Kolege imaju pravo…
Ova Uprava nema pojma, trebali su sve brodove prodat krajem 2007. godine…do 2020. isplacivat divku 50kn svake godine i u svibnju 2020. kupit 100 polovnih brodova (mozda bolje 200) sa rokom isporuke 7 mjeseci…
Pa svi svjetski brodari su tocno ovako napravili, osim ATPL budala…
A jesu li možda sudjelovali sada u dokapu JDPL?
Tu su mogli odmah dobiti dobar broj brodova za nikakvu cijenu.
To su trebali pod obvezno, vratili bi ulog u pola godine.
Glavni izvršni direktor u pom. večeri veli da nema povećanja flote i neće ga biti u doglednoj budučnosti.
Što ova neznalica radi na čelu Atlantske!?
Kamo sreće da njega nije bilo na toj funkciji. Sad bi AP imala barem 5-6 polovnih supri, handy ili panamax-post panamaxa i u birala DNEVNO dodatnih 5*30.000 $=150.000 $=1 mil kn.
Supramax 57.000 36.750 $ TC 6 mj.
Supramax 57.000
41.000 $ TC 6 mj.
Seasure market report
Dolphin 57,isti tip brodova ima AP, ali AP vozi prosječno za 15.000 u lipnju.
Uh, koja lova se gubi, desetine mil kn…
Gubi se?
A ja baš mislim da se zarađuju desetine milijuna kuna. Moglo se i više, al što je tu je…. lako je biti pametan kad gledaš u retrovizor. Ne treba nam još retrovizeraša jel ih ionako imamo previše.
3.maj prodaje 45 % vlasništva supramaxa VERUDA 52k 2011
STOJA 52k 2012
Bilo bi dobro da Atlantska to kupi ako je benchmark price nedavno prodani:
PUNTA 52k 2013 14 m$
VALOVINE 52K 2016 16 m$
Kolega @lapad mogli ste jucer kupiti. Bilo je na akciji.
Pretpostavljam da niste pročitali izvješće ili ga ne znate pravilno iščitati…a sve vam tamo piše i brojčano i deskripitivno…
…jer da jeste vidjeli bi da je ATP u H1 natukla 45 mil kn čiste dobiti uz ostvarene vozarine ispod 15k uSD/d po brodu, a trenutne su vozarine oko 150% veće…tako da će dobit SIGURNO u drugom dijelu godine bit veća od tih 45 mil kn…
Sudeci prema futuresima ne samo do kraja ove, nego i iduce godine nema znacajne promjene u vozarinama.
Koliku ce dobit imati Atpl sa ovim vozarinama na kraju godine? A iduce kada ugovorene vozarine pocnu pratiti dnevne? I onda je ova cijena vrh?
ECO Handysize 38.800 dwt 2016 AP Revelin je prodan za 19.9 m$ u sale AND leaseback aranžmanu. Piše athenian shipbrokers.
Odlična cijena s obzirom da je u lošem dugoročnom TC.
Imao je kredit oko 13 m$ na zadnji dan 2020.
Sa istim s&lb 2 panamaxa(79.900t,2008),AP sad ima oko 20 mil casha.
A brodova nigdje?
ECO Handysize 38.800 dwt 2016 AP Revelin je prodan za 19.9 m$ u sale AND leaseback aranžmanu. Piše athenian shipbrokers.
Odlična cijena s obzirom da je u lošem dugoročnom TC.
Imao je kredit oko 13 m$ na zadnji dan 2020.
Sa istim s&lb 2 panamaxa(79.900t,2008),AP sad ima oko 20 mil casha.
A brodova nigdje?
Mozda taj TC i nije tako los kad je vec postignuta ta cijena.
Pa kad izađe godišnje izvješće od 200 mil.dobiti i P/E bude 2, tada će se shvatiti da ništa kod brodara više nije i ne može biti loše.
Jedan je prema zadnjem FI na 30.6.21. prešao u zonu od još 9-12 mjeseci u tom dugoročnom TC, a drugi je još u zoni iznad 12 mjeseci.
ECO Handysize 38.800 dwt 2016 AP Revelin je prodan za 19.9 m$ u sale AND leaseback aranžmanu. Piše athenian shipbrokers.
Odlična cijena s obzirom da je u lošem dugoročnom TC.
Imao je kredit oko 13 m$ na zadnji dan 2020.
Sa istim s&lb 2 panamaxa(79.900t,2008),AP sad ima oko 20 mil casha.
A brodova nigdje?
Mozda taj TC i nije tako los kad je vec postignuta ta cijena.
Prije oko mjesec dana je prodan Handysize slične veličine 37.700 dwt 2012 OCEAN MERCURY za 14.5 m$ koji je u dugoročnom užasnom TC 9.000 $ do svibnja 2022.
2 ECO Handysize-a Atlantske su u dugoročnom TC, rekao je Domijan prošle godine u pom.večeri.