Best buy – komentari i analize

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Best buy – komentari i analize

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[quot
[/quote]


pa bilo ti je ATPL po 500-600 koliko ti srce zeli… [cool] BILA VAM JE I TADA SKUPA ,jer je "guru" vlad govorio da ide to na 200 [lol] [lol] [lol] cekali vi cekali na 200 a ona ode na 1370 [lol] tako i sad cekaju na neznam vise koliko…a ATPL ode…opet ,,pa kad krenu dobre vjesti za brodare po novinama….krece se u kupnju….a ATPL VEC na novom ATH [lol] [lol] [lol] inace ,ajmo bacit odokativno kakvo ce izvjesce izbacit ATPL za 3q ????? po mojim izracunima oko nule,,a sto kaze tvoj izracun????

Kada je ATPL bila 500-600 kn kupnja nije dolazila u obzir jer se pričalo o NAV od 700-800 kn,a to je bilo 30% diskont na NAV.Radije sam kupovao LPLH po 70 do 90/prosiječno 80/,a to bi trebalo
biti na ispod 20% NAVa,tj diskont od 80%.

U međuvremenu su vozarine skočile ,cijena brodova je nešto skočila a samim time i NAV.Ali kako je
ATPL isplatila dividendu od 50 kn,a i gubitak po dionici u ova zadnja tri kvartala iznosi preko 100
kn po dionici tj NAV bi trebao biti ispod 900.
Treći kvartal s obzirom da je bitan indeks BPI ,koji je u prosijeku za desetak posto lošiji nego u
drugom,a nafta je poskupila bi trebao biti zeru lošiji od drugoga.Dakle ,gubitak od cca
20 mil kn u brodarstvu.Ali prodaja Konavla bi trebala donijeti neku ekstra dobit.Naime kako su
cijene brodova ovako nisko čak se može dogoditi da se postigne niža cijena od knjigovodstvene
iako smatram da je dobit po osnovi ove prodaje od 5 do 10 mil kn.
Turizam i aviokompanija s obzirom na sezonsko poslovanje bi trebalo ostvariti dobit tako da bi i uz ovakve vozarine ATPL mogla biti na pozitivnoj nuli.
Zato će četvrti kvartal biti "ajme majko" jer će sva tri segmenta poslovanja biti gubitaši pa će
gubitak biti veći nego što ga ostvaruje brodarstvo.
U svakom slućaju ATPL stabilno slaže gubitke i s obzirom na fundamentalnu precijenjenost u odnosu na ostale vjerovatno brodar u najtežoj situaciji .
Jedina nada je porast vozarina.


Inače, bog te pita koje sve low end sastojke stavljaju u taj šrot u Lidlu.

Da, u Ledu sigurno stavljaju sve prirodno i organski uzgojeno [lol]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje



Inače, bog te pita koje sve low end sastojke stavljaju u taj šrot u Lidlu.

Da, u Ledu sigurno stavljaju sve prirodno i organski uzgojeno [lol]
[/quote]

tako je…poput prsta nesretnog slastičara koji je završio u smjesi za sladoled u spletu okolnosti [lol]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Optimist, kaj ti ne čitaš kaj pišem? Probo sam ga, meni je smeće. a vama je vjerojatno bolji iz razloga što je jeftiniji tj. više vam odgovara po cost/benefit računici. Sladoled je smeće. Jest velik, ima ga količinski/kalorijski, sličnog je oblika ko King, al ko da jedem spužvu, čak nije ni druga liga, nego treća. Kao konkurenciju Ledu (po kvalieti) priznam jedino Dove od Algide (možete ga kupiti na Tifonovim benzinskim crpkama), al taj bute sigurni ne košta 5 kuna. Inače, bog te pita koje sve low end sastojke stavljaju u taj šrot u Lidlu.

Lidlov sladoled je najbolji. To se zove sladoled. Kasandra voli Lidl sladoled isto.

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Treći kvartal s obzirom da je bitan indeks BPI ,koji je u prosijeku za desetak posto lošiji nego u
drugom,a nafta je poskupila bi trebao biti zeru lošiji od drugoga.Dakle ,gubitak od cca
20 mil kn u brodarstvu.Ali prodaja Konavla bi trebala donijeti neku ekstra dobit.Naime kako su
cijene brodova ovako nisko čak se može dogoditi da se postigne niža cijena od knjigovodstvene
iako smatram da je dobit po osnovi ove prodaje od 5 do 10 mil kn.
Turizam i aviokompanija s obzirom na sezonsko poslovanje bi trebalo ostvariti dobit tako da bi i uz ovakve vozarine ATPL mogla biti na pozitivnoj nuli.
Zato će četvrti kvartal biti "ajme majko" jer će sva tri segmenta poslovanja biti gubitaši pa će
gubitak biti veći nego što ga ostvaruje brodarstvo.
U svakom slućaju ATPL stabilno slaže gubitke i s obzirom na fundamentalnu precijenjenost u odnosu na ostale vjerovatno brodar u najtežoj situaciji .
Jedina nada je porast vozarina.

Dragi Lopina, pa vi ste pravi materijal za Hanfu. Svjesno zbunjujete ulagace. [lol]
Konavle su prodane u prvom kvartalu.
Kolocep u drugom, za oko 14 mil USD.Mislim u lipnju. to je brod star 13 godina, Onako nevezano, brodarski brokeri koriste pravilo da brod svake godien gubi 5-6% vrijednosti….

Inace, ovo ce vas isto zanimati s obzirom da zagovarate brodara sa starim kramama.
Dnevni troskovi 5 godina starog capesizea (ma mogu ja i za handye, al bitan je omjer) – opex – iznosili su 4.685 dolara, a onog od 20 godina 6.712 dolara dnevno (podaci iz 2007). E sad, kako ce to pomoci LPLH – bojim se nikako [smiley]

Drugi brodar. Kada sam pisao da break even tankera TNPL nije nizi od 30.000 USD, rekli su mi da pricam gluposti. Evo vam sada, Mustac isto prica gluposti?
Sada ti tankeri voze za koliko, 10, 12 tisuca. Pa to su generatori gubitka isto… geeee….

Za kraj, nagradna pitanja. Koliko stize novogradnji tankera? U jeku najvece (dosad) krize koliko je godina imao najmladji tanker koji je poslan u rezaliste?

Za prvo se potrudite sami, a za drugo pitanje evo odgovora:

7 godina.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Za usporedbu – Drys ima flotu od većinom Panamaxa uz par Capesizeova i nešto sitno Supramaxa, prosječni dnevni trošak im je po zadnjem izvješću 5.317$

Da ne kopam sad po temama, da li je i jedan naš brodar objavio točno pod kakvim ugovorima im voze brodovi?

Trebas razlikovati opex (prosjecni dnevni trosak) od ukupnog troska broda (the cost of runing ship, general cost ili sl.)

– ovaj drugi ukljucuje, osim opexa, npr i dokovanje te capital costs (kredite)….

A cuj, nadje se na forumu podosta ugovora… [smiley]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ja bih recimo htio ovako nešto za naše sve brodare… ali to je valjda ono "Što se babi htilo…" [cool]



Inače, bog te pita koje sve low end sastojke stavljaju u taj šrot u Lidlu.

Da, u Ledu sigurno stavljaju sve prirodno i organski uzgojeno [lol]
[/quote]

U Ledo King i Grandissimo stavljaju se top of the line sastojci… u ove druge se stavljaju sastojci nešto niže kvalitete.

I'LL BE BACK




Inače, bog te pita koje sve low end sastojke stavljaju u taj šrot u Lidlu.

Da, u Ledu sigurno stavljaju sve prirodno i organski uzgojeno [lol]
[/quote]
U Ledo King i Grandissimo stavljaju se top of the line sastojci… u ove druge se stavljaju sastojci nešto niže kvalitete.
[/quote]
A u Algidu stavljaju ono što ostane?
Jesam li točno napisao, jel se tako zove taj sladoled? Ne znam, prvi put sam ovo ljeto čuo za njega i to baš od Švarcija.

Inače kad idem kupit sladoled tražim onog meda na škrinji.
He, he, ovo me podsjeća na moju baku, ona i dan danas svaki prašak za rublje zove Faks, svaku pastu za zube zove Kalodont, regenerator za kosu je Subrina…
Švarci, jel se to zove mindset ili tako nešto?

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Ja sam danas jeo voćnu salatu sa Ledo sladoledom četiri okusa, i bilo je super.
I voće i sladoled. I cijeli mix zajedno.
Okusi su bili ananas, kokos, lješnjak i biskvit.

Jedino što mi se nije svidjelo je to što nisam znao što je lješnjak, a što biskvit.
Ako ništa drugo barem sam boje razaznao, jer su sva 4 okusa bojama jako različiti i to mi se dopada moram priznati.

Toliko o Ledu, jel još uvijek vrijedi ona stara " od Ledo sladoleda još nikome nije pozlilo "??

[rolleyes]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

koji ste vi vrtićari…
kakvi sladoledi i voćne salate?
ja pijem samo konjak i to onaj najgori jer je jeftin…ipak recesija je [lol]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

New Report

Close