DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

slažem se sa kolegom bisakovim. biti će svega i svačega, ali će ga spašavati. kao što su spašavali i petricu. iako ja osobno nisam bio za to. znam da sam sa prijateljima (isto investitori na zse) nekoliko puta vodio raspravu o spašavanju iste. rezultat je bio neriješen, ali zapamtio sam žestok ispad jednog člana koji je rekao… bedaci, zar ne shvaćate da je petrica strateški prevažna da bi je pustili da nestane! i demostrativno napustio teren.
zašto to pišem? mislim da ovdje slijedi isti scenarij.
ako nekoga zanima, nemam niti jednu od spomenutih već jako dugo vremena.


slažem se sa kolegom bisakovim. biti će svega i svačega, ali će ga spašavati. kao što su spašavali i petricu.

naivan si, spasili su je tako što su udjele malih dioničara srezali na razinu statističke greške, spajanjem više dionica u jednu i smanjenjem nominale . također su spašavali uljanik pa vidimo kako su ga spasili-završio je u stečaju,a dionica je delistirana sa burze! s time da je jedan uljanik bio nemjerljivo značajniji za hr gospodarstvo od đure đakovića i nosio je tisuće i tisuće radnih mjesta u puli! možda uljanik preživi stečaj, ali tu više neče biti sadašnjih dioničara.
u najboljem slučaju ovdje se može očekivati veliko razvodnjavanje kapitala sadašnjih dioničara gdje će se 4-5-6 dionica spojiti u jednu novu nominale 10 kn (zakonski minimum) i tek onda ulazak strateškog partnera koji bi dokapitalizacijom došao na 80-90% udjela, ali tu će i dalje biti problem proizvodnog programa jer petrokemija je faktički monopolist, a ovo što radi đaković mogu raditi mnogi

To što radi ĐĐ baš i ne mogu raditi mnogi. Jer da mogu, onda bi i radili. Proizvodnja teretnih vagona, koliko god je netko opisivao kao “varenje kupljenih dijelova” je toliko jednostavna da u svijetu postoji cijelih 10 proizvođača koji se mogu natjecati na svjetskoj razini, a ĐĐ je jedan od njih.

Proizvodnja BOVa i tenkova je također samo “varenje” pa opet ne vidim baš tvornice takvih vozila na svakom koraku. Koliko zemalja u Europi, pa i u cijelom svijetu, ima tenk proizveden u domaćoj tvornici? Za one koji bi pričali da je tenk radila cijela Juga, a u Đuri se samo vario, zadnji NOVI tenk je sišao s trake 2003., trinaest godina nakon raspada Juge.

Energetska postrojenja također gradi tko god stigne, to je tek mrvicu kompliciranije od sadnje pšenice…

Đuro radi izuzetno komplicirane stvari, ali ih radi krajnje neefikasno i to je glavni problem. Proizvodni asortiman je konkurentan, ali način na koji ga rade apsolutno ne. Ili dođu i skinu gaće s cijenom (kao s ovim zadnjim vagonima) ili zveknu cijenu koju ni luda naša država ne može progutati (kao s borbenim stanicama za Patrie).

@Kodi
Neosporno je da ce zbog dokapitalizacije doci do razvodnjavanja kapitala,ali firma i dionice ce opstati.Nominalna vrijednost ionako nista ne znaci.Kako se proizvodnja bude obnavljala i cijena dionica ce rasti na burzi.

Postoji 10 proizvodaca vagona. šta je to malo ili puno? Jel evo čipove za kompjutere i mobitele proizvodi svega 4 firme na svijetu. Jel to svega ili šta? Šta to znači da čipove moze proizvoditi bilo tko?

Tenkove. Da li oni proizvode i motore koji idu u tenkove? Ciljnike i strojnice i ostalu tehniku ili oni sve to skupe od drugih proizvodaca i onda samo zavare?

Za efikasnost ste tocni.

Školovana budala je veća budala od one neškolovane


Neosporno je da ce zbog dokapitalizacije doci do razvodnjavanja kapitala,ali firma i dionice ce opstati.

sporno je hoce li uopce doci do kapitalizacije ili ce firma ravno u stecaj gdje onda novi vlasnik moze kupiti firmu bez problema, dugova, suvlasnika,tereta i dodje odmh do 100% vlasnistva firme! morate priznati da je to za kupca puno puno bolja varijanta nego se natezati sa sadasnjim vlasnicima oko dokapitalizacije, spajanja dionica, smanjenja nominale i velikim dugovima koje firma ima !
ima znaci i drugo rjesenje koje je za kupca firme puno brze, bolje i efikasnije od ocuvanja sadasnjih dionicara u firmi

budapest !

Brod je tehičko/tehnološki puno zahtjevniji proizvod od teretnih vagona pa je Uljanik propao jer nije konkurentan. Đuro je očigledno teretne vagone za Francuze radio sa debelim diskontom te sada to dolazi na naplatu. O pokretanju proizvodnje tenkova ( za koga?) je smiješno uopće pomišljati. Samo ljudi koji ne poznaju situaciju u branši strojarskih konstrukcija mogu tu mlatiti praznu slamu. Dobiti kvalitetnog mladog bravara za plaću koju Đuro nudi je isto kao dobitak na lotu. Takva je i razlika između vaših želja i stvarnih Đurinih mogućnosti.

Dakle, da ponovimo treći put.
Svaka nova dokapitalizacija od koga god da dođe ( država ili neki drugi investitor) će od postojećkh dioničara napraviti mlaku vodicu.
Ako vam se to svida, a vi u Đuricu ulupajte svu lovu. Možete se i zafužiti. Banke vam nude nenamjenske gotovinske kredite.

Svatko će sam sebi kreirati bolju budućnost.

La vita e bella!

kodi
ti si naivan! spasit će i đuru kao što su i agrokor novu! ne govorimo o cijeni i dioničarima, nego o tvrtki koja je prevažna strateški da bi smjela propasti! kao i petrica! a male dioničare ko hebe! uvijek bilo i uvijek će biti! na ljepši ili ružniji način sa istim rezultatom: mali puše!

Mislim da će dokapitalizacija biti po najmanje 4 puta većoj tržišnoj cijeni od sadašnje, barem 20 kuna.


kodi
ti si naivan! spasit će i đuru kao što su i agrokor novu! ne govorimo o cijeni i dioničarima, nego o tvrtki koja je prevažna strateški da bi smjela propasti! kao i petrica! a male dioničare ko hebe! uvijek bilo i uvijek će biti! na ljepši ili ružniji način sa istim rezultatom: mali puše!

Firma nije “prevažna strateški”.. Tvrtku je sama država maknula sa spiska strateških firmi i firmi od posebnog interesa za RH

Ovo je važeći spisak.

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_08_71_1450.html

Šteta da je moderator pobrisao ovu zadnju prepisku između Dunlopa i mene.
Za mnoge bi mogal biti poučna.
Valjda je moderator procijenio da je bila previše osobna.

U svakom slučaju, kolega Dunlop mi je postavio jedno konkretno pitanje.

Ono glasi: Postoji li neka potencijalno dobra dokapitalizacija Đurice?

Moj ogovor na to pitanje je vrlo jasan: Za postojaće dioničare takva dokapitalizacija NE postoji.

La vita e bella!

Hitna injekcija za Đuru Đakovića, Vlada jamči za 70 milijuna kuna


Šteta da je moderator pobrisao ovu zadnju prepisku između Dunlopa i mene.
Za mnoge bi mogal biti poučna.
Valjda je moderator procijenio da je bila previše osobna.

U svakom slučaju, kolega Dunlop mi je postavio jedno konkretno pitanje.

Ono glasi: Postoji li neka potencijalno dobra dokapitalizacija Đurice?

Moj ogovor na to pitanje je vrlo jasan: Za postojaće dioničare takva dokapitalizacija NE postoji.

Pitanje je konkretno ali odgovor nije. Ja u tvom stilu na to mogu odgovoriti da takva dokapitalizacija POSTOJI i sta bi to znacilo? Apsolutno nista, isto kao odgovor da ona ne postoji. Bez konkretnih brojki, makar i osnovnih, svaka rasprava je bezvezna.

Mislim da je opasnost od stečaja zbog ovog jamstva od 70 mil. kn sada ravna 0. Država je očito procjenila da je ĐĐ firma od strateške važnosti iako tehnički nije na popisu. Jamstvo bi trebalo ići na sjednici Vlade pa slijedi deblokada računa i isplata plaća, biranje novog PU te pronalazak strateškog partnera. Čak i da ne bude strateškog partnera u što ne vjerujem, država ide u dokapitalizaciju. Dakle, ĐĐ je spašen a sad je na svakom da procjeni da li vrijedi više od tržišne kapitalizacije koja je trenutno oko 46 mil. kn.

New Report

Close