Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]

http://www.cnbc.com/2017/03/08/shipping-consolidation-ahead-as-industry-sails-on-from-three-decade-lows.html

Kad je i cnbc počeo pisati o oporavku, a što reći više…

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE

ono što je zanimljivo :

……”What we’re looking at going forward are the new production projects that are coming on from Brazil and Australia on the iron ore front which will increase volumes not only this year but also significantly next year as well -…..

.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Ovdje piše “da se 5-ogodišnji ugovori trenutno za Panamaxe ugovaraju po cijeni od 9.250 $ po danu i za Atlantik i za Pacifik.”
Vaš link …

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Mr.Pong, e pa tako recite. Hvala!

Samo ima i drugacijih podataka, zato uvijek valja navesti izvor. Ovdje vec 2-godisnji ugovor pada na 7500 za Atlantik.

http://www.hellenicshippingnews.com/weekly-dry-time-charter-estimates-march-01-2017/

P.S. Primjetite i sitni font ispod ove tablice koju ste vi naveli: “The above rates, applicable on Newbuilding vessels”.

Ponavljam, radim u Belju i što novinari pišu je laž. Belje je odlična firma i proizvodi toliko dobrih proizvoda kakve ni Podravka nema.


ono što je zanimljivo :

……"What we're looking at going forward are the new production projects that are coming on from Brazil and Australia on the iron ore front which will increase volumes not only this year but also significantly next year as well -…..

.

meni još zanimljivije:

“Last year we probably saw the low and it was a 30-year low in terms of freight rates and asset values and now we’re starting to see just the very beginning of a recovery,” Wobensmith said.”

pa sad ako nekome 30-godišnji period i nije nešto jer mu život traje par stotina godina,ok ali opet nema puno ovakvih potencijalnih prilika u život.
možda griješim…
a “sami početak” je nešto što bi na burzi trebalo zvučati jaaaaaako interesantno,barem nas iskustvo tome uči da nije mudro,pametno početke propuštati jer i meni je praksa pokazala da je baš to “najlakša” lova sa najmanjim rizikom.
naravno sva pod pretpostsvkom da se pravilno prepozna početak.
živi bili…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Izmedu ostalog:

https://www.google.hr/amp/seekingalpha.com/amp/article/4052442-dry-bulk-shipping-talk-leading-indicators

“….the long-awaited normalisation process has already begun in the dry bulk shipping; even as we highlight that recovery will be slow, but the time to be permanently bearish on the sector has passed…”

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

@gorgija
…i da su vozarine u zadnjih godinu dana u plusu cca 260,00%

Sto se tice rasta u Kini, ako se ne varam ciljani rast je 6,5% za ovu godinu, nije bas da stoje u mjestu
A sto se tice USA:
https://www.google.hr/amp/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN16F0F7

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

čitam posljednjih dosta stranica, razigrala se mašta, a o fundamentima se govori manje nego valjda na bilo kojoj drugoj temi na forumu. nitko da se sjeti da te vozarine ipak ovise o potražnji i samo o potražnji. jel itko svjestan da je prošle godine potražnja držala korak s rastom flote samo zahvaljujući rastu uvoza ugljena i željezne rude u kinu i da se ukupna ostala potražnja za dry bulkom čak smanjila i da ionako rasta globalne potražnje izvan kine gotovo da i nije bilo već bar 50 godina a teško da će ga biti i u sljedećih 50, tako da kad nestane taj kineski rast nema više ni ukupnog? i da u kini svake godine sve brže pada potrošnja ugljena i da je uvoz ugljena dvije godine padao prvo 40m a zatim 90m dok se prošle godine nije dogodio spasonosni porast od 50m zato što je političkom odlukom smanjena domaća proizvodnja za preko 300m tona? i da ove godine neće biti značajnijeg smanjenja domaće proizvodnje? i da je većina prošlogodišnjeg rasta uvoza željezne rude od 60m tona usprkos fikalnom stimulusu završila još nepotrošena u lučkim zalihama koje su u prošlih godinu i pol narasle za 50m tona a da prostora za rast proizvodnje čelika ima samo marginalno a i to je jako upitno s obzirom na sve veće restrikcije u svijetu za uvoz čelika iz kine, koji je dosad bio ventil, i da ćemo od sljedeće godine između brazila i kine imati flotu od 30 novih VLOC-ova koja će pojesti sav porast izvoza iz brazila ne samo od prošle godine nego od posljednjih nekoliko godina?

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]




@gorgija

…i da su vozarine u zadnjih godinu dana u plusu cca 260,00%

Sto se tice rasta u Kini, ako se ne varam ciljani rast je 6,5% za ovu godinu, nije bas da stoje u mjestu
A sto se tice USA:
https://www.google.hr/amp/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN16F0F7

da, to je česta karakteristika vrhova, da su mnogo viši od dna. a dna znaju biti mnogo niža od vrhova.

ja pisao o rastu potražnje za dry bulkom, ne o rastu GDP-a. između toga u slučaju kine više baš nema neke korelacije.
[/quote]

Dragi Gorgija, ako ja dobro shvaćam jesi li upravo ustvrdio da vozarine nisu u korelaciji sa potražnjom? Molim te provjeri malo ukupne brojeve. Znači ukupni netto porast flote unazad od 2007 godine, pa onda lijepo da prokomentiramo što vidiš. Naravno da je u to uključeno sve i isporučeno i scrapàno. Jesi li se zapitao zašto su pozatvarana brodogradilišta,;zašto je ove godine scrap puno manji nego prošle godine, a istovtemeno vozarine višestruko veće? Vidiš dragi Gorgija, u zadnja 3 dana su cijene 7-8 godina starih Panamaxa skočile dodatnih cca 15%, cijene vozarina nekih ruta na Pacifiku rastu u zadnja 2 dana 1000$ na dan. Ali Gorgija umoro sam se od nabrajanja, jer to se zove višestruki produkt odličnih vijesti. Sve ovo će drastično povećati Q1 prihode dry bulk sektora, a posebno žilavih i uspješnih lompanija što je upravo ATPL. 2017, 2018 a vrlo vjerovatno i 2019 biti će odlične godine za cijeli sektor, ali još puno bolje za ATPL koja će ploviti punim”jedrima” jer ima znanje,; vrhunski kadar, i ambiciju, a skoro 9 godišnju krizu prošla je vlastitim snagama i izašla jača i bolja nego ikad.
Mirno more pomorcima i djelatnicima ATPL, a dioničarima strpljenje u spoznaji da tek počinje jedna od najljepših priča.
😃👐

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

čitam posljednjih dosta stranica, razigrala se mašta, a o fundamentima se govori manje nego valjda na bilo kojoj drugoj temi na forumu. nitko da se sjeti da te vozarine ipak ovise o potražnji i samo o potražnji. jel itko svjestan da je prošle godine potražnja držala korak s rastom flote samo zahvaljujući rastu uvoza ugljena i željezne rude u kinu i da se ukupna ostala potražnja za dry bulkom čak smanjila i da ionako rasta globalne potražnje izvan kine gotovo da i nije bilo već bar 50 godina a teško da će ga biti i u sljedećih 50, tako da kad nestane taj kineski rast nema više ni ukupnog? …

au contraire

da brodovi prevoze oko 80% svjetske trgovine i očekuje se da će se to do 2030 udvostručiti(po lloyds)
mogli ste pročitati dok je atpl bila na 1x,nije vam 2xx bilo dovoljno upozorenje,nije ni 3xx,jušer smo bili na vratima 4xx,sutra…
svakome po vlastitom izboru

bojite se za “usporavanje” kine?
i prije kine je rasla potražnja za brodskim prijevozom a dali će poslije kine?
pri rasti svjetske populacija koji će budućnosti biti još brži nego do sada vidim temelje za daljni rast potrebe za brodskim prijevozom.+
rađanje nove “kine” je počelo prije više godina,tu nama pred nosom,ako želimo otvoriti oči.
a ako su brodovi našli put do kine mogu li ga ne naći do afrike?
osobno nebi mogao mirno spavati da se na to “kladim”.
možda i griješim,nebi,bilo…

http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/gospodarski-rast-afrike-zapad-juri-dok-ne-bude-prekasno—355998.html

…Zadrži li se ovako visok rast, BDP subsaharske Afrike mogao bi 2050. godine dosegnuti 12 bilijuna dolara, čime će to područje postati jedno od najprosperitetnijih područja svijeta u smislu doprinosa globalnom BDP-u…’

Nastave li se Nigerija, Južna Afrika, Angola i zemlje istočne Afrike razvijati u dobrom smjeru i nastavi li Kina s ulaganjima u kontinent “bit ćemo svjedoci dramatičnog rasta u Africi”

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


ja pisao o rastu potražnje za dry bulkom, ne o rastu GDP-a. između toga u slučaju kine više baš nema neke korelacije.

Dragi Gorgija, ako ja dobro shvaćam jesi li upravo ustvrdio da vozarine nisu u korelaciji sa potražnjom?

[/quote]

GDP ti ne znači vozarine nego gross domestic product ili bruto društveni proizvod.

@ migra

bulkeri ovise o rastu potražnje za prijevozom ugljena i željezne rude, drugo su nažalost detalji. kina i afrika su suprotne priče, afrika je bogata rudom, kina ne. uostalom ne treba čekati afriku za neki veliki regionalni rast, već sada se u indiji odvija repriza kineskog ekonomskog rasta s populacijom kao što je cijela afrička, a potražnja za bulkerima opada jer raste efikasnost domaće proizvodnje ugljena.



ja pisao o rastu potražnje za dry bulkom, ne o rastu GDP-a. između toga u slučaju kine više baš nema neke korelacije.

Dragi Gorgija, ako ja dobro shvaćam jesi li upravo ustvrdio da vozarine nisu u korelaciji sa potražnjom?

[/quote]

GDP ti ne znači vozarine nego gross domestic product ili bruto društveni proizvod.
[/quote]

Dragi Gorgija,hvala na prijevodu ali mi se odlično razumijemo na svim jezicima i lingvistički i ekonomsko financijski,jedini je problem što različito vidimo okolinu. Ti vidiš jednu a ja drugu stranu iste priče. Ja radim proaktivno a ti analiziraš i seciraš do srži problema pa onda stalno imaš alibi ulagačke neefikasnoasti. Uvijek i samo uvijek važan je trend
Valjda se i ti i ja možemo složiti oko toga.

Optimizam i proaktivnost nosi progres,a time i sve ostalo.
Dry bulk više nikada neće imati ovakvo čistilište,a ATPL će postati još bolja čvršća i bitno veća kompanija. Počinje Novo doba
😃😊😀

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋


@ migra

bulkeri ovise o rastu potražnje za prijevozom ugljena i željezne rude, drugo su nažalost detalji. kina i afrika su suprotne priče, afrika je bogata rudom, kina ne. uostalom ne treba čekati afriku za neki veliki regionalni rast, već sada se u indiji odvija repriza kineskog ekonomskog rasta s populacijom kao što je cijela afrička, a potražnja za bulkerima opada jer raste efikasnost domaće proizvodnje ugljena.


da je menagment tako procjenio mogao je i diverzif sa dry bulka na druge vrste prijevoza ali su očito procjenili da još nije vrijeme za to,vrijeme će pokazati koliko je to bila dobra odluka a po nedavnom rastu BDI daje se naslutiti da je procjena bila dobra…
referirao sam sena vaše isticanje usporavanja rasta svj.ekonomije kroz smanjenjje stpe rasta kine iako su te stope i dalje respektabilne.
da ponovim za mene najvažnije ,svjetska populacija raste po velikim stopama a to implicira povečanju potražnju,proizvodnju svih potrošnih dobara,čak se i u africi primječuje značajan potrošački zamah a to je po broju stanovnika drugi kontinet.
ima afrika i veliki proizvođački potencijal kroz brojnu i jeftinu radnu snagu.
to je razlog što se kina i zapad utrkuju tko će prije zauzeti tamo pozicije.
za proizvodnju potrošačkih dobara potrebne su i sirovine i ne vidim temelj za smanjenje potrebe za prijevozom istih.
kroz povijest je bilo i uvijek može biti poremečaja na tžištu koji za posljedicu imaju cikluse ali bitno je kako mi vidimo trenutnu situaciju i trend.
oni koji pogode trend će pobijediti one koji će na temelju fundamenata.
ide tu u paket u i povečani rizik za one koji su spremni u želji dazarade više…
koliko potencijalno povečani a koliko potencijana dobit?
za nas koji smo unutra prihvatljivo a za one koji nisu ili nisu još očito neprihvatljivo.
vrijeme je neumoljivi sudac i izreći će presudu svima nama.
ako ne vidite za sebe u brodarima dobru potencijalnu priliku, puno uspjeha i sreće vam želim u onome u čemu ste ili ćete biti.
dobrodošli su i vaši pogledi iz drugog kuta na istu stvar.
potpisujem kolegu gigic23@ na temu “proaktivnosti” u ulaganju.
oni koji sljede neće nikad biti među prvima,a to su ti extra bonusi za odvažne.
da sam to spoznao 2004 i kupovao po 25 danas nebi imali priliku razmjenjivati mišljenja.
nažalost tada je nedostatak znanja,iskustva i svega ostalog prevagnuo da se nisam odvažio.
odvažio sam se na neke druge,razloga za zadovoljstvo imam napretek ali gorak okus može isprati samo jedno….
i ponavljanje iste najveće pogreške i najvećeg oportunitetnog gubitka za mene ovaj puta nije bila opcija.
garancije ponavljanja nema ali previše toga se odvija po prošlom scenariju da bi mogao mirno spavati da nisam unutra.
time will tell

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

i dalje raste vrijednost bulk-ova i kont. , a evo i tankeri počeli:

Bulker: Panamax values have firmed this week. All other Bulker values have remained stable with a firming in older tonnage due to increased scrap rates.

http://www.hellenicshippingnews.com/weekly-vessel-valuations-report-march-07-2017/

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close