JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

I još jedno pitanje, pa ću onda malo umuknuti jer sam i sam sebi već dosadan.
Što mislite o teoriji držanja tromjesečnog prosjeka na ovakvim nivoima za nekog tajnog ponuditelja? U ovakvoj situaciji stvarno nije problem držati cijenu dovoljno nisko, pa da neka eventualna ponuda za preuzimanje svima izgleda kao premija.
Znam, kome danas uopće treba brodar koji proizvodi gubitke, a krizi brodarstva se ne nazire kraj, ali našoj Vladi hitno treba bilo kakva lova…

korisniče frankie,
ti kad pišeš o ovom jadroplovu nikada ne zaboraviš spomenuti nekakav stan, i ja najzad (nikada nije kasno), zaključujem da se jadroplov tebi i tvojima grdno zamjerio, jer vam nije dao veći stan, onda kada je magao i kad je imao. Pa, to je uredu i ja bi se ljutio i ‘vako bi ljutito k’o ti pisao[emo_smijeh]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Ma di zamjerio sto ti je??Zadovoljstvo je bilo obostrano.Zao nam eto ko sto kazes sto jos nije dao sobu vise,ali skromni i zahvalni ko sto jesmo zadovoljni smo i sa tih 80 m2 na najljepsem dijelu Splita s pogledom na luku,otoke,ACI i rivu.To ti je ko da su mi dali 35000 dionica Jadroplova samo sto s njima ne bi znao sto cu za razliku od stana.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Frenkie, ne znam zašto si toliko skeptičan u vezi trenutne situacije.
Pogledaj npr. 2002. godinu. Imovina 680 mil. kuna, prema bilanci (znači moguće da je bila realno manja), a obveze 650 mil. kuna – dakle kapital samo 30 mil. kuna. Krediti preko 600 mil. kuna. Novaca gotovo da i nije bilo (10 mil. kuna).
Danas krediti 260 mil. kuna, a flota 600 mil. kuna, prema bilanci 900.

Svidjela mi se rasprava na ovoj dionici…pa ukoliko ne smeta i ja bi par riječi…nekad su brodarske kompanije kod nas bile zaista močni sustavi..postojali su ljudi koji su u onom sustavu poznavali konjukturu brodarskog tržišta..postojala su predstavništva u cijelom svijetu…kompanije su rasle.. a nešto se iz te zemlje i izvozilo…nesvrstani…
Danas uglavnom ne izvozimo ništa…u predstavništvima nam sjede politički poltroni, a uprave su nam pritisnute politikom više nego u socijalizmu…zamislite vladinim naputkom predsjednik uprave ima manju plaću od zapovjednika broda. Težak je i odgovoran posao zapovjednika ali svejedno…
I mene je po bilanci zanimao JDPL…i dalje sam mišljenja da je po tome JDPL vjerojatno stabilan…bar za sada…ali što ako ih ponovno natjeraju da grade brod po političkoj cijeni….
Napomena: postoji li jasna strategija NO, vlasnika i uprave – Ne
Ciljevi: preživljavanje…to me ne zanima, da je cilj razviti kompaniju na razine o kojima sa lijepim uspomenama priča kolega Frankie…tada bih vjerujem odvojio dio svojih sredstava za takvo što…pa makar i ne uspjeli….nije sve ni osuđeno na uspjeh, ali treba probati….

Kolega Zelembac, bilo bi lijepo da sad netko odriješi kesu, dokapitalizira Jadroplov i pokupuje desetak brodova sad dok su jeftini. Ali to se naravno neće desiti. Tek kad za nekoliko godina brodovi opet postanu skupi, onda će netko reći – pa gle ti ove brodove kako im cijena raste, ajmo uložiti ovdje…

A tko da odriješi kesu, pa sve su kese probušene, prethodna vlada nije privatizirala poradi svojih uhljeba, ova ima posla sama sa sobom! Najbolji ministri su im Čačić i Linić?!, Hajdaš se u ovo razumije koliko ja u Higzov bozon, ali zato Ravnateljica Plitvica može napisati doktorsku dizertaciju na temu dodatne automobilske opreme u premium klasi!?
Tko..Mirovinski fondovi…pa njih se vucara ko crknutog konja na sve strane, a investicije su im na domaćem tržištu takve da se i oni već boje samih sebe! Još neka zarone državne obveznice (što je slijedeći korak) u postojećem trendu, i mogu si torbicu sa četkicom za zube pripremiti!
Ovo što navodite je špekulacija cijenama brodova…za to vam ne treba brodarska kompanija sa ljudima, dubiozama, porezima, politikom, sindikatima…kupite index ili opciju na index u brodarskom sektoru i to je to!
U najcrnjem scenariju hrvatska za 5 godina neće imati svoju brodarsku kompaniju!
Kod nas nema plana nit hrabrosti nizašto…pa ni za ovo…jedino se stihijom može dogoditi čudo…ili rasprodati flotu i ukoliko se nešto dogovori vezano uz LNG, kupiti te brodove i eto sigurnog posla..ali ne vjerujem da oni to mogu…a nije nikog ni briga…prima se plaća…netko drugi misli…

Nije brodarstvo špekulacija. To je znanje. Sad se čini da je špekulacija zato jer cijene brodova divljaju i cijena im je narasla dvostruko pa pala još niže. Istina, treba i to znati ako se baviš brodarstvo. Ali nije to jedino i neće zauvijek biti tako. Mislim da bi trebalo slijediti razdoblje manjih oscilacija i manjih zarada i to u slučaju dobrog upravljanja opexom. Mnogi su se opekli, neće više biti takvih amplituda.

Zar nije pametnije preći na LNG..tu će biti potražnje!

Eto posla za Čačića..neka zaposli brodogradilišta, angažira isključivo HBOR i HPB, a ovi ostali tom poslu ni blizu, neka pusti Katar u 25% HPB-a, zaposli pomorce,eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee takav Jadroplov ja želim, Jadroplov a ne Jadnoplov(bez ideje, vizije, ambicije)……pa da ne prodajem dionice nego da ih čuvam kao nešto svoje….kao što 15 godina čuvam ERNT, hrabrosti treba i vizije.
Sa kim da ratujema na opex-u…Kinezima? Da vozimo tuđu robu, umjesto svoju…najbolji rad je rad za sebe!

Pa ko je prešao prošle i ove godine dobro je napravio. A šta će biti sutra ko to zna

Treba provati…ovako i Jadroplov čeka smrt…brzo ili polako…ali sigurno!

New Report

Close