LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.

 

što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem

 

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 27.05.2021. u 16:41

zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.

 

što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem

 

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402


 

Sad sam pogledao podatke u top 10, OT logistics početkom godine imao je 3.687.759 dionica. Veći dio je prenio na Rubicon partners, a dio zadržao. Još uvijek su obje firme upisane u top10, s time da je OT logistics svoj udio smanjio za oko 8.500 dionica i to su valjda te dionice koje svako malo netko istrese po kupnji.

OT logistics ima još 1.317.285 dionica i ako nastave prodavati preko burze tko zna dokle će cijena pasti….

Ignore: KressoM, delux

avax10, 28.05.2021. u 07:55

 





investimir, 27.05.2021. u 16:41



 

zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.

 

što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem

 

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402


 

 



 

Sad sam pogledao podatke u top 10, OT logistics početkom godine imao je 3.687.759 dionica. Veći dio je prenio na Rubicon partners, a dio zadržao. Još uvijek su obje firme upisane u top10, s time da je OT logistics svoj udio smanjio za oko 8.500 dionica i to su valjda te dionice koje svako malo netko istrese po kupnji.

OT logistics ima još 1.317.285 dionica i ako nastave prodavati preko burze tko zna dokle će cijena pasti….

Što veći pad to deblji portfelj i veći profit , svaki pad je i veća prilika ,samo je treba iskoristiti na najprofitabilniji način

Jel moze tko napisati koliko je dug Luke rijeka d.d na danasnji dan.nisam na ovom topicu .

nije to bas jednostavno – jer u dug ulazi koncesija, a to je period od 20 godina

nisam siguran kako to obračunavaju, pročitao sam revizora, ali to pas s maslom ne bi pojeo što tamo piše

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 28.05.2021. u 20:43

nije to bas jednostavno – jer u dug ulazi koncesija, a to je period od 20 godina

nisam siguran kako to obračunavaju, pročitao sam revizora, ali to pas s maslom ne bi pojeo što tamo piše


 

Znaci ako sam skuzio dobro Luka rijeka,d.d je samo uzela koncesiju na luku 20 godina tj .nije njezino vlasnistvo?

kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu

 

pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar

 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 31.05.2021. u 09:42

kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu

 

pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar

 

 


 

Tnx bro 😉

Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica

 

49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje

 

Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.


 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 10.06.2021. u 10:02

Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica

 

49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje

 

Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.


 

 

 


 

Svake godine sve bolje. Svaka čast.

New Report

Close