a clean break out at the $296.00 level (which should be near-term support), the 50-day and 200-day moving averages are well below the current trade price (~$280.00 and ~$247.00, respectively); this has the setup of a stock that needs a pullback.

If you have been long the name, first of all, congratulations to you; secondly, you should consider hedging your position. Those long should consider selling the November $260/330 strangle for $11.43 to buy the November $300 put for $8.35. Net credit on the transaction is $3.08.

This gives you an immediate cash hedge of $3.08, protection down to $313.18, and then a hard hedge below $300.00 if it were to break down through the recent break out level. While you are trading some upside for this protection, you still have 5.41% of juice left, which is a nice chunk of change.

In addition to downside protection, this trade is also net short volatility, which is highly pumped up ahead of earnings.

So this hedge makes money to the upside, to the downside, and even makes money if shares don’t move. Now that’s a hedge.

2098 je Nasdaq VPOC od koje se odbio … da li će je probiti ili ne … " Hugo reci jedan broj sigurno ćeš pogriješiti … hahha "

Ide BIDU moj do 130$ do Božića. Imam ga 50% portfelja i molim se da bude ok

Tko je ono rekao da brije na FAZ?
http://finance.yahoo.com/news/Bank-stocks-push-market-apf-757600310.html?x=0&sec=topStories&pos=main&asset=&ccode=
[lol]

Tko je ono rekao da brije na FAZ?
http://finance.yahoo.com/news/Bank-stocks-push-market-apf-757600310.html?x=0&sec=topStories&pos=main&asset=&ccode=
[lol]

ja sam rekao i bio u njemu, da jesam. I sada sam u BIDU, BACu, DRWI (7.77$ ulaz)….

New Report

Close