LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Tigrus je kupio 10 komada

A ko je iskrco? Komšija Sampras?

ali na kraju krajeva Luka Rijeka naša najveća i najbolja Luka tako da ne vidim kako bi mogli uspjeti uz Luku Rijeka.
Jer ipak budimo realni puno je lakše naći Luku Rijeka na karti nego Luku Ploče.
Tako da je normalno da i većina prometa ide preko nje.

LKPC ja dva dana bliža od LKRI, naime toliko treba brodu da ode do Rijeke i natrag.
Izgradnjom AC do Ploča vrijeme trajanja prevoza do ZG se skračuje na 4,5 sata dok od Ri do Zg traje 2,5 sata.
Nakon izgradnje terminala i Ac, jedino o menađmentu LKPC ovisi koliki dio posla će uzeti LKRI.

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Opozicija u CG traži da se objavi ugovor o autocesti

Crnogorska stranka Pokret za promjene zatražila je od ministra prometa Andrije Lompara da im dostavi ugovor o koncesiji za gradnju autoceste Bar – Boljare.

U Pokretu smatraju da u ugovoru postoje odredbe koje su na štetu Crne Gore. Potpredsjednik Branko Radulović kaže da su šokantne informacije koje su dobili prilikom posjeta predstavnika Europskog parlamenata, koji su objavili da je za Europsku uniju prioritet luka Ploče i infrastruktura koja se naslanja na nju, a ne luka Bar i autocesta Bar – Beograd, što će utjecati na financiranje projekta.

http://www.poslovni.hr/130951.aspx

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!


ali na kraju krajeva Luka Rijeka naša najveća i najbolja Luka tako da ne vidim kako bi mogli uspjeti uz Luku Rijeka.
Jer ipak budimo realni puno je lakše naći Luku Rijeka na karti nego Luku Ploče.
Tako da je normalno da i većina prometa ide preko nje.

LKPC ja dva dana bliža od LKRI, naime toliko treba brodu da ode do Rijeke i natrag.
Izgradnjom AC do Ploča vrijeme trajanja prevoza do ZG se skračuje na 4,5 sata dok od Ri do Zg traje 2,5 sata.
Nakon izgradnje terminala i Ac, jedino o menađmentu LKPC ovisi koliki dio posla će uzeti LKRI.

[/quote]

pitanje je što je jeftinije i koliko su bitna ta dva dana (odnosno jedan dan u dolasku)

mislim da će LKPC biti vezana uz gospodarstvo BiH i Dalmacije sve dok se ne izgrade ceste kroz BiH

Molim K/P

pa skoro da i nije bilo prometa. WHY

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO



ali na kraju krajeva Luka Rijeka naša najveća i najbolja Luka tako da ne vidim kako bi mogli uspjeti uz Luku Rijeka.
Jer ipak budimo realni puno je lakše naći Luku Rijeka na karti nego Luku Ploče.
Tako da je normalno da i većina prometa ide preko nje.

LKPC ja dva dana bliža od LKRI, naime toliko treba brodu da ode do Rijeke i natrag.
Izgradnjom AC do Ploča vrijeme trajanja prevoza do ZG se skračuje na 4,5 sata dok od Ri do Zg traje 2,5 sata.
Nakon izgradnje terminala i Ac, jedino o menađmentu LKPC ovisi koliki dio posla će uzeti LKRI.

[/quote]

pitanje je što je jeftinije i koliko su bitna ta dva dana (odnosno jedan dan u dolasku)

mislim da će LKPC biti vezana uz gospodarstvo BiH i Dalmacije sve dok se ne izgrade ceste kroz BiH

[/quote]

da odmah nekaj razjasnim imam LKPC ali da ce biti ikad vaznija od Luke Rijeke su obicne p……je.
Tri razloga:

1. s brodom je najeftiniji furat stvari, daleko i to nema uopce razgovora jer ko to nezna nek ne pise ovde a nek si neko pogleda razliku u dubini kolko koja prodire u kontinent, i kaj mora vlak iz Ploca proc da dode do srednje Europe

2. Luka Rijeka je jedina luka sa dovoljno velikom dubinom za primit postene borodove, sve ostale ukljucujucio i Trst su goli k…c.

3. Luka Rijeka nece biti jos dvije godine u fokusu brodarima jer jos nije gotova dvotracna pruga do Zagreba bez koje nema ozbiljnog transporta. To je inace gospodarski plan hrvatske pa me cudi da vrli znalci to neznaju.

Zato tko je ovu dionicu kupio jer je "bolja" od luke Rijeke je lud kao zbica.

Hvala

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

Naravno da nije, na ovoj dionici su velika očekivanja i samo poneki izgubi strpljenje i proda…

da odmah nekaj razjasnim imam LKPC ali da ce biti ikad vaznija od Luke Rijeke su obicne p……je.
Tri razloga:

1. s brodom je najeftiniji furat stvari, daleko i to nema uopce razgovora jer ko to nezna nek ne pise ovde a nek si neko pogleda razliku u dubini kolko koja prodire u kontinent, i kaj mora vlak iz Ploca proc da dode do srednje Europe

2. Luka Rijeka je jedina luka sa dovoljno velikom dubinom za primit postene borodove, sve ostale ukljucujucio i Trst su goli k…c.

3. Luka Rijeka nece biti jos dvije godine u fokusu brodarima jer jos nije gotova dvotracna pruga do Zagreba bez koje nema ozbiljnog transporta. To je inace gospodarski plan hrvatske pa me cudi da vrli znalci to neznaju.

Zato tko je ovu dionicu kupio jer je "bolja" od luke Rijeke je lud kao zbica.

Hvala
[/quote]

Tako je ljudi, ta dionica ne valja ništa. Zato mi je sutra prodajte ko ima jer inače pušiona. Ja sam već dosta izgubio jer sam LKPC plaćao i po 5400, pa kad je bal nek je maskenbal. Uh što volim gubiti…i zato – čekam vas sutra na kupnji ko je pametan da se toga riješi.

Tko umre u jesen za njega nema zime

Nitko nije rekao da ne valja nego da svako ima svoj razlog zakaj je unutra, ni ja je nedam po ovim cijenama dapace dokupljujem jer nakon, ruku na srce ne bas najboljeg izvjestaja nije pala i netko skuplja od 1600. Mislim da imamo iste razloge zakaj.

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

Dobro zakaj onda ronjamo danas

onaj post od jučer ima tehničkih grešaka u citiranju, ali nadam se da se shvatilo "što je pjesnik htio reći", a što je rekao zg28. Uglavnom, ja danas cijeli svoj portfelj pretvorio u samo dvije dionice: 90% LKPC i 10 % JNAF. Sve sam prodavao, i ATPL I IGH itd. i pokupio Luku prvo na 1635, a zatim i malo na oko 1610. Drago mi je da je bilo onih koji su to tako jeftino prodali, stoga jedno veliko hvala. Mogu ja čekati koliko treba, ali doći će dan dokapa kad će se to čekanje isplatiti.

Tko umre u jesen za njega nema zime

Ja sam ovdje zbog strateškog značenja luke i ne zanima me previše situacija narednih mjeseci.
Svijetu je u interesu da se nakon ove krize stabilizira i situacija u Bosni, a transport robe
preko luke koja će biti u sastavu Unije nije nimalo upitan.
Naravno da ima ulagača koji nemaju vremena za čekanje, pa tu nešto izgube žureći s cvijeta na cvijet,
ali ja se za ovu dionicu ne brinem i na malo duži rok očekujem lijepu budućnost.

Rat u Pločama: Barba Lukina uprava otima naftni terminal BiH
http://www.nacional.hr/clanak/71084/lucka-uprava-u-koncesiju-izdaje-naftni-terminal-koji-pripada-bih

who dares, wins


Rat u Pločama: Barba Lukina uprava otima naftni terminal BiH
http://www.nacional.hr/clanak/71084/lucka-uprava-u-koncesiju-izdaje-naftni-terminal-koji-pripada-bih

Nije vrag da nas je ovo podiglo….

New Report

Close