Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Danas ATPL na burzi “glumi” HT , a JDPL INU.
Brodari dižu promet cijele burze , a braniteljske uzdanice štrajkaju (izgleda da ih po najavi prodaju direktno fondovima , mimo burze).

Evo malo soli na ljutu ranu Avaxu:

http://seekingalpha.com/article/74060-dry-bulk-shippers-good-to-go

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


avax10: ” s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t[/url] Nastavak filma : “Bulkeri lete u nebo” ” A današnji naslov filma? Tonu kao kamen? [wink] Vidjet ćemo kako će ovo potonuće sutra odraziti na naše brodare koji u zadnje vrijeme uredno slijede rast/pad brodara vani. ” E ovo mi je falilo…drukera prema gore kao u prici, a evo nam i onih prema dolje – konacno. Eh, eh Avaxicu, prodalo se malo prerano?

Mislimo negativno i oduprimo se bjelima[lol]

PRODAJEM U LIMBURGU____________________________________________________________________________________________________

Eo jedan cisti druk. 1/1.
Svi znamo za nezasitnu potrbu kineza za celikom. A posljedicno i za ugljenom. Infrastruktura itd itd. Ali nemamo prave mjere ili podatke koliko bi to moglo potrajati. Evo jedan materijal
koji dosta govori….
Uzmite potrosnju u Kini i ostalim zemljama u razvoju pa podijelite sa brojem stanovnika da bi dobili steel consumption per capita.
Taj broj treba usporediti sa nekom zemljom u blizem okruzenju koja je prosla neki pocetni infrastrukturni ciklus. Mislim da je Juzna Koreja idealan reper.
Dobijamo steel consumption per capita 5-6 puta manji u Kini!!!!!!!!!!!!!!!!! [lol] [lol]
Jel vam jasno da ce ovo trajati (s manjim padovima) do besvjesti!!!

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd


Eo jedan cisti druk. 1/1.
Svi znamo za nezasitnu potrbu kineza za celikom. A posljedicno i za ugljenom. Infrastruktura itd itd. Ali nemamo prave mjere ili podatke koliko bi to moglo potrajati. Evo jedan materijal
koji dosta govori….
Uzmite potrosnju u Kini i ostalim zemljama u razvoju pa podijelite sa brojem stanovnika da bi dobili steel consumption per capita.
Taj broj treba usporediti sa nekom zemljom u blizem okruzenju koja je prosla neki pocetni infrastrukturni ciklus. Mislim da je Juzna Koreja idealan reper.
Dobijamo steel consumption per capita 5-6 puta manji u Kini!!!!!!!!!!!!!!!!! [lol] [lol]
Jel vam jasno da ce ovo trajati (s manjim padovima) do besvjesti!!!

Nije nužno, dosta nam je i 2-3 godine i letimo.[thumbsup]


… prodalo se malo prerano?

Je Sakaica, prodalo se malo prerano. Ali ništa zato, bit će opet prilika za kupnju kad uskoro tržište okrene smjer [wink]

Ignore: KressoM, delux


sakai: ” … prodalo se malo prerano? ” Je Sakaica, prodalo se malo prerano. Ali ništa zato, bit će opet prilika za kupnju kad uskoro tržište okrene smjer [wink]

već je okrenulo …

I love the Smell of Profits in the Morning


sakai: ” … prodalo se malo prerano? ” Je Sakaica, prodalo se malo prerano. Ali ništa zato, bit će opet prilika za kupnju kad uskoro tržište okrene smjer [wink]

Avaxica milo dijete, budi covjek pa ustraj u svojim komentarima, sjecas se njih dok je padalo, jelte. A ne ovako, ka neka siparica, “bi ne bi, ja bi al da ne udje…”

[bye]

Tesko je kad se proda na dnu..[thumbsup]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Avaxica milo dijete, budi covjek pa ustraj u svojim komentarima, sjecas se njih dok je padalo, jelte. A ne ovako, ka neka siparica, “bi ne bi, ja bi al da ne udje…” [bye] Tesko je kad se proda na dnu..[thumbsup]

No, no Sakaica, dečec dragi, pa bar ti bi trebao znati da se situacija na burzi iz dana u dan mijenja, pa tako ako je nešto bilo jeftino na 2000, nipošto ne znači da je jeftino i kad u 15 dana poraste +35%( na 2700). Samo neukome svaka kupnja neke dionice može biti povoljna kupnja, bez obzira na kojoj god cijeni bila, jel tako Sakaica? [lol]

Ignore: KressoM, delux

Container shipping rates increase 20% over last year

(World-Grain.com, April 25, 2008)
by World Grain Staff

Port of Prince Rupert container terminal opens
(World-Grain.com, September 17, 2007)

WASHINGTON D.C., U.S. — The declining value of the U.S. dollar is making U.S. grain exports to Asia more costly because of a diminishing supply of empty containers shipped back to Asia, the U.S. Grain Council (USGC) said. The rates to ship a container from the U.S. has risen by some 20%, a USGC analyst said.

For many years, strong U.S. imports from Asia guaranteed that thousands of containers were being returned empty to Asia. During that time, container companies cut attractive deals to fill the empty containers, making shipping U.S. grains back to Asia in containers less expensive than using bulk carriers.

These days though, a weaker dollar is causing fewer U.S. imports and more U.S. exports, so the supply of empty containers going back to Asia has declined. In fact, container traffic from Asia to the U.S. has declined 12-14% compared to last year, per Jay O’Neal, senior agricultural economist of the International Grains Program at Kansas State University and USGC consultant.

“Now what we have is everyone hustling trying to find and compete for empty containers, and the rates have been going up,” he said, also noting the cost to ship a container from the U.S. to Asia is as high as $1,600-$1,700, a 20% increase from last year.

Container availability for Midwest producers is further hampered because more containers are being unloaded on the west coast, rather than in Chicago or Kansas City, O’Neil said.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

slažem se da nije svejedno kupiti na 2000 ili 2750 – na gornjoj cijeni je puno veći rizik, iako mislim da ukoliko market krene gore, sadašnje cijene su OK za pristojnu zaradu. Evo mojih transakcija tj. malo sam napravio retrospektivu druženja sa ATPL od 2005 do danas u attachmentu.

Prvi put sam prodao dio ATPL jer je skočila preko 50% u 5 mjeseci (nisam tada računao koliko ATPL vrijedi), a drugi put sam prodao dio jer sam računao koliko vrijedi 🙂 Prodaću je vjerovatno kad dostigne onoliko koliko sada mislim da vrijedi, a kupovat mislim da za sada neću više da mi ne poremeti ravnotežu u portfelju.

sakai:

Avaxica milo dijete, budi covjek pa ustraj u svojim komentarima, sjecas se njih dok je padalo, jelte. A ne ovako, ka neka siparica, “bi ne bi, ja bi al da ne udje…” [bye] Tesko je kad se proda na dnu..[thumbsup] ”

No, no Sakaica, dečec dragi, pa bar ti bi trebao znati da se situacija na burzi iz dana u dan mijenja, pa tako ako je nešto bilo jeftino na 2000, nipošto ne znači da je jeftino i kad u 15 dana poraste +35%( na 2700). Samo neukome svaka kupnja neke dionice može biti povoljna kupnja, bez obzira na kojoj god cijeni bila, jel tako Sakaica? [lol]


[smiley][smiley][smiley][smiley][smiley][smiley]

No, no Sakaica, dečec dragi, pa bar ti bi trebao znati da se situacija na burzi iz dana u dan mijenja, pa tako ako je nešto bilo jeftino na 2000, nipošto ne znači da je jeftino i kad u 15 dana poraste +35%( na 2700). Samo neukome svaka kupnja neke dionice može biti povoljna kupnja, bez obzira na kojoj god cijeni bila, jel tako Sakaica? [lol]


Kolega, i sami ne vjerujete ono što pričate, zašto onda uvjeravate druge! Znate da ATPL ni na ovoj cijeni nije skupa iako je rasla 30+%! Spekulirali ste, jer očekujete tehnički pad koji možda i dođe, ali mnogi će ostati gledati kako dionica raste u očekivanju petog vala! Nikakve prirodne funkcije ne vrijede ovdje!

čudni se ovdje sveci slave....

Ma pusti price, Avaxinjo je drukao kako je Korf na 200 odlicna kupnja. Dakle sve ti je jasno…[lol] . Ne treba trositi prste na takve likove…

April 27, 2008

Hyundai shipyards defy recession

Bloomberg reported that new orders for ships hauling raw materials to China and finished goods to the rest of the globe are helping Hyundai Heavy Industries Co, the world’s biggest shipbuilder make the strongest start in six years.

Hyundai Heavy Industries has defied a US economic slowdown, recording USD 7 billion in contracts in the first two months of 2008, more than eight times the same period the year before. The orders are dispelling concern that the global credit crisis will force owners to slash ship purchases and may lead to a 35% profit gain for the 12 months ending December 31.

Shipping lines are paying about 47% more for vessels than a year earlier as economic growth in China has increased demand. Hyundai Heavy last month raised its 2008 order target by 9.7% to a record USD 29.4 billion because of better than expected sales of ships including tankers that can transport about 2 million barrels of crude oil.

According to London based shipbroker Clarkson Plc, South Korean shipbuilders, led by Hyundai Heavy, won almost half of the record USD 190.6 billion that owners spent last year for new vessels. It said that they won about 63% of global orders in the first two months of 2008.

Mr Park Chang Suk who manages the equivalent of USD 404 million, including Hyundai Heavy shares, at NH CA Asset Management Co in Seoul said that “South Korean shipyards will fare better than rivals elsewhere because of their competitiveness. I plan to continue to increase my holdings.’

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


] ” No, no Sakaica, dečec dragi, pa bar ti bi trebao znati da se situacija na burzi iz dana u dan mijenja, pa tako ako je nešto bilo jeftino na 2000, nipošto ne znači da je jeftino i kad u 15 dana poraste +35%( na 2700). Samo neukome svaka kupnja neke dionice može biti povoljna kupnja, bez obzira na kojoj god cijeni bila, jel tako Sakaica? [lol]

neki su tako razmisljali i 2004,kad je u danu raslo i preko 100%;
9.1.2004 58,00 +103,51
8.1.2004 28,50 +9,62
a sad [cry][cry][cry][undecid][undecid]

podatke mozes provjeriti na:http://www.zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=ATPL-R-A


Ma pusti price, Avaxinjo je drukao kako je Korf na 200 odlicna kupnja. Dakle sve ti je jasno…[lol] . Ne treba trositi prste na takve likove…

Joj Sakaica, sad si počeo i lagati? Dečec, to ti je vrlo ružno, znaš? Ja sam KORF počeo kupovati tamo oko 165-170 kn, a da vrijedi puno više znaš i sam. Uostalom, i ATPL je bila na 3700 pa se srondala na 2000 kn i što s time? Je li zbog toga prestala vrijediti ili je upravo na 2000 kn postala odličnom i niskorizičnom kupnjom? Isto vrijedi i za KORF. Prema tome Sakaica, malo istine i kulturnije pisanje ne bi ti škodilo, znaš? [wink]
Ono što želim naglasiti je da crobex raste na mizernim prometima, a to znači da veliki uglavnom ne kupuju nego čekaju novi pad da se ponovo uključe. A kad smo već na temi brodara, spomenimo da je recimo ATPL u kratko vrijeme ostvarila rast od +35% dok se većina blue chipova na ZSE nije pomakla s mjesta, a neke se čak trguju na najnižim razinama od kad su izlistane na burzi (recimo HT i INA). Sukladno tome, uskoro će sve više ulagača početi razmišljati da je recimo ATPL ostvarila u 15 dana rast od +35%, a mnoge druge dionice se nisu ni pomakle i da možda krajnje vrijeme da te brzorastuće dionice zamijene za druge blue chipove koji se nisu ni pomakli s mjesta? Jel to logično?
Jel to ono što te brine Sakaica? S punim pravom, slažem se. [smiley]

Ignore: KressoM, delux

New Report

Close