Tigrus je kupio 10 komada
A ko je iskrco? Komšija Sampras?
ali na kraju krajeva Luka Rijeka naša najveća i najbolja Luka tako da ne vidim kako bi mogli uspjeti uz Luku Rijeka.
Jer ipak budimo realni puno je lakše naći Luku Rijeka na karti nego Luku Ploče.
Tako da je normalno da i većina prometa ide preko nje.
LKPC ja dva dana bliža od LKRI, naime toliko treba brodu da ode do Rijeke i natrag.
Izgradnjom AC do Ploča vrijeme trajanja prevoza do ZG se skračuje na 4,5 sata dok od Ri do Zg traje 2,5 sata.
Nakon izgradnje terminala i Ac, jedino o menađmentu LKPC ovisi koliki dio posla će uzeti LKRI.
Opozicija u CG traži da se objavi ugovor o autocesti
Crnogorska stranka Pokret za promjene zatražila je od ministra prometa Andrije Lompara da im dostavi ugovor o koncesiji za gradnju autoceste Bar – Boljare.
U Pokretu smatraju da u ugovoru postoje odredbe koje su na štetu Crne Gore. Potpredsjednik Branko Radulović kaže da su šokantne informacije koje su dobili prilikom posjeta predstavnika Europskog parlamenata, koji su objavili da je za Europsku uniju prioritet luka Ploče i infrastruktura koja se naslanja na nju, a ne luka Bar i autocesta Bar – Beograd, što će utjecati na financiranje projekta.
ali na kraju krajeva Luka Rijeka naša najveća i najbolja Luka tako da ne vidim kako bi mogli uspjeti uz Luku Rijeka.
Jer ipak budimo realni puno je lakše naći Luku Rijeka na karti nego Luku Ploče.
Tako da je normalno da i većina prometa ide preko nje.
LKPC ja dva dana bliža od LKRI, naime toliko treba brodu da ode do Rijeke i natrag.
Izgradnjom AC do Ploča vrijeme trajanja prevoza do ZG se skračuje na 4,5 sata dok od Ri do Zg traje 2,5 sata.
Nakon izgradnje terminala i Ac, jedino o menađmentu LKPC ovisi koliki dio posla će uzeti LKRI.
[/quote]
pitanje je što je jeftinije i koliko su bitna ta dva dana (odnosno jedan dan u dolasku)
mislim da će LKPC biti vezana uz gospodarstvo BiH i Dalmacije sve dok se ne izgrade ceste kroz BiH
LKPC ja dva dana bliža od LKRI, naime toliko treba brodu da ode do Rijeke i natrag.
Izgradnjom AC do Ploča vrijeme trajanja prevoza do ZG se skračuje na 4,5 sata dok od Ri do Zg traje 2,5 sata.
Nakon izgradnje terminala i Ac, jedino o menađmentu LKPC ovisi koliki dio posla će uzeti LKRI.
[/quote]
pitanje je što je jeftinije i koliko su bitna ta dva dana (odnosno jedan dan u dolasku)
mislim da će LKPC biti vezana uz gospodarstvo BiH i Dalmacije sve dok se ne izgrade ceste kroz BiH
[/quote]
da odmah nekaj razjasnim imam LKPC ali da ce biti ikad vaznija od Luke Rijeke su obicne p……je.
Tri razloga:
1. s brodom je najeftiniji furat stvari, daleko i to nema uopce razgovora jer ko to nezna nek ne pise ovde a nek si neko pogleda razliku u dubini kolko koja prodire u kontinent, i kaj mora vlak iz Ploca proc da dode do srednje Europe
2. Luka Rijeka je jedina luka sa dovoljno velikom dubinom za primit postene borodove, sve ostale ukljucujucio i Trst su goli k…c.
3. Luka Rijeka nece biti jos dvije godine u fokusu brodarima jer jos nije gotova dvotracna pruga do Zagreba bez koje nema ozbiljnog transporta. To je inace gospodarski plan hrvatske pa me cudi da vrli znalci to neznaju.
Zato tko je ovu dionicu kupio jer je "bolja" od luke Rijeke je lud kao zbica.
Hvala
da odmah nekaj razjasnim imam LKPC ali da ce biti ikad vaznija od Luke Rijeke su obicne p……je.
Tri razloga:
1. s brodom je najeftiniji furat stvari, daleko i to nema uopce razgovora jer ko to nezna nek ne pise ovde a nek si neko pogleda razliku u dubini kolko koja prodire u kontinent, i kaj mora vlak iz Ploca proc da dode do srednje Europe
2. Luka Rijeka je jedina luka sa dovoljno velikom dubinom za primit postene borodove, sve ostale ukljucujucio i Trst su goli k…c.
3. Luka Rijeka nece biti jos dvije godine u fokusu brodarima jer jos nije gotova dvotracna pruga do Zagreba bez koje nema ozbiljnog transporta. To je inace gospodarski plan hrvatske pa me cudi da vrli znalci to neznaju.
Zato tko je ovu dionicu kupio jer je "bolja" od luke Rijeke je lud kao zbica.
Hvala
[/quote]
Tako je ljudi, ta dionica ne valja ništa. Zato mi je sutra prodajte ko ima jer inače pušiona. Ja sam već dosta izgubio jer sam LKPC plaćao i po 5400, pa kad je bal nek je maskenbal. Uh što volim gubiti…i zato – čekam vas sutra na kupnji ko je pametan da se toga riješi.
Nitko nije rekao da ne valja nego da svako ima svoj razlog zakaj je unutra, ni ja je nedam po ovim cijenama dapace dokupljujem jer nakon, ruku na srce ne bas najboljeg izvjestaja nije pala i netko skuplja od 1600. Mislim da imamo iste razloge zakaj.
onaj post od jučer ima tehničkih grešaka u citiranju, ali nadam se da se shvatilo "što je pjesnik htio reći", a što je rekao zg28. Uglavnom, ja danas cijeli svoj portfelj pretvorio u samo dvije dionice: 90% LKPC i 10 % JNAF. Sve sam prodavao, i ATPL I IGH itd. i pokupio Luku prvo na 1635, a zatim i malo na oko 1610. Drago mi je da je bilo onih koji su to tako jeftino prodali, stoga jedno veliko hvala. Mogu ja čekati koliko treba, ali doći će dan dokapa kad će se to čekanje isplatiti.
Ja sam ovdje zbog strateškog značenja luke i ne zanima me previše situacija narednih mjeseci.
Svijetu je u interesu da se nakon ove krize stabilizira i situacija u Bosni, a transport robe
preko luke koja će biti u sastavu Unije nije nimalo upitan.
Naravno da ima ulagača koji nemaju vremena za čekanje, pa tu nešto izgube žureći s cvijeta na cvijet,
ali ja se za ovu dionicu ne brinem i na malo duži rok očekujem lijepu budućnost.
Rat u Pločama: Barba Lukina uprava otima naftni terminal BiH
http://www.nacional.hr/clanak/71084/lucka-uprava-u-koncesiju-izdaje-naftni-terminal-koji-pripada-bih
Rat u Pločama: Barba Lukina uprava otima naftni terminal BiH
http://www.nacional.hr/clanak/71084/lucka-uprava-u-koncesiju-izdaje-naftni-terminal-koji-pripada-bih
Nije vrag da nas je ovo podiglo….