LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

kako sam i napisao samo u mjesecu travnju u Luci Ploče pretovareno je 433 000 tone tereta tj u prva cetiri mjeseca kumulativno 1.1 milion izvor DZS

http://prntscr.com/7fsbkl

kako je u prva 3 mjeseca pretovareno 667 tisuca tona lako se zbroji sa ovim iz travnja da sve bude malo ljepse 5mjesec je bio izvanredan i iznad svih ocekivanja u odnsu na 5 mjesec prosle godine

mene zanima odakle sad toliki porast prometa u svim lukama?

Cilj je da luka Ploče izraste u luku koja će biti prepoznata kao centar za integriranu transportnu logističku platformu međunarodne trgovine, posebno one koja gravitira paneuropskom koridoru Vc, gdje predstavlja polaznu točku. Samim tim, ima izrazito značajnu ulogu u povezivanju Europske unije s regijom Jugoistočne Europe, zbog čega su trenutno u tijeku velika infrastrukturna ulaganja koja ujedno obvezuju na intenzivni rad na povećanju konkurentnosti ukupnog transportnog pravca Ploče-Sarajevo-Budimpešta, kao preduvjeta za plasman luke na tržište.[/url]

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Kad bi trebao biti gotov koridor Vc? Hvala

http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/289133/Default.aspx

http://www.dubrovacki.hr/clanak/75655/demant-lucke-uprave-ploce-je-promasen

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south


mene zanima odakle sad toliki porast prometa u svim lukama?

Luka Ploče zbog velike količine ugljena koji je došao do sada i istim tempom dolazi u šestom mjesecu, a vjerovatno će nastaviti i u slijedećim.

@ Apatero
Koridor Vc će biti gotov nikad pa možda ni tad.

Koridor Vc se radi zbog malo viših interesa pa će samim tim biti završen prije ili kasnije a kokošarenje oko izgradnje infrastrukture će za koju godinu biti zaboravljeno ili prcesuirano a karavane će prolaziti sve više i više …

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Taj koridor je preuveličan i precijenjen dok bi ga još veći interesi mogli kočiti. Zaboravljaš da postoje A i B koji su kraći i isplativiji, a svaki novi koridor odnosi kruh nekom već postojećem. Cestovni pravac koji će, ako i kad bude gotov promijeniti cijelu sliku tek neznatno i daleko radije bih ga vidio u obliku moderne dvotračne željezničke pruge.
Inače Mađarske željezare dobivaju ugljen preko Constanze riječnim šlepovima jer je jeftinije nego željeznicom od koje bi u drugom slučaju mi u Pločama trebali napraviti ne jedan nego dva teminala.
Razvoj Jadranskih luka koči EU jer iako imamo prednosti daleko kraćeg morskog puta, a kopnena infrastruktura bi se lako napravila bili bi direktni konkurenti Bremerhavenu, Roterdamu… dok svaka od tih luka sve Jadranske u sadašnjem obliku može smjestiti u ćošak da se ni ne opaze.

Kokošarenje oko infrastrukture terminala rasutih tereta je igra u koju su upleteni poslovni interesi, a prešli su dodatno u političke koji će u radu trošiti više novca nego sadašnja obala br V nije u interesu je tih par miliona tona ugljena bi izašlo i ovako bez problema dok je isti namijenjen za daleko veći obim posla kojeg nema na vidiku osim onog što se želi ali to isto ne želi javnost, a uopće nije tajna i zna se od prvog dana da je zbog toga i planiran

mogle bi naše luke nešto profitirati, ako dođe do problema u Grčkoj

gdje ce cijena dionic sutra ali sto se same LKPCd.d tice nema brige firma ima ako bog da snaznu kes poziciju u dolarima plus ovaj kvartal imamo i snazan oporavak samog prometa u luci tako da za samo polugodiste ocekujem dobit oko 30-32 mil kuna nadalje firma je jako malo zaduzena i P/B na 0.7 tako da uz moje pulene koje sam napasio da posjedujem me ove oscilacije nediraju

Istina je da je jug Evrope rjeđe naseljen i da ima manji BDP, ali ne mislim da bi EU na razvoj prometne infrastrukture na jugu kontinenta gledala negativno. Dapače, već godinama postoje njihovi zaključci prema kojima je apsolutno nužno razvijati jug kontinenta (čime bi se malo rasteretili preopterećeni prometni pravci sa sjevera).

Luke na jugu nikad neće dostići mega-luke na sjeveru koje opslužuju jako gusto naseljeno i jako bogato područje, ali to ne znači da se ne mogu razvijati i preuzeti onaj dio prometa koji bi logikom stvari (koja razmatra i udaljenost i troškove transporta, ali i ravnomjernije prometno opterećenje) trebao otpadati na njih.

Ako su države oko velikih sjevernoevropskih luka spremne financirati podizanje ama baš svih mostova na riječnim putovima kako bi omogućile da se na barže koje njima plove ukrca dodatni red ili dva kontejnera (a sve zbog rasterećenja cestovnog prometa što smatraju svojim prioritetom), onda čisto sumnjam da bi se jako bunile da dio kolača ode i prema jugu.

Pločanska luka ima ogromni hendikep u tome što joj je glavno tržište država samo na papiru (volio bih saznati stvarnu brojku ljudi koji trenutno žive u BiH, mislim da je ona dramatično niža od one koju pokazuje popis stanovništva) i što je u takvoj državi već godinama nemoguće pitanje željezničkog transporta svesti samo na biznis (a što loše utječe na konkurentnost luke kad su u pitanju ostala tržišta jer otežava, usporava i poskupljuje transport, čime gube apsolutno svi u lancu, uključujući i morone koji to nisu u stanju shvatiti i kojima je važnije biti faca u svom selu/županiji/entitetu). Međutim, ako se uzme u obzir gubitak dijela kontejnerskog prometa, ipak treba reći da su Luka Ploče d.d. i Lučka uprava Ploče zajedno trebali učiniti puno više kako bi taj promet zadržali. A mogu učiniti i puno više kako bi ga povećali. Priča se da je najvažniji razlog odlaska dijela tog prometa cjenovna nekonkurentnost i tu se sigurno može nešto učiniti.

Po meni, veliki je problem i u nekakvom podrazumijevanju da ravnatelji lučkih uprava dolaze i odlaze s političkim garniturama. To bi trebali biti profesionalci koji bi mogli neovisno o politici (osobito o onoj lokalnoj koja može biti i puno prljavija od ovih klaunova koje neki mazohisti gledaju u tv-prijenosima iz sabora) obavljati svoj posao na korist i lokalne zajednice i čitavog društva. Kad je u pitanju biznis i privlačenje i zadržavanje prometa u luci, sve ostalo (a osobito lokalni politički nevažnici) trebalo bi biti sporedno. Nisam siguran da je dosad bilo tako.

nedavno naletio na podatak da BIH službeno ima 3,2 mil stanovnika

New Report

Close