ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.04.2024. u 20:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,83
30.801
687
43,70
45,20
-1,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

padovi BDIa su sve veći i opravdano izazivaju zabrinutost jer BDi  je sad na nižim razinama nego je bio lani u ovo doba. sve to ne sluti na dobro jer je pitanje što će biti s BDI nakon kineske nove godine i hoče li uopče biti rasta vozarina nakon što ona prođe jer je moguče da ostane na ovim niskim razinama duže vremena 😢

Najstrpljiviji će najviše izgubiti, kako nas i povijest uči.

@lojtra

poanta je da su uz ovakav dug i jak pad vozarina ulagači sve nervozniji pa će najviše izgubiti najtvrdoglaviji (najstrpljiviji držači dionica) koji idu uporno kontra tržišta jer u jednom trenutku stvorit će se kritična masa ulagača koji više ne žele biti u dionici uz ovakav pad vozarina i nastat će usko grlo na izlazu kad krene rasprodaja

Kolege, ako je takav crnjak i problem onda stvarno ne vidim zasto se muvate ovdje. Odite disati svjezi zrak.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Vi kao bijedna hrpa bolesnih drukerskih jadnika niste naravno primjetili da spot vozarine subcape plovila koja su jedino bitna za Atpl ne silaze ispod 20.000 usd. Ili jeste, ali bolest u vama i glad za burekom je ipak jaca.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

eto-mene, 18.01.2022. u 14:26

padovi BDIa su sve veći i opravdano izazivaju zabrinutost jer BDi  je sad na nižim razinama nego je bio lani u ovo doba. sve to ne sluti na dobro jer je pitanje što će biti s BDI nakon kineske nove godine i hoče li uopče biti rasta vozarina nakon što ona prođe jer je moguče da ostane na ovim niskim razinama duže vremena 😢

svašta može biti jer nije to matematika gdje je 2+2 uvijek 4…pa je moguće da nakon ovog pada vozarine ostanu neko (duže) vrijeme na nižim razinama od očekivanih…

 

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

@jaro

Pada i dalje, danas -74 boda, na 1570.

Ignore: KressoM, delux

kupoprodaj, 18.01.2022. u 17:06

Vi kao bijedna hrpa bolesnih drukerskih jadnika niste naravno primjetili da spot vozarine subcape plovila koja su jedino bitna za Atpl ne silaze ispod 20.000 usd. Ili jeste, ali bolest u vama i glad za burekom je ipak jaca.

Stvarnost te drugi dan demantirala
Capesize rates are down 6.8 percent to $ 10,169, panamax is down 6.2 percent to $ 17,516 while supramax rates are down 1.5 percent to $ 19,935.

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

https://ctmmc.medium.com/recurring-ratios-dedceccd3919

Jedna dobra analiza i usporedba zadnjih par godina. Cisto da ljudi samo vide neke razlike po kvartalima kako to izgleda i odluce o kupnji/prodaji svatko za sebe. Tema je vise za bdi ali eto zanimljiva u svakom pogledu…

Panamaxi su najvećim dijelom na ugovorima od prije i to nižim od ovih vozarina.


 

Kako budu ugovori izlazili, a vozarine vjerojatno nastavile rast nakon kineske nove godine što je eto već za 3 tjedna, onda nam tu tek slijede prava izvješća, prva dividenda …

forumas., 19.01.2022. u 21:31

 

Panamaxi su najvećim dijelom na ugovorima od prije i to nižim od ovih vozarina.

 

Kako budu ugovori izlazili, a vozarine vjerojatno nastavile rast nakon kineske nove godine što je eto već za 3 tjedna, onda nam tu tek slijede prava izvješća, prva dividenda …

 

mašta radi svašta pa ti slobodno maštaj o oporavku vozarina i dividendi, ali nema nikakvih garancija da će za mjesec dana doista doći do oporavka BDI i vozarina sa sadašnjih samo 1570 na 3000 bodova, a kamoli na 5500 gdje su bile nedavno! od nedavnog vrha BDI je pao oko -70%!!!

vozarine su sada na razinama koje brodarima nose 0 ili gubitke u poslovanju i jasno je da je sadašnja cijena na burzi na 370 kn debelo preplaćena u nadi da će biti jakog rasta vozarina..a što ako do tog rasta ne dođe? onda ćeš umjesto maštanja o dividendi vjerojatno gledati pad dionice na 200 kn

BDI je, koliko znam, indeks sastavljen od Capesize, Panamax i Supramax vozarina. Dok su Capesize vozarine znacajno pale, pa i zbog nedavnih velikih kisa u Brazilu, Panamaxi i Supramaxi se jos uvijek dobro drze oko 20 000$ dnevno, sto je znacajno vise nego u Q1 2021. Ne znam da li ce vozarine dalje rasti ili padati, ali istina je da je brake even za Panamax i Supramax brodove negdje oko 11 000$, pa je sadasnjih 20 000$ dnevno jos uvijek u debelo pozitivnoj zoni u kojoj se dobro zaradjuje. Da se razumijemo, ako cijena ATPL jos padne vjerojatno cu kupiti ovu dionicu(trenutno je nemam), ali pisem istinu i ono sto znam, a pratim ovaj sektor vec godinama.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

The Baltic Exchange Dry Index slumped 4.5% to 1,570 on Wednesday, its lowest since February 2021, extending losses for a ninth straight session, amid weaker seasonal demand across all vessel segments. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, plunged 6.8% to 1,226, its lowest since mid-February last year; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, slipped 5.8% to its lowest since April at 2,095. Among smaller vessels, the supramax index shed 28 points to 1,812source: Baltic Exchange


to je od jučer, vidjet ćemo danas hoće li pad napokon stati?!

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

avax10, 19.01.2022. u 14:17

@jaro

Pada i dalje, danas -74 boda, na 1570.

Danas još jači pad za -96 na 1474.

Ignore: KressoM, delux

Sve to se odmah odrazi na trgovanje
ATPL raste !!!
dok ove bezvezne dionice kao Adris, Ericsson, Span, Valamr padaju 😀

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

New Report

Close