AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ova dionica nit smrdi nit miriše? Jadni mi šta smo ovde zaglavljeni! Jedino što vrijedi je dobra dividenda koja dolazi redovito…..

Ovaj veči promet je sigurno zbog dolazeće dividende![emo_namigusa][emo_namigusa]

bilanca stanja joj je solidna.sigurni prihodi.posluje se sa dobitkom.
dividenda redovita.
u slućaju brze prodaje veće količine siguran gubitak.i kao što reče luštrišimuš žorž:” Jadni mi šta smo ovde zaglavljeni”. nemam ovu dionicu, ali dobro mi je poznato to stanje. sloboda košta.

http://www.zse.hr/default.aspx?id=48931

All money is a matter of belief

http://zse.hr/default.aspx?id=49015

All money is a matter of belief

Od 15.01. do danas niti jedan post. Istina, dionica je u PRT i nije od tada zabilježila veće promjene, vrti se od 300 do 350kn, ali trgovina i nije tako rijetka kao na mnogim drugim dionicama u posebnom trgovinskom režimu.

– uglavnom, ovdje je očiti nastavak trenda rasta prihoda od prodaje, ali i dobiti
– dividenda je redovita i iznosi cca. 5% cijene
– P/E je i više nego dobrih 5,xx
– P/B = 0,57
– dug u odnosu na kapital oko 66%, dakle u granicama normale
– free float preko 50%
– nema većinskog dioničara
– vlasnici iz top10 redovito kolektivno kupuju, što je obično pozitivan znak
– EV/EBITDA 2,49
– ROE između 7 i 10%
– broja radnika, što je suprotno trendu u Hrvatskoj, raste
– zadnjih tjedana cijena se polagano vraća na relacije iz siječnja ove godine

Prilično pozitivna ukupna slika, jedna od boljih na burzi, a komentara i interesa ni za lijek. Zašto?

Čak je i dionica BCIN-a, koju smatram sestrom blizankom ovoj dionici, ostvarila uspjeh tokom posljednjih mjeseci. A ukupni su pokazatelji, osim za dug i likvidnost, daleko bolji na ovoj dionici. Ovdje je ipak bolja situacija sa strukturom dioničara, a prihodi i dobit značajno rastu. Također, AUHR redovito objavljuje izvješća, pa je i transparentnost ove firme na višoj razini.

Kao što sam napisao, posljednjih dana cijena se oporavlja i kupovina je redovitija. Kolike su šanse da ova dionica uđe u redoviti trgovinski režim? Kakva je budućnost na ovoj dionici? Obično se piše da postoje dobre firme i loše dionice ili obrnuto, a ovdje je slučaj da su i firma i njena dionica dobre. Kako onda tumačite pomanjkanje interesa? Shvaćam situaciju kad su, primjerice, i firma i dionica dobre, ali je interes nizak zbog, recimo, većinskog vlasnika koji previše utječe samu dionicu. Ali to ovdje nije slučaj.

Dakle, vaša mišljenja?

Polugodisnje izvjesce je objavljeno na ZSE:

– rast prihoda je nastavljen, dapace, u odnosu na proslu godinu povecan je za 36%

– tvrtka je likvidna u promatranom razdoblju: dugorocne obveze su prilicno sitne, dok vecinu kratkorocnih obveza cine dugovi prema dobavljacima

Sve u svemu, jako dobro, trend odlicnog poslovanja se nastavlja i mogu zakljuciti da ova ciklicka industrija je u fazi rasta.

I dalje me cudi da ovakva podcijenjena dionica kojoj je free float iznad 50% ostaje gotovo nezamijecena, a usla je i u redovan rezim trgovanja, te se pozitivan trend poslovanja nastavlja.

@fender

Da je trziste efikasno nitko od nad ne bi imao sanse zaraditi natprosjecan povrat. Samo strpljenja…

Imam auhr. Ovo nije nagovor na kupnju niti prodaju.

Čime se bavi Auto-Hrvatska Zagreb? Od čega joj dolazi najviše prihoda. Predstavite nam malo vašu tvrtku, ja osobno ne znam. Čuo sam, naravno za Auto-Hrvatsku, al nemam pojma od čega najviše zarađuju….

Naravno, mogao bi i sam pogledati, ali trenutno mi nije u fokusu, nemam vremena baš za sve gledati, a vi već kad ju hvalite, možete ju i malo opisati! [emo_cool]

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

Auto Hrvatska se bavi prodajom osobnih i gospodarskih vozila, auto-dijelova, servisom, najmom itd. Više info na http://www.autohrvatska.hr

Trail prihodi za 43% veći nego 2012. P/E trenutno 7,5; dividenda se redovno isplaćuje…

Ovaj biznis je cikličan, a kažu da uskoro možemo očekivati blagi oporavak. Ruku na srce, govore to već godina ali valjda će ovaj put konačno svanuti svima nama.

E sad, ako konačno svane… u Lijepoj našoj je vozni park prilično zastario i treba ozbiljnu obnovu. Prosječna starost automobila u RH je prije 2,5 godine bila 12 godina što je u samo EU vrhu. Svježije podadatke nisam našao ali teško da se promijenio na niže.
http://www.amcham.hr/files/17/Pollution_charges_for_environmental_protection.pdf
http://www.acea.be/statistics/tag/category/average-vehicle-age

Štoviše, ne samo da su automobili u prosjeku jedni od najstarijih nego se redom radi o nekvalitetnijim modelima kojima je životni vijek bitno kraći od luksuznih automobila kakvi se voze u srcu EU. Mislim da je najbolji pokazatelj usporedba potrošnje goriva po automobilu uz istu starost. http://www.odyssee-mure.eu/private/workshop-papers/paris/session3_transport_in_croatia.pdf
Vidi slide 8

Nadam se da sam malo pomogao…

OVO NIJE NAGOVOR NA KUPNJU NITI PRODAJU. IMAM AUHR.


Auto Hrvatska se bavi prodajom osobnih i gospodarskih vozila, auto-dijelova, servisom, najmom itd. Više info na http://www.autohrvatska.hr

Trail prihodi za 43% veći nego 2012. P/E trenutno 7,5; dividenda se redovno isplaćuje…

Ovaj biznis je cikličan, a kažu da uskoro možemo očekivati blagi oporavak. Ruku na srce, govore to već godina ali valjda će ovaj put konačno svanuti svima nama.

E sad, ako konačno svane… u Lijepoj našoj je vozni park prilično zastario i treba ozbiljnu obnovu. Prosječna starost automobila u RH je prije 2,5 godine bila 12 godina što je u samo EU vrhu. Svježije podadatke nisam našao ali teško da se promijenio na niže.
http://www.amcham.hr/files/17/Pollution_charges_for_environmental_protection.pdf [amcham.hr]
http://www.acea.be/statistics/tag/category/average-vehicle-age [acea.be]

Štoviše, ne samo da su automobili u prosjeku jedni od najstarijih nego se redom radi o nekvalitetnijim modelima kojima je životni vijek bitno kraći od luksuznih automobila kakvi se voze u srcu EU. Mislim da je najbolji pokazatelj usporedba potrošnje goriva po automobilu uz istu starost. http://www.odyssee-mure.eu/private/workshop-papers/paris/session3_transport_in_croatia.pdf [odyssee-mure.eu]
Vidi slide 8

Nadam se da sam malo pomogao…

OVO NIJE NAGOVOR NA KUPNJU NITI PRODAJU. IMAM AUHR.


Hvala! Postoji puno skrivenih podcjenjenih dionica, samo treba izvagati u koju je u kojem trenutku isplativije ulagati….

Nadam se da će vam se izbor pokazati dobrim i analize isplatiti!

P.S. Ja nemam AUHR i ovo također nije nagovo na kupnju ili prodaju.

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

@KressoM

Eto, kolega vam je pojasnio o kakvoj je industriji rijec, a u mojim postovima iznad imate neke fundamente bitne za analizu dionice.

Uglavnom, kada sam pocetkom godine radio analizu trzista, dionice AUHR i BCIN ucinile su mi se kao odlicna prilika. I jedna i druga imaju pozitivno poslovanje, nisu previse zaduzene, P/B je odlican, a ostali fundamenti poput P/E, ROE, EV/EBITDA ili sam novcani tok su jedni od najboljih na ZSE.

Jedini problem bila je likvidnost, posto su u PRT obje dionice bile, ali danas niti to vise nije problem. Cijena im je od sijecnja znatno skocila, reklo bi se da je trziste konacno prepoznalo pravu priliku.

Osobno mi je drazi bio AUHR zbog strukture dionicara, aktivnog trezora, vece dividende, kolektivnog kupovanja dionica od strane vlasnika u top10, ali i zbog ciklicke industrije koja je sada u ponovnom usponu sto se vidi po statistici od 2012. do danas.

Najbolje bi vam bilo samo kratko baciti oko na posljednje izvjesce za 2. kvartal i – ako nista drugo – samo procitati opis poslovanja u prvom polugodistu ove godine. Tako cete i sami uvidjeti o cemu mi ovdje pricamo!

Hvala obojici!

Dobro za početak. Možda i bacim oko! 😀

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

Otišla zadnjih dana i AUHR-R-A prema vrijednostima kojima zaslužuje ova dionica. Tko zna gdje će se zaustaviti. Po meni jedna od top 5 najpovoljnijih prilika na našem tržištu kapitala.

otisle kocnice danas na ovom autu, kao da je jos malo pa nestalo, maknite dionice na asku s velikom cijenom, pa vidite sto ostaje

New Report

Close