BDSS (Brodospas d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDSS (Brodospas d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

već je bilo slučaja da rast BDI (i ostalih brodara) neki povezuju s bdss… [proud]

a glede danasnjeg dana netko je probao kratkorocno odigrati igru no ocito nije uspjelo… nece to tako brzo gore kao sto bi se dalo naslutiti po danasnjem danu kad u jednom trenutku nije bilo naloga za prodaju ispod 299… (suprotnost petku sa niti jednim nalogom na kupnji)

bolje zivjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi...


već je bilo slučaja da rast BDI (i ostalih brodara) neki povezuju s bdss… [proud]

a glede danasnjeg dana netko je probao kratkorocno odigrati igru no ocito nije uspjelo… nece to tako brzo gore kao sto bi se dalo naslutiti po danasnjem danu kad u jednom trenutku nije bilo naloga za prodaju ispod 299… (suprotnost petku sa niti jednim nalogom na kupnji)

Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS


Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS

Kad ste već dotakli tu temu.. pitam se ima li ipak indirektne veze. Odnosno, ako netko zna, na čemu BDSS ostvaruje glavninu prihoda? Supply platformi, tegljenje brodova, šta li već?

Također, kakav je potencijal u činjenici da se značajno povećava svjetska flota (bar kad je o bulkerima riječ) i općenito globalni pomorski promet. Inače, tu nalazim vezu s BDI-jem kao indikatorom potrebe za više brodskog prostora, tj. više novih brodova.
A ako BDSS može izvući kakvu korist iz tih novih brodova, onda nije ni neobična pojava korelacije s BDI-jem. Dakle, znači li povećenje svjetske flote i povećanje obujma posla za BDSS i njemu slicne?

..dodatak. S povećanjem cijene nafte, postaju isplativa i “teža”, tj. skuplja nalazišta nafte. Pretpostavljam da se tu ubrajaju i morska nalazišta. Porast broja platformi? BDSS? Komentar?

U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.


U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.

Smije li se znati odakle podaci kolega?

TRTF-R-A: Bio on crn ili bijel, tartuf je uvijek gastronomski dragulj. Ali kao i svaki drugi dragulj i tartuf se teško pronalazi.

Vjerovatno odavde..


U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.

kako ono ide “firma koja posluje s dobitkom nebi se trebala tržiti za manje od 1BV”…
[proud]

btw. svatko čita izvješće kako mu najbolje odgovara… osnovno pitanje da li je bdss na 2xx kn dobra kupnja ili ne?… na period >1g…

bolje zivjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi...


U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.

Dali su uračunati i krediti za silnog, ili je brod plaćen u kešu. Što je s dva nova supliejera, dali se prije isporuke uplačuje avans?


već je bilo slučaja da rast BDI (i ostalih brodara) neki povezuju s bdss… [proud] a glede danasnjeg dana netko je probao kratkorocno odigrati igru no ocito nije uspjelo… nece to tako brzo gore kao sto bi se dalo naslutiti po danasnjem danu kad u jednom trenutku nije bilo naloga za prodaju ispod 299… (suprotnost petku sa niti jednim nalogom na kupnji)

Nije bila igra vec moj kolega koji je nesto prodao i odlucio kupit BDSS svjestan da ce se morati strpiti ali isto tako svjestan da je jedna od naj potcjenjenijih dionica ba burzi.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS

Imaju ista prva dva slova [wink]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

_zuti_:

Neznam iz čega je netko zaključio da rast BDI ide na ruku BDSS

Imaju ista prva dva slova [wink]

I brodovi su u igri

piero2:
” U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.

Svako razmatranje f.i. mislim da treba voditi računa o vrijednosti dionice koja je danas 225kn, što daje tržišnu vrijednost bdss-a od cca 83mil.kuna. Zbroj amortizacije i dobiti je cca 11mil kuna što je cca 13% od tržišne vrijednosti u trenutku velikog investicijskog ciklusa (što je razlog povećane zaduženosti), ali je činjenica da u trenutku kada je već počela otplata kreditnih obveza ‘suppliera’ čija će isporuka biti u 9.i 12.mjesec 2009.bdss posluje sa dobiti i značajnom stavkom koju izdvaja u amortizaciju. Dva suppliera koja su ugovorena za cijenu od cca 21mil eura svaki, sada imaju tržišnu cijenu od najmanje 20% više kada dođu u flotu drastično će povećati prihode, a pored toga što će se sami otplaćivati, donositi će i značajnu dobit. Materijalna vrijednost imovine prema f.i. je cca 150mil.kuna, a odnosi se na vrijednost brodova i nekretnina je netočan podatak zbog pretpostavljam knjigovostvenog standarda i ne postojanja obveze godišnje revalorizacije.Tko malo zna o vrijednosti brodova, skromna vrijednost flote je 250mil.kuna, a zgrade i drugih nekretnina najmanje 40mil.kuna ( treba samo ući u njihovu zgradu u Splitu pa će svakome biti jasna vrijednost). Podatak o zadržanoj dobiti od cca 43mil kuna što je 50% od tržišne vrijednosti tvrtke i informacija da će i ove godine firma vjerojatno isplaćivati divedendu (manju nego prošle godine) uz sve gore navedeno evidentno daje dokaze o značajnoj podcijenjenosti vrijednosti dionice.


piero2:
” U 2007. g. prihodi su iznosili 154 mln kn ili 11 mln kn manje nego u 2006. g., a dobit je iznosila samo 2 mln. Amortizacija je iznosila 9 mln kn. Uglavnom sve lošije (porast zaduženosti, pogoršanje likvidnosti) itd.

Svako razmatranje f.i. mislim da treba voditi računa o vrijednosti dionice koja je danas 225kn, što daje tržišnu vrijednost bdss-a od cca 83mil.kuna. Zbroj amortizacije i dobiti je cca 11mil kuna što je cca 13% od tržišne vrijednosti u trenutku velikog investicijskog ciklusa (što je razlog povećane zaduženosti), ali je činjenica da u trenutku kada je već počela otplata kreditnih obveza ‘suppliera’ čija će isporuka biti u 9.i 12.mjesec 2009.bdss posluje sa dobiti i značajnom stavkom koju izdvaja u amortizaciju. Dva suppliera koja su ugovorena za cijenu od cca 21mil eura svaki, sada imaju tržišnu cijenu od najmanje 20% više kada dođu u flotu drastično će povećati prihode, a pored toga što će se sami otplaćivati, donositi će i značajnu dobit. Materijalna vrijednost imovine prema f.i. je cca 150mil.kuna, a odnosi se na vrijednost brodova i nekretnina je netočan podatak zbog pretpostavljam knjigovostvenog standarda i ne postojanja obveze godišnje revalorizacije.Tko malo zna o vrijednosti brodova, skromna vrijednost flote je 250mil.kuna, a zgrade i drugih nekretnina najmanje 40mil.kuna ( treba samo ući u njihovu zgradu u Splitu pa će svakome biti jasna vrijednost). Podatak o zadržanoj dobiti od cca 43mil kuna što je 50% od tržišne vrijednosti tvrtke i informacija da će i ove godine firma vjerojatno isplaćivati divedendu (manju nego prošle godine) uz sve gore navedeno evidentno daje dokaze o značajnoj podcijenjenosti vrijednosti dionice.

Ako sam dobro pročitao, i izračunao, radi se o fer cijeni oko 1000 Kn bez dva nova supliera?

Ili da se bolje izrazim knjigovodstvenoj vrijednosti

New Report

Close