Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 52,40 | 2.148 | 41 | 52,40 | 52,60 | 0,00% |
S obzirom na inflaciju bolje je biti u brodarima nego u kesu. Tek je krenulo a sve je luđe. Nadamo se da ce biti struje za olimpijadu.
Netko danas kupuje po priličnoj cijeni.
Vidjet ćemo hoće li mu se to pokazati dobrim ili lošim potezom.
tako su se svi čudili i kad je netko kupovao po 200 kn pa je cijena kasnije otišla skoro do 600 kn. veliki prate kretanja vozarina i vijesti puno bolje nego mi mali i ako na prvi radni dan u godini kupe preko 3000 dionica uz promet od oko 1,3 mil.kuna jasno je da to rade jer uskoro očekuju novi ciklus rasta vozarina zbog globalne svjetske nestašice praktički svega zadnjih mjeseci i da zato neće biti pada vozarina zbog kineske nove godine nego baš suprotno očekuju rast vozarina
Moguće je da bude baš tako. I lani je sve bilo “naopako” zbog corone pa je moguće da će biti i ove, mada to “naopako” odgovara brodarima i dioničarima 😉
https://www.drybulkmagazine.com/shipping/04012022/belships-sells-bulk-carrier/
Malo o zaradama, ugovorima, brodovima vani
Znači počeo je rast BDI-a? Onda ne čudi da su veliki kupci opet krenuli u akciju. 😉
The Baltic Exchange Dry Index rose 3.1% to 2,285 on the first trading day of 2022, its highest since December 20th, snapping a 12-session losing streak, helped by stronger demand across its larger vessel segments. The panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, jumped 11.7% to 2,874; and the capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, rose 1.6% to 2,350, likely tracking rising iron ore prices. Meanwhile, the supramax index shed 81 points to its lowest in over a month at 2,209. The Baltic Exchange Dry Index gained more than 60% in 2021, benefiting from the significant increase in global shipping rates due to port congestion and supply chain disruptions caused by the prolonged Covid-19 pandemic. source: Baltic Exchange
Pritisak je prevelik da bi potrajala zabrana u indoneziji.
The Baltic Exchange Dry Index rose 3.1% to 2,285 on the first trading day of 2022, ……..
…
Jučer je BDI skočio na 2289, danas još malo gore na 2296. BDI lagano raste usprkos prognozama da će padati zbog kineske nove godine. Izgleda da pritisak i potražnja kupaca za robom drže i dižu cijenu vozarina suprotno kretanjima iz ranijih godina 👍
Jučer je BDI skočio na 2289, danas još malo gore na 2296. BDI lagano raste usprkos prognozama da će padati zbog kineske nove godine. Izgleda da pritisak i potražnja kupaca za robom drže i dižu cijenu vozarina suprotno kretanjima iz ranijih godina 👍
kakvo je danas stanje? raste li i dalje ili?
Jučer je BDI skočio na 2289, danas još malo gore na 2296. BDI lagano raste usprkos prognozama da će padati zbog kineske nove godine. Izgleda da pritisak i potražnja kupaca za robom drže i dižu cijenu vozarina suprotno kretanjima iz ranijih godina 👍
kakvo je danas stanje? raste li i dalje ili?
Lagano pada. Danas je na 2277.
Ugljen na 205$ nove visine mozemo ocekivati. Indonezija popusta sa zabranom izvoza cini se… Zanimljivo razdoblje a tek sijecanj… Uh
Lagano pada. Danas je na 2277.
Pad je ubrzao,sad je 2151
Vani brodari brutalno rastu, vozarine za ovo doba godine iznad ocekivanja, covid situacija i poremecaji idu ocito na ruku. Hladna zima, lockdown u kini i ostale fine stvari koje pridonose ovom stanju u drybulku. Sutra opet prepisujemo od drugih…
to je pad od oko -5,5% i to nije malo..očito približavanje kineske nove godine počinje dolaziti na naplatu. nadam se da dionica sutra neće previše zaroniti na burzi
kad je točno ta kineska nova godina? jer BDI je u par dana pao desetak % i sad je na najnižim razinama od 16.ožujka prošle godine, s tendencijom nastavka pada!
ništa mi se ovo ne sviđa kako padaju vozarine..