Škverovi, brodogradnja i brodogradilišta

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Škverovi, brodogradnja i brodogradilišta

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Tech, laicko pitanje: ako je tolika potraznja za bulkerima i brodovima uopce (valjda?), zasto ovi nasi su u banani? Zbog toga sto su socijalna sluzba ili zato sto nisu konkurentni? Ili zato sto direktorcici imaju svoj pipeline?

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Tech, laicko pitanje: ako je tolika potraznja za bulkerima i brodovima uopce (valjda?), zasto ovi nasi su u banani? Zbog toga sto su socijalna sluzba ili zato sto nisu konkurentni? Ili zato sto direktorcici imaju svoj pipeline?

Mislis na skverove? Bulker ti je gomila celika i vrlo malo know how i high tech. To moze raditi svako brodogradiliste. Da bi bio uspjesan (citaj konkurentan) u gradnji bulkera trebas imati bar jednu od dvije predispozicije. Jeftin celik i radnu snagu (Kina, Vjetnam, Ukraina) ili radnu snagu koja moze ugraditi puno celika u malo vremena (Japan i Korea). Na zalost nasi talenti se ne uklapaju ni u jednu od dvije predispozicije.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Da mislio sam na skverove
Za bulkere znam, citao sam neke strategije za skverove, istina malo davno.

Znaci sve troje?
1. Nekonkukurentni
2. socijalne sluzbe
3. lopine (vecinom) na celnim mjestima

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Da mislio sam na skverove Za bulkere znam, citao sam neke strategije za skverove, istina malo davno. Znaci sve troje? 1. Nekonkukurentni 2. socijalne sluzbe 3. lopine (vecinom) na celnim mjestima

Sve troje a onda ti se jos ubaci drzava i prisili te nesto radit sta si odlucio da neces. To ti je slucaj sa zadnjim isiljenim kemikalcima u 3 Maju za TNPL. Imaju ljudi dobru vezu u resornom ministarstvu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

“Slučaj Brodosplit”: odbijen zatjev za blokadom imovine brokera Drage Mačeka

SPLIT,12. listopada 2007.(Hina) – Istražni sudac Župnijskog suda u Splitu Neven Cambj potvrdio je kako je odbio zahtjev Županijskog državnog odvjetništva za privremenom zabranom raspolaganja imovinom Drage Mačeka, brokera osumnjičenog u tzv. slučaju Brodosplit zajedno s bivšim predsjednikom i članom Uprave splitskog brodogradilišta Goranom Vukasovićem i Antom Luetićem, te još pet osoba, zbog sklapanja štetnih ugovora kojima su oštetili tvrtku i na protupravni način stekli imovinsku korist od 4,7 milijuna kuna.

Istražni je sudac rješenje o neprivaćanju zatjeva Državnog odvjetništva donio nakon što je od aktualnog predsjednika Uprave Brodosplita Domagoja Klarića, koji je na tom mjestu ostao kao jedini član Uprave, primio odgovor kako se Brodosplit ne smatra oštećenim poslovima za koje se osumnjičeni terete.

Jedan od zakonskih uvjeta za “blokadu” imovine, tj. mjera privremene zabrane raspolaganja imovinom donosi se kako bi se oštećenoj strani osigurala mogućnost odštete, pojasnio je Cambj.

Ni drugi zakonski uvjet za to nije ispunjen, odnosno, Državno odvjetništvo nije dokazalo da bi osumnjičeni Drago Maček pokušao imovinu prodati ili prebaciti na nekog drugog te time onemogućiti njezino oduzimanje u slučaju pravomoćne osude za kažnjivo djelo koje mu se stavlja na teret.

Odluku o otvaranju istrage, koja se nastavlja ispitivanjem svjedoka, istražni je sudac donio početkom svibnja ove godine, nakon dugotrajnog predistražnog postupka i ispitivanja više svjedoka te samih osumnjičenika.

Uz navedene, za štetu Brodosplitu sklapanjem nepovoljnih ugovora s njemačkom kompanijom “Wessels” te za stjecanje protupravne imovinske koristi od 4,7 milijuna kuna i pranje tako stečena novca, sumnjiče se direktor Brodotrogira Mateo Tramontana, zaposlenici Mačekove tvrtke “Iceberg” Ivica Donkov i Hrvoje Matovinović, ekonomski konzultant Ivan Cesarec te vlasnik splitske tvrtke “Armator Projekt” Danijel Nikolić. Pri otvaranju istrage, istražni je sudac odbio i zahtjev Odvjetništva za njihovim pritvaranjem.

No respect

Brodosplit: porinuće tankera za švedskog naručitelja

SPLIT/ZAGREB, 6. studenog 2007. (Hina) – U Brodosplit-Brodogradilištu danas je obavljeno porinuće tankera za plovidbu i prijevoz naftnih proizvoda u ledenim područjima, nosivosti 75.000 tona, ugovorenog za švedskog naručitelja Marinvest Shipping AB.

Brod je dužine 228,6 metara, širine 32,24 m i visine 20,45 m, snage glavnog stroja 13.560 Kw, brzine 16 čvorova, a imat će posadu od 30 članova.

Riječ je o tankeru veličine PANAMAX, što je najveći brod koji može proći kroz Panamski kanal pod punim teretom te posjeduje Green passport kojim se zadovoljavaju svi svjetski ekološki standardi.

To je posljednji brod je iz PANAMAX programa od ukupno četiri broda koje je splitsko brodogradilište, po cijeni do 42 milijuna dolara, ugovorilo za tog švedskog naručitelja. Ujedno to je i peto ovogodišnje porinuće u Brodosplitu, od ukupno pet planiranih za 2007. godinu.

Nakon porinuća na navoz je položena kobilica za prvi od dva ugovorena AFRAMAX tankera maksimalne nosivosti 114.000 tona koji se grade za domaćeg naručitelja tvrtku Tankerska plovidba iz Zadra.

No respect

Brodogradnja se ne može razvijati na račun poreznih obveznika

http://www.glasistre.hr/?756337bfa0831f44df8d41ffb78555b5,TS,2892,2880,15694,,197911,

No respect


Vlada najavila mogućnost likvidacije brodogradilišta


Zasto me to ne cudi, a bogami ni trenutak kad to dolazi u javnost (nakon izbora)?

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Znači od sutra se dionica Uljanika prodaje u Konzumu po 11,99?

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu


Znači od sutra se dionica Uljanika prodaje u Konzumu po 11,99?

Stecaj/likvidacija se na nasoj burzi ne percipiraju kao lose vijesti. Stovise, likvidacija firme je pozitivna stvar, jer je trgovanje doticnom neoptereceno mogucnoscu izlaska loseg FI, pada prihoda i sl. dogadjaja.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Srijeda, 12.12. (HINA)
RIJEKA – Skupština vjerovnika Brodogradilišta Viktor Lenac d.d. u stečaju, odnosno izvještajno ročište na kojemu će se raspravljati o predloženu stečajnom planu. Konačni prijedlog stečajnog plana V. Lenca predan je Trgovačkom sudu u Rijeci početkom studenog, a u odnosu na prvi prijedlog, koji je u lipnju ove godine poništen na Visokom trgovačkom sudu u Zagrebu, u drugom su se prijedlogu razlučni vjerovnici odrekli prava na odvojeno namirenje tražbina i omogućili svim vjerovnicima da se namire u dijelu tražbina. (Dom sindikata “Franjo Belulović”, u 11 sati)

No respect

U hrvatskom, odnosno pelješkom slučaju, smatraju na FSB-u, najbolje bi rješenje bio čelični, dvocjevni tunel, koji bi bio dug 1600 metara. Za takav tunel Hrvatska ima dobre pretpostavke. Naime, čelični se tuneli grade u brodogradilištima pa imamo za to već osigurane pogone. Elementi tog tunela tako bi se izradili u splitskom brodogradilištu, gdje bi bili porinuti te zatim dovučeni i položeni na morsko dno između kopna i Pelješca.

Iz članka o tunelu na Pelješac: http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=5dfb73e2-e214-4903-af47-d62549462626&readcomment=1#comment

Da izvučemo temu iz zaborava:

– Uljanik: sapunica glede privatizacije se nastavlja. Pozitivno je to što je završen stečaj Lenca.
– 3 maj: bore se kako znaju. Tu se motaju neki koreanci koji žele kupiti koje brodogradilište!
– V.Lenac: stečaj je završen. Slijedi finiširanje doka XI i nabava još jednog novog doka. Imaju perspektivu.
– Kraljevica: devastirano brodogradilište prvo je na vladinoj listi za otpis. Slamka spasa mogli bi biti oni isti koreanci koji razmatraju kupnju ovog brodogradilišta.
– Brodotrogir: drugi su na vladinoj listi za zatvaranje. Scenarij je poznat, radnicima noga u guzicu, podobnima izuzetna lokacija za marinu.
– Brodosplit: gubitci se gomilaju. Odljev novca preko Cipra prekinut ali samim time prekinuta i podrška korisnika tog istog novca. Knjige narudžbi prazne, a uskoro će biti i navozi. Jadroplov bi gradio bulkere ali upitna je sposobnost brodogradilišta da nabavi repromaterijal. Tužno…

129)
Na temelju članka 277. stavaka 1. i 2. Zakona o trgovačkim društvima u vezi s člankom 24. stavak 1. i člankom 89. Stečajnog zakona te na temelju pravomoćnog rješenja Trgovačkog suda u Rijeci posl. br. VII St-183/03-925 od 29. siječnja 2008. o potvrdi Stečajnog plana, stečajni upravitelj BRODOGRADILIŠTA VIKTOR LENAC d.d. u stečaju Rijeka, Martinšćica b.b., objavljuje održavanje izvanredne sjednice

GLAVNE SKUPŠTINE
društva BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LE­NAC d.d., u stečaju, Rijeka, Martinšćica b.b., koja će se održati 7. travnja 2008. u 11 sati u prostorijama sjedišta Društva na adresi Martinšćica b.b., Rijeka.
Na sjednici će se odlučivati o
Dnevnom redu:
1. Donošenje odluke o pokriću kumuliranog gubitka iz poslovanja do 30. 9. 2007. i ranijih godina.
2. Donošenje odluke o ukidanju povlaštenih dionica.
3. Donošenje odluke o pojednostavljenom smanjenju temeljnog kapitala Društva radi pokrića gubitaka i izravnavanja niže vrijednosti smanjenjem nominalnog iznosa dionica, njihovim spajanjem te ponovnim smanjenjem nominalnog iznosa.
4. Izvješće stečajnog upravitelja o razlozima za potpuno isključenje prava prvenstva pri upisu novih dionica.
5. Donošenje odluke o povećanju temeljnog kapitala Društva ulaganjem prava i izdavanjem dionica privatnim izdanjem uz isključenje prava prvenstva.
6. Donošenje odluke o smanjenju temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka povlačenjem jedne – vlastite dionice društva.
7. Donošenje odluke o izmjenama i dopunama Statuta.
8. Donošenje odluke o usvajanju pročišćenog teksta Statuta.
9. Donošenje odluke o izboru članova Nadzornog odbora.
10. Donošenje odluke o imenovanju revizora za 2008. godinu.
nastavak pogledaj
http://www.nn.hr/sluzbeni-list/oglasni/index.asp
N.N.27/2008

Viktor Lenac:

Smanjenje temeljnog kapitala sa 127 milijuna na 200 tisuća kuna.
Zanimljivo je da se može vidjeti kompletna knjiga (još uvijek) dioničara, njih 487. sa udjelima.

http://www.nn.hr/Pokaz.asp?dok=%2Foglasi%2F2008%2Fobavijest%2F18027obavijest0000129%2Ehtml

No respect

New Report

Close