ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.04.2024. u 12:36
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,84
10.673
238
44,20
45,00
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

auu Cape + 20 %..Ako će ga i ostali indexi slijedit bit će vatreno

Pan +4.1   %   😉

To je skočio samo Bci i on ide uvijek tako značajno gore-dolje.

Bpi se promijenio tek blago, tako da to nema prevelikog značaja za naše brodare.

Capeovi du uvertira. Znači, ogromna je potražnja za velikim brodovima. Nakon njih slijedi zna se koji tipovi brodova. Stvar redoslijeda. Pnmxi su već pomalo i krenuli. Za par dana očekujem vatromet.

@forumas

Uđi pa ces i ti pozitivno pricat.

Brodarski sektor vec skoro pa ce godina dana da stagnira.

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/panamax-bulkers-gain-on-chinas-love-of-grain-brokers-say/2-1-940928

Dsx +10%..izgleda da se brodari vracaju u život..u 2 mjeseca skok od 60%

Samo vi cekajte. Razmislite koliko ste prilika na takav nacin razmisljanja propustili zadnjih 6mj. Bezbroj.

Jasno mi je da su vozarine dugo vremena niske, i da moraju biti vece neko duze vrijeme vece da bi brodari dosli sebi. Ali mi je jasno citajuci portale vanka da su velike potrebe i to rekordno velike za brodarima. I to za brodovima(rasuti teret) tipa sto posjeduje Atlanska.

Ova dionica sa daljnjim rastom vozarina dođe bez problema na 200.

A vozarine su tek u pravom smislu pocele rast. Ako ne vjerujete proguglajte brodarski portale vanka.

forumas., 08.01.2021. u 16:11

To je skočio samo Bci i on ide uvijek tako značajno gore-dolje.

Bpi se promijenio tek blago, tako da to nema prevelikog značaja za naše brodare.

Za naše brodare svjetsko tržište i dnevne ili tjedne oscilacije nemaju nikakvog utjecaja

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

diokidina, 08.01.2021. u 16:40

Brodarski sektor vec skoro pa ce godina dana da stagnira.

Brodarski sektor stagnira već deset godina, od kada je davnih dana (2009 g) drastično pao.
Istina je da se periodičnim oscilacijama zna ponešto zaraditi ili izgubiti.

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

alt666, 06.01.2021. u 16:54

 





..pogotovo kad se odjednom na proljece otvore sve ekonomije odjednom..Bit ce zanimljivo pratiti..zato kažem;:Ne vjerujem da je Bilbija naivan ulagač..očito je nešto nanjušio..a i dionice koje mu je zaba uzela u zalog vratio je..





Bilbija je investirao 2016 i 2017 kad su dionice i BDI bile povijesno nisko. Nedavno je i taj niski rekord oboren. Uložio je puno novaca i digao nekoliko margina. Navodno malo manje od 60 milja je uložio u dionice. Stekao cca 16-17% dionica.
Ušao u Nadzorni odbor i godinu dana kasnije na Skupštini promijenio Statut i ukinuo Nadzorni te sebe postavio za glavnog čovjeka tj. predsjednika Upravnog odbora.

Nažalost, rat Kina-USA i pad vozarina, te korona kriza srezali su vozarine. Margin krediti su dospjeli ostao je bez cca trećine dionica, čija vrijednost se u međuvremenu smanjila za oko 30-50% u odnosu na plaćenu cijenu prije 4 godine.
Flota se smanjila jer je trebalo pokrivati gubitak, tj. vraćati kredite. Dugoročni najam panamaxa kod Rusa je jedina svijetla točka zadnjih godinu dana (5-6 brodova). Ti brodovi ne ostvaruju bogzna kakvu zaradu da bi se prebrodilo veliku krizu, ali barem ne donose gubitak.
Gubitak od 20-30 milja na vrijednosti dionica Bilbija će morati nadoknaditi drugim aktivnostima kao što je prodaja nekretnina gdje se može nešto dobiti na crno.
Osim chartera kod Rusa ostali brodovi (par komada) također će vjerojatno na prodaju da bi se zatvorili skupi krediti. Vjerojatno će se uzeti na lease back kao i zadnja 3 broda.
Tako da u konačnici kad se rasprodaju nekretnine i ti brodovi koji su “višak” firma može sa 5-6 brodova relativno normalno poslovati. Problem će biti jedino starost tih preostalih brodova koji su trenutno 10-12 godina starosti.

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

Pitanje je kako se knjiži taj leasing and back..kako ce to utjecat na kapital i rezerve..u svakom slučaju ako porastu vozarine kako je i najavljeno neće biti zime..očito je ova opcija povoljnija od otplate kredita po 10%.. zasto ne onda i jos 3 broda ne ubacit u taj režim refinanciranja dugova..vidit cemo kako se knjiži za 2 tjedna

forumas., 08.01.2021. u 16:11

To je skočio samo Bci i on ide uvijek tako značajno gore-dolje.

Bpi se promijenio tek blago, tako da to nema prevelikog značaja za naše brodare.

 

Panamaxi su iznajmljeni Rusima, pa taj kratkotrajni porast Capeova nema nikakvog utjecaja na poslovanje Atlantske, jer oni nemaju Cape-ove. Trenutne vozarine nisu dovoljne za pozitivno poslovanje Atlantske, koliko god netko nastojao to prikazati drugacije, a ove godine ce trebati ugraditi i sustav za tretman balastnih voda, sto je velika investicija, a moraju to napraviti ako zele i dalje ploviti.

Situacija u Atlantskoj je teska i realno gledajuci zahtjevna zbog prevelikog zaduzenja sa kamatama neodrzivim za normalno poslovanje firme, a sve je manje imovine za prodaju.

 

 

 

Vidjet ćemo vrlo skoro je li g.Bilbija uzalud potrošio 60 mil.kn ovdje ili je pak imao nos za nešto.

Baš me zanima rasplet.

PwC: U 2021. slijedi rekordno brz rast, oporavak neće biti jednak za sve, najavljena i moguća prekretnica

Po mom misljenju bull market u brodarstvu je poce. Svi se nadamo za nekakvu sezonalnu korekciju u 2 mjesecu ali mislim da ce to biti minimalna ili nikakva korekcija narocito sto ce vec biti novi stimulus u US. Za mene osobno, pravo pitanje je kako ce gosp. Biblija iskoristiti pozitivno poslovanje iducih godina, unaprijediti tvrtku i povecati vrijednost svih dionicara. To je jedini test njegove uspjesnosti i znanja.

New Report

Close