"- To je glupost od koje nikada neće biti ništa. Fakultet prometnih znanosti odavna je napravio studiju kojom je pokazano da Zagreb ima premalo stanovnika za podzemnu željeznicu. Uz to, novi niskopodni tramvaju tek su kupljeni i za njih još dug nije otplaćen. Tko bi uz njih financirao i izuzetno skupu podzemnu željeznicu – pita se arhitekt Davor Maretić."
"- Ma gledajte, to su sve gluposti. Kroz Zagreb ne teče Dunav već plitka Sava. Oni koji stanuju u blizini znaju koliki se smrad oko nje širi svakoga ljeta kada je vodostaj nizak. Za bilo kakvo urbanističko planiranje u toj zoni, Savu bi trebalo produbiti. Čačić priča o rušenju nasipa. Pa to bi zahtijevalo potpuno nov sustav obrane od poplava. A zbog čega? Da bi se u okolici gradile stambene zgrade. I ovako imamo tisuće neprodanih stanova u svim dijelovima grada. Što će nam ih još? Nikada niti jedna strana ili domaća banka tako skup projekt neće financirati. Od toga neće biti ništa, vidjet ćete," zaključuje Maretić.
Zagrebački metro je Čačićevo otkriće .
Ujedno će pomoći naša brodogradilišta .
Brodogradilišta će raditi podmornice ,
koje će voziti po zagregačkom metrou .