DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo jednog članka za pesimiste

M2A2 Bradley u Hrvata

Ideje naše benzin Vaš!

jao, za sad je puno neizvjesnosti oko ĐĐ… svi su oprezni, uključujuć mene. Međutim ako, naglašavam ako ovo bude ispalo ok onda ĐĐ ima najbolje šanse za uduplavanja cijene u narednim godinama. Jer ovi spominju 2026. godinu… znači 6 dobrih godina za ĐĐ. Potencijalni BB na ZSE ako sve prođe ok. AKO.

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.


@Osigurač

The command of the Kuwait Land Forces (KLF) is said to have reactivated a project to purchase 8×8 military vehicles fitted with gun turrets.

The options are still unclear, though there is talk about Patria 8×8.

podsjeti me, ako Patria dobije ovaj mega deal, kakve veze ima ĐĐ s tim?


Patria nikada nije do sada nudila direktno Kuvajtu, samo Đuro je do sada nudio.

Tko izgubi dobitak dobije gubitak


Evo jednog članka za pesimiste

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….

….tu se samo vidi koliki je kaos u našim ministarstvima. sve se sakriva iza tobožnje brige za OS, u pozadini je opet samo lova….

Bradley i Patria nisu isti tip vozila i namjene. Mislim da je poanta ERIP programa da M80 ide u staro željezo. No to sve skupa nema puno veze sa ĐĐ dok ne padne neki konkretni ugovor. Za sada samo pozitivne najave. Treba preživjeti najmanje sljedećih 6 mjeseci.



Evo jednog članka za pesimiste

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….
[/quote]

Ideje naše benzin Vaš!

Gledam na hrt ovog sindikalistu koji je zaposlio cjelu familiju u holdingu i koji sada baca parole da su ih ogolili do koze??????
Da ne povjeruje covjek svojim ocima
10 godina ste uzimali kredite, pozajmice, mi smo vam 5x dokapitalizirali firmu, vjerovali u vas jer ste nam pricali bajke zajedno s upravom sve ste znali i vi bi sada jos para
Ja sam se sa svojim gubitkom pomirio i ja bih trebao tamo drzati govere umjesto vas i sve vas tuziti zajedno s upravom
Bilo je dosta!!!!!!!!!
Dosta ste zivjeli na jaslama svih nas
Ako vas je previse dogovorite se koliko vas mora otici i ako treba ostati 50 ljudi neka ih toliko ostane
Ni lipe vise iz mog dzepa ni dzepa poreznih obveznika za Vas!!!!!!!!!



Evo jednog članka za pesimiste

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….
[/quote]

Pa moraju napraviti uslugu amerima, bolje da mi odvezemo o svom trošku staro željezo, nego da oni moraju platiti odvoz :o)

I opet će netko okenuti milje , a radnicima banan…

evo vam se (fond?) iskrcava skrivenim nalogom na 4,99 kn….a vi samo kupujte i lovite padajuće noževe dok su računi blokirani, a radnici štrajkaju….svakom pametnom jasno je kako to završi u 99% slučajeva (hint: uljanik)….

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Ovdje neki komentiraju kao da su pali sa kruške upravo. Obnova starih vozila nije proizvodnja nego remont. Ponavljam ponovno, amerikanci ne pregovaraju, oni uvjetuju. Naravno da je cijena remonta precijenjena, 3 mil. po vozilu. To je vrijednost posla ali pisati da će se milijarda sliti u Đuru je besmislica, Đuro neće niti vidjeti te novce. Što mislite da će amerikanci nešto donirati i još dozvoliti da Đuro na tome zarađuje. Ne ide to tako društvo moje, nema donacija, samo interes. 90 % toga novca ide za novu opremu koju će nam amerikanci prodati i uzeti lovu (đuro ne proizvodi opremu koja će se ugrađivati na vozila) a kako ćemo sa ostalih 10 % to ugraditi naš problem. Nije bilo zarade niti kada smo Patrie sami proizvodili a kamoli da će biti na remontu. Sam ministar je rekao da će se u slučaju remonta Đuro svejedno morati pobrinuti za popunjenje kapaciteta drugim programom (transportnim) jer od remonta neće moći preživjeti kao što nije mogao niti remontom tenkova. Remont i modernizacija tenkova je spor posao i ne popunjava proizvodnu liniju (za one koji ne razumiju). Država će svake godine odvojiti samo određeni dio novca za remont koliko proračun dozvoli kao što i sada radi sa tenkovima (oko 10 vozila na godinu) i plaćati će upravo onoliko koliki je stvaran trošak realizacije posla bez zarade. Đuro nakon realizacije posla za Hrvatsku (nakon 5-6 g. ) može postati regionalni servis za te tenkove ali mogu i drugi iz susjednih zemalja koje će također prihvatiti donaciju pogotovo ako posao odrade bolje od Đure jer će i oni paralelno sa Hrvatskom obnavljati sami svoja donirana vozila, uglavnom, taj dio je na dugačkom štapu, kada bude aktualan neće biti više niti sadašnjeg ministra ni premijera na vlasti pa koga briga to je što obećavao.


Bradley i Patria nisu isti tip vozila i namjene. Mislim da je poanta ERIP programa da M80 ide u staro željezo. No to sve skupa nema puno veze sa ĐĐ dok ne padne neki konkretni ugovor. Za sada samo pozitivne najave. Treba preživjeti najmanje sljedećih 6 mjeseci.

Borbena vozila pješeštva i jedno i drugo, jedino što jedan ima gusjenice, drugi kotače i da Bradly je nešto teži, i puno skuplji…

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….
[/quote]
[/quote]

Slično, ali nije isto. No tu na forumu to nema baš veze. Super najave sa svih strana, ali trenutna stvarnost užas (štrajk,…).



Bradley i Patria nisu isti tip vozila i namjene. Mislim da je poanta ERIP programa da M80 ide u staro željezo. No to sve skupa nema puno veze sa ĐĐ dok ne padne neki konkretni ugovor. Za sada samo pozitivne najave. Treba preživjeti najmanje sljedećih 6 mjeseci.

Borbena vozila pješeštva i jedno i drugo, jedino što jedan ima gusjenice, drugi kotače i da Bradly je nešto teži, i puno skuplji…

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Ideje naše benzin Vaš!

Kada je g. Ćosić upozoravao na loše poslovanje uprave bio je popljuvan od strane g. Bakića.

https://www.monitor.hr/spasavanje-dure-dakovica-od-politike/

Danas radnici (stručnjaci koji bi trebali renovirati Bradley i proizvoditi Patrie) od istog traže rješenje momentalno:

Kada će g. Bakić izaći sa rješenjem pred njih?


Ovdje neki komentiraju kao da su pali sa kruške upravo. Obnova starih vozila nije proizvodnja nego remont. Ponavljam ponovno, amerikanci ne pregovaraju, oni uvjetuju. Naravno da je cijena remonta precijenjena, 3 mil. po vozilu. To je vrijednost posla ali pisati da će se milijarda sliti u Đuru je besmislica, Đuro neće niti vidjeti te novce. Što mislite da će amerikanci nešto donirati i još dozvoliti da Đuro na tome zarađuje. Ne ide to tako društvo moje, nema donacija, samo interes. 90 % toga novca ide za novu opremu koju će nam amerikanci prodati i uzeti lovu (đuro ne proizvodi opremu koja će se ugrađivati na vozila) a kako ćemo sa ostalih 10 % to ugraditi naš problem. Nije bilo zarade niti kada smo Patrie sami proizvodili a kamoli da će biti na remontu. Sam ministar je rekao da će se u slučaju remonta Đuro svejedno morati pobrinuti za popunjenje kapaciteta drugim programom (transportnim) jer od remonta neće moći preživjeti kao što nije mogao niti remontom tenkova. Remont i modernizacija tenkova je spor posao i ne popunjava proizvodnu liniju (za one koji ne razumiju). Država će svake godine odvojiti samo određeni dio novca za remont koliko proračun dozvoli kao što i sada radi sa tenkovima (oko 10 vozila na godinu) i plaćati će upravo onoliko koliki je stvaran trošak realizacije posla bez zarade. Đuro nakon realizacije posla za Hrvatsku (nakon 5-6 g. ) može postati regionalni servis za te tenkove ali mogu i drugi iz susjednih zemalja koje će također prihvatiti donaciju pogotovo ako posao odrade bolje od Đure jer će i oni paralelno sa Hrvatskom obnavljati sami svoja donirana vozila, uglavnom, taj dio je na dugačkom štapu, kada bude aktualan neće biti više niti sadašnjeg ministra ni premijera na vlasti pa koga briga to je što obećavao.

Puno toga je logično, pa šta je to važno kod nas?
Izbori se bliže.

obzirom da nitko nije dao odgovor na moj post, bit ću slobodan isti ponoviti jer vjerujem da valjda netko od svih ovih ljepitelja linkova ima nekakav, kakav takav, odgovor? dakle:

DDJH u ovakvom stanju neće dobiti nikakav posao jer
-računi su blokirani
-radnici štrajkaju
-keša/para nema
-prijeti raskid svih ugovorenih poslova, a kamo li da ugovaraju nove
-kredite im ne želi više nitko dati
-radna snaga odlazi

znači da bi se uopće moglo razgovarati o nekakvim novim poslovima, najprije treba riješiti dokap i to po mojem mišljenju od bar 100 milijuna kuna za početak….problem je što im te pare nitko neće dati bez da dobije većinski udio…i sad dolazimo do glavnog pitanja za vas koji mislite da je novi posao tik pred vratima: kako zamišljate da novi vlasnik uđe u DDJH, tj s kojim kapitalom i pod kojim uvjetima???
molim samo konkretne odgovore

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

New Report

Close