ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 30.11.2021. u 20:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
416,47
868.331
2,085
413,00
417,00
3,47%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ne može se očekivati da cijena dionice ovisi samo o kretanju vozarina jer to onda ne bi više bila burza . često se dogodi da i s lošim vozarinama brodarske dionice porastu ako je dobar sentiment na burzi i vice versa

+ kretanja na burzama u USA i EU s kojih se onda bull/bear sentiment prelijeva na ZSE i direktno utječe na naše dionice tako da  ovih 420 kn iz perspektive od mjesec dana može biti jako jeftino,ali i jako skupo,ovisno o sentimentu koji će uslijediti

Marielena, 19.08.2021. u 13:25

Ja mislim da ne prodaju niti branitelji niti popovi, oni su dobili ionako mali broj dionica sveukupno, nego su za ovakvu volatilnost odgovorni iskljucivo sitni trejderi kao i vani na brodarima uostalom.

Vazno je da ne postoje fundamentalni razlozi za pad.

Već 3 dana za redom je protrgovano preko 2.000 dionica dnevno  tako da sumnjam da su to samo sitni trejderi, dio mora biti i od ovih koji su  dobili/dobivaju gratis dionice.

Ignore: KressoM, delux

eto-mene, 19.08.2021. u 13:39

ne može se očekivati da cijena dionice ovisi samo o kretanju vozarina jer to onda ne bi više bila burza . često se dogodi da i s lošim vozarinama brodarske dionice porastu ako je dobar sentiment na burzi i vice versa

+ kretanja na burzama u USA i EU s kojih se onda bull/bear sentiment prelijeva na ZSE i direktno utječe na naše dionice tako da  ovih 420 kn iz perspektive od mjesec dana može biti jako jeftino,ali i jako skupo,ovisno o sentimentu koji će uslijediti

Tocno.

Jucer, ali i danas, vozarine probijaju nove rekorde, ali trziste naprosto ZELI PAD. I pad je jucer vani bio. Na stravicnom volumenu. Kao da je propast svijeta.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Uljanik plovidba, firma s 2.1 brodom u vlasništvu i dugom od preko 500 mil kn je kupila 2 supramaxa Punta i Valovine.

I sa samo 20 mil kn na računu uspijeva kupiti supre za nisku cijenu i vozarinama od 30.000+…

To je ekvivalent kao da je ATPL kupila 12 supramaxa.

7 mjeseci čekamo kupnju polovnih brodova i doživjeli smo da propala firma ULPL kupi 2 supre a ATPL jedno veliko NIŠTA.

Ne može gore.

Izvršnog padobranca treba smjeniti.

 

Kako god da bilo misljenja sam da od velikih korekcija tipa 20% na cijene dionica i sl. nece biti nista. Barem ne sa sadasnjih razina. Jer svi uvjeti za ostanak vozarina visokim su tu da ostanu jos neko vrijeme, a materijalizacija jaca u izvjestajima tek slijedi. Commodity bull run ce bas pravo potegnuti tek iduce godine kad se procijepi dobar dio svijeta i krene ozbiljno sljakati.

A valuacije brodara su doista ekstremno niske. Neodrzivo na rok dulji od nekoliko mjeseci.

Odnosno, prevedeno na narodni jezik: 320 ili 350 kn za dionicu Atpl ne bude gledali, a znam da biste jako zeljeli.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

uz ove cijene vozarina ocekujem najmanje 80 mil kuna dobit plus sto nam i jak Dolar popravlja bilancu po kvartalu za najmanje 5 mil kuna

BCI 5 T/C routes 180000 50708 977


BPI of the 5 T/C routes 82500 34282 219


BSI of the 10 T/C routes 58328 36328 292


BHSI of the 7 T/C routes 38200 33859 61

BDI Index 4147 +55

Glavni izvršni direktor u pom. večeri veli da nema povećanja flote i neće ga biti u doglednoj budučnosti.

Što ova neznalica radi na čelu Atlantske!?

Kamo sreće da njega nije bilo na toj funkciji. Sad bi AP imala barem 5-6 polovnih supri, handy ili panamax-post panamaxa i u birala DNEVNO dodatnih 5*30.000 $=150.000 $=1 mil kn.

lapad, 20.08.2021. u 15:24

Uljanik plovidba, firma s 2.1 brodom u vlasništvu i dugom od preko 500 mil kn je kupila 2 supramaxa Punta i Valovine.

I sa samo 20 mil kn na računu uspijeva kupiti supre za nisku cijenu i vozarinama od 30.000+…

To je ekvivalent kao da je ATPL kupila 12 supramaxa.

7 mjeseci čekamo kupnju polovnih brodova i doživjeli smo da propala firma ULPL kupi 2 supre a ATPL jedno veliko NIŠTA.

Ne može gore.

Izvršnog padobranca treba smjeniti.

 

slažem se, to je baš loše upravljanje u tom segmentu

Možda oni ne očekuju da će visoke vozarine potrajati, jedino to može biti.

Istina je da su bili na rubu stecaja. Visoko zaduzeni, s velikim troskom kamata. Sad se situacija popravlja.

Ali tvrditi da su krajem prosle ili pocetkom ove godine bili u mogucnosti kupovati brodove je pomalo zlocesto.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Ma je. Nema firme koja nije dokapirana 5 puta. A i nisam cuo da netko ima carobnu kuglu pa moze tocno pogoditi ciklus.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Jal ima ATPL i koji kontejnerski brod?

Ovo na svjetskim kontejnerskim transportnim tržištima je postalo ludnica.

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/poremecaji-u-globalnim-lancima-opskrbe-postaju-sve-gori/2299221.aspx

 

 

 

 

Nema.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Valjda im je sad jasno što im je za činiti u budućnosti kad bude mogućnosti za podebljavanje flote. Malo raznovrsnosti u floti ne bi škodilo.

New Report

Close