Ingra, Strabag i Tehnika se pripremaju za prijavu za ponovljeni natječaj za autoput u C.G. ukoliko u 10 mj. sadašnji konzorcij ne bude mogao ispoštovati financijsku potporu. Da li je netko čuo što o tome?
Ingra, Strabag i Tehnika se pripremaju za prijavu za ponovljeni natječaj za autoput u C.G. ukoliko u 10 mj. sadašnji konzorcij ne bude mogao ispoštovati financijsku potporu. Da li je netko čuo što o tome?
Osim tebe nitko normalno .
To nisu burzovni dobitnici ni novi milijunaši, kao što to nisu ni takozvani day traderi (ili dnevni trgovci dionicama). Postoji, naime, krug ljudi koji svakodnevno, poput kakvih ovisnika, trguju dionicama i oko kojih kruži fama da sjajno zarađuju. Upravo day traderi najčešće sami šire takve priče, ali zapravo oni koji profite žele izvući iz dnevnih spekulacija mogu biti sretni s malim zaradama. Day traderi dobro vladaju žargonom, čak i puno znaju, ali jednostavno nemaju emocionalnu stabilnost i snažnu volju koja čini pravog i uspješnog investitora što je nebrojeno puta dokazala povijest tržišta kapitala. evo jedan isjecak nekog teksta………
Ingra, Strabag i Tehnika se pripremaju za prijavu za ponovljeni natječaj za autoput u C.G. ukoliko u 10 mj. sadašnji konzorcij ne bude mogao ispoštovati financijsku potporu. Da li je netko čuo što o tome?
Kad sam procitao tu vijest od odustajanju od trenutnih ponudaca, meni je palo na pamet da ce se, ukoliko se ponovi natjecaj, Ingra prijaviti na njega. Cak stovise, siguran sam da ce to uciniti jer to bi ovoj firmi fantasticno doslo za povratak imagea i povjeranja medju investotorima (pri tome na mislim na forumske kokosare).
No ostaje pitanje koliko se ta autocesta uoce isplati, s obzirom kako nitko za nju ne da bankovna jamstva. Ocito i bankari smatraju kako je cijena preniska.
U svakom slucaju bit ce zanimljivo!
P.S. hvala svima koji daju keceve!
Ingra, Strabag i Tehnika se pripremaju za prijavu za ponovljeni natječaj za autoput u C.G. ukoliko u 10 mj. sadašnji konzorcij ne bude mogao ispoštovati financijsku potporu. Da li je netko čuo što o tome?
Kad sam procitao tu vijest od odustajanju od trenutnih ponudaca, meni je palo na pamet da ce se, ukoliko se ponovi natjecaj, Ingra prijaviti na njega. Cak stovise, siguran sam da ce to uciniti jer to bi ovoj firmi fantasticno doslo za povratak imagea i povjeranja medju investotorima (pri tome na mislim na forumske kokosare).
No ostaje pitanje koliko se ta autocesta uoce isplati, s obzirom kako nitko za nju ne da bankovna jamstva. Ocito i bankari smatraju kako je cijena preniska.
U svakom slucaju bit ce zanimljivo!
P.S. hvala svima koji daju keceve!
[/quote]
Ništa nije sigurno čak iako sadašnji konzorcij odustane, ali ideja im nije loša. Banke nisu zainteresirane, ne zbog neisplativosti niske cijene već zbog toga što u ovom trenutku imaju bolja rješenja za ulaganje. No i to će se promijeniti pa će pristati. Možda to upravo bude konzorcij sa Ingrom u igri.
Ingra je sa 1015 djelatnika došla na 144, a što je povoljan trenutak za oporavak.
S druge strane INGRA-Bar Boljare nema teoretske mogućnosti, a ako bi se netko mogao tamo opet opeći je IGH, ali nadam se da neće ni oni jer je to investicija bez ekonomskog pokrića.
Velika jamstva i financiranja banaka, a opravdanost projekta ni u pola.
Vidim i da su se trejderi vratili, ali u bikovom aranžmanu.
Ingra je sa 1015 djelatnika došla na 144, a što je povoljan trenutak za oporavak.
S druge strane INGRA-Bar Boljare nema teoretske mogućnosti, a ako bi se netko mogao tamo opet opeći je IGH, ali nadam se da neće ni oni jer je to investicija bez ekonomskog pokrića.
Velika jamstva i financiranja banaka, a opravdanost projekta ni u pola.
Vidim i da su se trejderi vratili, ali u bikovom aranžmanu.
A tko ti kaže da će cijena biti ekonomski neisplativa. Svi sudionici će ponuditi puno veće cijene nego li u prošlom krugu. Posao dobiva najpovoljniji, što nemora značiti da je prejeftin i da se zaribao. PS:već dugo nisam vidio 7000 u prvih 10 na kupnji.
….psssssst! Ovdje se ne komentira….. / građevinari su u planu druge godine…/.
Nešto se dešava, al moje mišljenje da je prije Libija. Polako s kupuje u tišini, tek danas malo jača kupnja.
Nešto se dešava, al moje mišljenje da je prije Libija. Polako s kupuje u tišini, tek danas malo jača kupnja.
Pa , za autsajdera je velik promet…ako ćemo gledati glavne glumce ATGR- koji imaju isti promet…
Bit če posla bliže nam se izbori, najbolja propaganda su otvaranje gradilišta. Naravno ako su sredstva za gradnju osigurana.
Je li to počela propaganda ili su trejderi nervozni što nema većih oscilacija u cijeni? [wink]
http://www.poslovni.hr/vijesti/analiticari-dow-jones-do-iduceg-lipnja-na-13000-bodova-158174.aspx
Vrlo hrabra procjena! A na koliko će tada biti INGR-a?[cool]