ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.05.2024. u 08:33
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,41
106.393
2,030
52,40
52,80
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Izvor za polaganje kobilice je DuList.hr

Ovi veeelijuuu da bu druga polovica godine bolja. Strpljenje igra.

 

Raspoloženje na tržištu suhog rasutog tereta pozitivno se kreće naprijed


05.12.2023


Čini se da je tržište rasutog tereta prilično pozitivno u pogledu budućeg kretanja vozarina. U svom posljednjem tjednu izvješću brodski posrednik Intermodal rekao je da “u prvom tromjesečju svake godine često dolazi do pada cijena prijevoza rasutog tereta. Taj se trend snažno odrazio i na prvo tromjesečje 2023., s padom stopa kao rezultat međunarodnih praznika koji su ublažili potražnju. Međutim, u svim segmentima suhog rasutog tereta, FFA stope za drugu polovicu 2023. i dalje su više od trenutnih spotova cijena tereta, okrećući se prema povoljnim osnovama potražnje”.

 

I bolje je da isporuka novogradnji bude početkom 2024 jer će na papiru biti godinu noviji.

Za svaki dan kašnjenja isporuke se plaćaju penali,to je uobičajeno kod svih novogradnji.

Tako da će cijena brodova na kraju biti možda oko 32-33 m$ po brodu umjesto ugovorenih 34.3 m$.

Kaj bu opet divka od 5 eura?

Kako opet?

Kratak izvještaj sa skupštine 16.05.2023.

Bilo je ukupno 619.973 dionica prisutno (+9.405 dionica više od zadnje skupštine) zastupnih preko 20tak punomoćenika. Kao grupa dioničara smo imali 72.863 dionice, treći po broju glasova u TOP10.

Ovo je bila tehnička skupština na kojoj je Atlantska službeno prešla na euro te uskladila poslovanje sa novim zakonskim okvirom. Nakon pojašnjenja, sve odluke su donesene jednoglasno.

Kako sam obećao, zamolio sam dioničare da podrže inicijativu kvartalne dividende od 2024. godine. Uglavnom su bile vrlo pozitivne reakcije, većina smatra da Atlantska može puno više, odnosno da se period visokih vozarina treba još bolje iskoristiti u sljedećih nekoliko godina.

Na kratkom druženju poslije skupštine, popričao sam sa članovima Uprave i predložio da sami daju prijedloge poput kvartalne dividende uz punomoći kao dokaz da postoji velika grupa dioničara koja će doista podržati konkretne aktivnosti. Vidjeti ćemo da li će malo živnuti…

Prava glavna skupština slijedi 09.06.2023, na kojoj će se izglasati dividenda od 5 eur, proći ćemo godišnje izvješće, politiku primitaka i druge važne teme. Prijave su do 02.06.2023. pa tko se želi prijaviti ima vremena. Biti ću tamo prisutan i konstruktivan za otvoreni dijalog o svim temama kako bi se konačno pomaknuli naprijed.

Još jednom veliko hvala svima koji su se uključili.

Lijep pozdrav iz Dubrovnika 🙂

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
When speculation has done its worst, two and two still make four.

Hvala ti, @Vergilije ❤️  Za angazman, za inicijative i za informiranje.

Jel bilo kakvog razgovora o Batali?

P. S. I ovo jos uvijek drzim i ne pustam. :)) Veselim se dividendi. Dajte kakav prijedlog di uloziti.

Nema na čemu, i meni je kao dioničaru u interesu da se ATPL pokrene. Potencijal postoji pa se trudim gurati dokle ide 🙂

Nije bilo razgovora o Batali, to je posebna tema. Više neformalno o vozarinama i očekivanjima koja su u skladu sa stranim brodarima. Tradicionalno najteži prvi kvartal je iza nas, u Dubrovniku su prilično optimistični za sljedeća tri kvartala. Poslovanje je dobro i to je najvažnije.

A lijepo je vidjeti da su dioničari počeli međuobno komunicirati, na sljedećoj će se moći postaviti pitanja vezana uz sve stavke koje su utjecale na financijsko izvješće i rezultat za 2022. pa tu očekujem ozbiljniju raspravu.

When speculation has done its worst, two and two still make four.

Vergilije, 18.05.2023. u 17:10

Nema na čemu, i meni je kao dioničaru u interesu da se ATPL pokrene. Potencijal postoji pa se trudim gurati dokle ide 🙂

Nije bilo razgovora o Batali, to je posebna tema. Više neformalno o vozarinama i očekivanjima koja su u skladu sa stranim brodarima. Tradicionalno najteži prvi kvartal je iza nas, u Dubrovniku su prilično optimistični za sljedeća tri kvartala. Poslovanje je dobro i to je najvažnije.

A lijepo je vidjeti da su dioničari počeli međuobno komunicirati, na sljedećoj će se moći postaviti pitanja vezana uz sve stavke koje su utjecale na financijsko izvješće i rezultat za 2022. pa tu očekujem ozbiljniju raspravu.

Ima li zainteresiranih za cerpov paket ili ce nam to biti uteg kojega moramo sami pogrickat…

@BabaLuji

CERP nije bio na skupštini pa je sve na razini špekulacija i glasina među dioničarima. Navodno je bilo upita za kupnju, država prodaje pola svog paketa, a polovica će se i dalje dijeliti kao obeštećenja u raznim sporovima. Krupnija riba će kad tad zagristi jer je ponuđena cijena dobra, a povremeno će dionice kapati za grickanje na tržište… reklo bi se da je istina na pola puta. Osobno smatram da bi uključenje jednog/dva ozbiljnija fonda riješilo cijelu priču u kratkom roku.

When speculation has done its worst, two and two still make four.

Jel planira netko ići na skupštinu?

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

mitkko, 23.05.2023. u 16:00

Jel planira netko ići na skupštinu?

Ja

Ako se vozarine za prijevoz rasutih suhih tereta i ubuduće nastave ovako kretati, što je već jako zabrinjavajuće s obzirom na gotovo minulu prvu polovicu godine, teško ćemo svi skupa, mi pomorci zajedno sa management-om kompanije Atlantske plovidbe koja upravlja flotom dry bulk brodova uspjeti izvući pozitivno poslovanje ove godine.

Negativni ste bili i na vozarine od 20 000, tada nije valjao management. Sada nešto drugo ne valja. Tako da te neke osobne frustracije lokalne razine u istoimenoj kompaniji mislim da nemaju veze sa vozarinama… Kupite dionice, uđite u upravu pa krojite politiku, sa tih svojih par komada i prosipanjem žući na forumu nećete daleko a niti što postić. Ovi nitko je druga krajnost on bi jadan ušao a skupo mu pa kmeči danima…

Ma i menadzment je fantastican i vozarine su fantasticne. Mlate se pare naveliko, nema zime. Kakav li ce tek vatromet biti poslije kineske nove godine…

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

New Report

Close