Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

gledam brodare u usa i svi su bitno bliže ovogodišnjem ATH od atpl
domaća pamet-strana pamet ili ima neko logično objašnjenje?
prije ljeta nije bilo tako a nakon toga je usljedilo još bolje izvješće pa mi to ne drži vodu.
kopka me da još dopunim svoj brod ali neće bdi prema dole pa neće a bojim se….
pesimisti,skeptičari,negativci pomagajte
di su ti crnjaci kad ih najviše trebaš?
ne žalim se jer meni je win kud god da okrene,ipak bi bilo bolje prije “božića”se što više nakrcati.
to su moja a iskustva su različita.
koliko ljudi toliko čudi,različitih strategija,prinosa…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


gledam brodare u usa i svi su bitno bliže ovogodišnjem ATH od atpl


Koje Ste kompanije gledali?
Uspio sam naći da SAFE BULKERS INC i GOLDEN OCEAN GROUP imaju obećavajuć trend, no to je sve. Ili sam nešto promašio?

MrM@

dodao bi i:
Star Bulk Carriers Corp. (SBLK)
Genco Shipping & Trading Limited (GNK)
ima i suprotnih primjera ali meni su ovi interesantniji
uspoređujemo se sa boljima a ne lošijima kaj ne?:-)
dali je po vama atpl precjenjena, podcjenjena ,fer?
osobno sam zadovoljan s obzirom na ono što izgledno sljedi.
bio bi zadovoljniji da je cijena bliže 400 jer
kopka me odluka o dokupu da se možebitno podebljaju pokloni za božić.
nije mi nužno jer sam zadovoljan sa prikupljenom količinom ali
pohlepa mi neda mira
držim da se razumijemo
🙂

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Čini mi se da je ATPL blago precijenjena, ali je to normalno kad je IB kupovao velike komade + time povukao i zajednicu.
Ok, Star Bulk Carriers Corp. (SBLK) i Genco Shipping & Trading Limited (GNK) imaju porast u zadnjih goidnu dana, no dosta su daleko od svojih ATH vrijednosti. Čekamo jesen/zimu i potvrdu oporavka tržišta.

vozarine rastu u svim sektorima :

http://thebalticbriefing.com/bulk-report/

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Belt and Road is a ‘massive opportunity’

China’s trade route aspirations will create huge demand for shipping

“The 21st century is the century of the sea,” said ambassador Liu Xiaoming of development of shipping routes between Asia, Africa and Europe that are the maritime equivalent of the Silk Road trade route of the past.

“The Belt and Road initiative goes along with a trend of economic globalisation and trade facilitation. It continues the Chinese nation’s aspirations for a connected world and opens up new opportunities for international shipping,” said Liu while speaking at a London International Shipping Week event

http://www.tradewindsnews.com/liner/1346083/belt-and-road-is-a-massive-opportunity

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Odlično izvješće iz ULPL, čekamo ATPL:

U sektoru prijevoza rasutih tereta došlo je sukladno očekivanjima do snažne korekcije
vozarina i vrijednosti brodova u odnosu na isto razdoblje 2016. godine. Vozarine za
promatrani tip brodova porasle su za preko 40% u odnosu na prošlu godinu, sa posebnom
naznakom da su očekivanja u ovom segmentu izrazito optimistična. Snažan oporavak
svjetskog gospodarstva sa posebnim naglaskom na povećanje aktivnosti Kine vezano za bulk
robe, uz smanjeni broj isporuka brodova ovog tipa u naredne dvije godine, imat će za
posljedicu daljnji rast vozarina, i to već u ovom tromjesečju. Zadržavanje niskog nivoa
novougovorenih brodova u ovoj godini kao posljedica konzervativnijeg pristupa vodećih
banaka specijaliziranih za financiranje pomorske industrije, smanjeni broj isporuka u 2018.
godini te povećanje aktivnosti „scrappinga“ brodova zbog uvođenja novih tehničkih pravila
uvjetovat će stabilno poslovanje u ovom segmentu prijevoza uz viši nivo vozarina i veće
vrijednosti brodova.

使用を信頼し、あなた自身の能力の

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Iskreno očekivao sam bolje izvješće na ULPL, tj. bar 10 mil plusa u ovom tromjesječju, no dobro, u plusu nakon dugo vremena, slijedeći kvartal će biti još bolji, no mislim da je ovdje ključ poslovanje u LNG sektoru, to bi moglo znatno popravit krvnu sliku, a i vidjet ćemo i koliko će uspješno biti re-kreditiranje….

evo par opaski u svezi brodara:
ATPL (tzv perjanica) prodaje brodove za tekucu likvidnost .
ULPL uprava prodaje dionice(nastancane kroz dokape ) iz trezora za tekucu likvidnost.
JDPL nije vrijedan spomena ,penny
TNPL takodjer..penny
kakva su ocekivanja ?
hvala
ps. nemam dionice navedenih niti planiram kupovati ove godine…

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Kolega zmajki hvala Vam što brinete za nas … dodjete nam skoro ko teta iz vrtića i zato još jednom hvala na brizi

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Ma kod brodara u globalu ide jednostavno ono što se kaže : Things revert to the mean.

Nakon ludila do 2007 pa depresije do 2016 valjda ide rast sljedećih nekoliko godina da bi u prosjeku došao na neku normalu.

U tome je cijela priča.

Upravo ta nelikvidnost je dugoročno dobra. Kvaka je jer neće ulaziti u nove zadužbine da bi kupovali nove brodove te time automatski ponuda kaska za potražnjom. I to ti je to. Tako svi rade, sektori se kreću u komadu, teško je izabrati najbolju kompaniju iz sektora


evo par opaski u svezi brodara:
ATPL (tzv perjanica) prodaje brodove za tekucu likvidnost .
ULPL uprava prodaje dionice(nastancane kroz dokape ) iz trezora za tekucu likvidnost.
JDPL nije vrijedan spomena ,penny
TNPL takodjer..penny
kakva su ocekivanja ?
hvala
ps. nemam dionice navedenih niti planiram kupovati ove godine…

Super, nego reci tko kupuje ove dionice ulpl iz trezora? :))) jel i ti gledas knjigu dioničara kao i ja, čisto sumljam da ste tako zeleni da neke stvari ne možete povezati 🙂

Odnos rasta indexa i nasih brodara:
Atpl = u skladu sa ocekivanjem,dobro praceno
Ulpl = slabo, tek ocekujem rast
Jdpl = ispod svih ocekivanja,cak i pad cijene,ovdje tek ocekujem pravu eksploziju rasta .moguc problem stopanja cijene zbog akvizicije

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

The US grain export season is off to a slow start at a time when Chinese demand is high

“We thus expect strong grain shipments in November and December.”

Mislim da će psi još mnogo lajati, a karavane prolaziti.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close