Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


i sada na dnevniku pričaju o 15 milijardi koje će se upumpati u investicije…. nitko ne govori od kuda i kojih je to 15 milijardi? gdje će biti uzeto?

Kako svaki dan objavljuju novu anti-recesijsku mjeru i ova će uskori biti zaboravljena. Pa nema potrebe zamarati se sa detaljima. Bitno je ekipi koja svaki dan gleda dnevnik i očekuje spas od vlade ponuditi nekakvu nadu koja će ih držati do sljedećeg dnevnika.

Oni niti znaju što rade niti imaju ikakav plan.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

JL: BRIJUN – Bogati Ukrajinac iz Kijeva u petak je na račun Nacionalnog parka Brijuni uplatio polovicu iznosa od 2,1 milijun kuna, koliko ga stoji najam vile Lovorke za sljedećih pet sezona. To nam je potvrdio direktor prodaje NP-a Brijuni Branko Lukić, izražavajući zadovoljstvo realizacijom ovog, za Brijune iznimno važnog poslovnog ugovora.
[thumbsup] [thumbsup]


i sada na dnevniku pričaju o 15 milijardi koje će se upumpati u investicije…. nitko ne govori od kuda i kojih je to 15 milijardi? gdje će biti uzeto?

Bog će im platiti. [bye]

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA


i sada na dnevniku pričaju o 15 milijardi koje će se upumpati u investicije…. nitko ne govori od kuda i kojih je to 15 milijardi? gdje će biti uzeto?

Tko će platiti Kosoričin ‘New Deal’?
Vaš link

Pišem ja to na onom forumu Građevine u Hrvata, koji će se uskoro preimenovat u Cestogradnju u Hrvata, jer ljudi očito misle da je imat autocestu isto što i držat Boga za bradu.

never surrender


i sada na dnevniku pričaju o 15 milijardi koje će se upumpati u investicije…. nitko ne govori od kuda i kojih je to 15 milijardi? gdje će biti uzeto?

Valjda će masonerija odriješiti kesu pošto anarhijada i traktorijada nije uspjela. [lol]

Oni niti znaju što rade niti imaju ikakav plan.

Kako ne? Plan se zove dimna zavjesa i bacanje pijeska u oči. Pesimizam takvih kao ti je jedino što mu stoji na putu, optimiziraj se dok još ima vremena. [lol]

P.s. Bar dionice rastu [smiley]

When speculation has done its worst, two and two still make four.

http://www.vecernji.hr/felix/
[lol]

http://www.vecernji.hr/vijesti/rat-je-recesiji-dobar-posao-clanak-110107

Šestan je pred sebe postavio izniman izazov. Američka vlada prošle je godine uložila 40 milijuna dolara u razvoj kacige koja bi bila otporna na zrno iz kalašnjikova, oružja kojim se najčešće koriste njihovi neprijatelji u Iraku i Afganistanu. Iako je izazov prihvatilo desetak američkih tvrtki, nisu uspjeli ostvariti cilj.
– Vjerujem da ću do kraja godine imati kacigu koja će odgovarati tim potrebama – pohvalio nam se proteklog tjedna Šestan, koji ne može ni sanjati da Hrvatska u njegov projekt uloži novac kakav Amerikanci ulažu u razvoj svoje opreme.

Vojna industrija je must have, kroz nju možemo višestruko kapitalizirat domovinski rat.
Filmove smo snimili…ajmo sad – zolje, bombe, puške za usijane glave muške.

Ako će se ovo ikad gradit moglo bi ići i preko Hrvatske

http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Znanost/Kina-zeli-super-brzom-zeljeznicom-povezati-Peking-s-Londonom?utm_source=RSS-feeds&utm_medium=feed_reader&utm_campaign=RSS-sources&utm_content=RSStitle

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Ako će se ovo ikad gradit moglo bi ići i preko Hrvatske

http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Znanost/Kina-zeli-super-brzom-zeljeznicom-povezati-Peking-s-Londonom?utm_source=RSS-feeds&utm_medium=feed_reader&utm_campaign=RSS-sources&utm_content=RSStitle


A Končar D&ST će biti ekskluzivni dobavljač svih poterbnih trafića 😉
Ostale članice Grupe mogu također pronaći ponešto za sebe… ako su konkurentne u svojim područjima djelovanja.

Bitno je samo jedno: ne smijemo dopustiti da ide po ovom početnom planu da tu željeznicu financira Komunistička partija isključivo, nego tražiti neki oblik "javno-privatnog" partnerstva gdje ćemo i svi mi sa područja kroz koja prolazi imati priliku sudjelovati u vlasništvu željeznice.

Recimo u svakoj državi kroz koju prolazi organizirati lokalni IPO na kojem bi se prikupio kapital za taj dio trase, pa bi se onda na kraju sve te male firmice svaka za svoju trasu mogle spojiti u jedno Društvo kojega bismo svi od Istoka do Zapada bili suvlasnici svako u nekom svom dijelu koliko je bio spreman uplatiti na IPO-u.

Na ovaj način projekt nije futuristički nego sasvim realan: kapital se skupi kao od šale lagano!

U procesu izgradnje svi koji sudjelujemo (sve naše firme…) imamo neke koristi…

A kada to proradi, oni koji su dioničari željeznice će dugoročno imati korisit… aaako se ovo pokaže kao dobar projekt 😀 A možda bi i mogao… To bi vjerojatno bila dosta jaka ruta, roba bi se prevozila u oba smijera, ono što Kinezi rade k nama, ono gdje smo mi bolji bismo njima prodavali…

i tak… izgledalo bi to nekako ovako, dvosmijerno i fantastično! :

http://www.youtube.com/watch?v=Rg7ROmR10kg&feature=related

Svi bismo od toga profitirali. Svi koji sudjelujemo. Zato ne dopusitmo Komunisitčkoj partiji da zavlada svijetom nego ju privolimo na suradnju na multilateralnu korist!

u biti nije pitanje hoće li se graditi nego kada. a glavna prepreka vjerojatno nije novac nego nestabilnost zemalja kroz koje prolazi – pakistan, iran, irak, kurdistan…

alternativna ruta (koja zaobilazi HR) bi bila preko rusije

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


u biti nije pitanje hoće li se graditi nego kada. a glavna prepreka vjerojatno nije novac nego nestabilnost zemalja kroz koje prolazi – pakistan, iran, irak, kurdistan…

Time (što imaju novca) naša je briga dodatno veća – ne smijemo dopustiti da sami to financiraju.

Ma ove zemlje nisu problem, već će se one smiriti a lako je rutu podesiti da ide najboljim putem, recimo izbjegne Irak i tak… Dakle samo preko Pakistana se mora ići ako Indija želi biti povezana, i odmah iz Pakistana se ide u Iran pa Tursku, sve ostalo se može zaobići gdje Iran ostaje kao jedna od najdužih ruta cijele željeznice jer bi onda skroz uzduže trebalo ići… A što se tiče Irana, kada mi možemo tamo graditi tvornice… mogu i Kinezi željeznice! 😀 Ako se ide na ovaj način da Iranci također sudjeluju kao i svi… bili bi time zadovoljeni, umireni i naravno da bi im bilo u interesu da se promet odvija sigurno i uspješno. Zato je moja ideja bolja nego da sami Kinezi financiraju – ovako je svima interes zajednički i svi će se jednako truditi da to funkcionica. U suprotnom kada netko bude nekada možda imao neke trzavice sa Kinom… može praviti probleme, kada su svi "na istom brodu", tada brod plovi sigurno.

Kolko je to tunela!
I sve puta dva farbanja!
Ka ching! [lol]


Kolko je to tunela!
I sve puta dva farbanja!
Ka ching! [lol]

Farbati će zatvorenici, i to besplatno. A boja made in China nije skupa. Mi ćemo tada imati priliku poslati svojih cca. milijun građana na prisilni rad na željeznicu, to će nam se isplatiti jer ćemo uštedjeti na troškovima prehrane, gradnje novih zatvora i tak. To će se graditi godinama, pa će mnogi odslužiti dobar dio kazne van granica Lijepe naše. Dakle odgovara ovo nama čak i u procesu borbe protiv kriminala i korupcije. Naime uskoro će nam biti jedna od glavnih problema u tim nastojanjima nedostatak smještajnih kapaciteta u zatvorima 😛

Ja jedino ne kužim svrhu. Preko 10.000 kilometara, preko 30 sati vožnje kroz kojekakve ratoborne pripizdine. Sve to u vrijeme aviona.

No respect

New Report

Close