ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.04.2024. u 10:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,84
10.673
238
43,90
45,10
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Već oko 1. srpnja je bilo TC 3-5,4-6 mjeseci za velike supramaxe(57-58k dwt)  12.500 $.

Allied weekly report

Za Panamaxe je trenutno TC za 6 mjeseci oko 13 000$

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Samo za foxsića…

polugodišnje izvješće pokazuje gubitak od 57 milja…

s obzirom na sve…očekivati je za ovu godinu da će iskazati gubitak debelo iznad 100 milja…

očekujem između 120 i 130 milijuna…

Ocekujem da ce godisnji gubitak biti izmedju 50 i 100 milja. To sam napisala prije par mjeseci pa me Budfox naribao. Prva polovina godine katastrofa. Ali ocekujem da je najgore proslo. U 3Q ce se poslovati oko nule. Mislim da ipak slijedi bolje razdoblje.

 

Za kompaniju koja ima dugorocne ugovore sa vec ugovorenom vozarinom za vecinu flote porast vozarina i nije nesto s cim imaju veze

Pozdrav svim frendovima na forumu. Najdrazi mi je Feniks, pa cu mu napisati da ATPL ima 6 brodova u Time Charteru (>1G), a 6 na Spotu ili kratkorocnom Time Charteru (<1G).

 

Vecina firmi iz pogodjenih sektora na Zagrebackoj burzi ce izbaciti lose izvjesce za H1, ali dobra vijest, ako se tako moze nazvati, je da je gubitak prepolovljen u Q2 u odnosu na Q1, te ce Q3 i Q4, vjerojatno biti na nuli ili u plusu, tako da idu bolja vremena, ako vozarine nastave rasti.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Mislim da će H2 biti banana i ja sam izasao i cekam short. Mislim na dionice vani. Odustalo dosta kompanija od scrubbera, jer se cijena goriva spustila, pa im vise nije ekonomicno. Sad im je povrat ulozenog izmedu 5-8 godina, a tko zna sta ce biti do onda. To znaci vise brodova na trzistu, a manje robe za prevesti. jos ako bude drugi val, a mislim da hoce, bit ce to teski udarac za ovaj sektor. do sljedece godine mislim najbolje nista ne dirati. Ali sta ja znam. Gigic zna bolje pa pitajte njega

Znaci scrubberi nisu tako dobri kako se na ovoj temi uvjeravalo pocetkom godine. Zanimljivo :-)).

 

Pozdrav kolega percepcia

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

To je istina. Ali kolega Budfox, puno više toga se je promjenilo od pocetka godine nego je itko mogao zamisliti. Sada ima toliko jeftine nafte da to nitko, pa ni sam bog, nije mogao predvidjeti. Ako sam pogrijesio onda se posipam pepelom, kada sam govorio da je trebalo ugraditi scrubbere, ali u nesto sam potpuno siguran, a to je da ATPL nije ugradila scrubbere jer je znala za coronu i da ce se sve ovako odigrati, nego nisu imali love. A za balastne vode ce morati ugraditi, htjeli nehtjeli. Uglavnom, ako cemo vec spominjati kako sam pogrijesio spominjuci scrubbere, dodajmo samo to da je onda bila cijena 460kn, sad je 200. Jos uvijek se moze reci da sam ponesto i pogodio

U pravu ste za cijenu da je trenutno u banani s obzirom na 460 kn prosle godine. Nitko nije mogao predvidjeti Koronu, pa ni Sveti Joakim. Samo vas zezam,nisam imao namjeru kritizirati.

Pozdrav

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Ovo je netocno da porast vozarina nema veze sa dugorocnim ugovorima. Porast vozarina dugorocno itekako utjece na vec ugovorene ugovore. Poucak na TPNG.

BudFox3, 30.07.2020. u 09:38

Pozdrav svim frendovima na forumu. Najdrazi mi je Feniks, pa cu mu napisati da ATPL ima 6 brodova u Time Charteru (>1G), a 6 na Spotu ili kratkorocnom Time Charteru (<1G).

 

Vecina firmi iz pogodjenih sektora na Zagrebackoj burzi ce izbaciti lose izvjesce za H1, ali dobra vijest, ako se tako moze nazvati, je da je gubitak prepolovljen u Q2 u odnosu na Q1, te ce Q3 i Q4, vjerojatno biti na nuli ili u plusu, tako da idu bolja vremena, ako vozarine nastave rasti.

Moram priznati da je ovo sto je izaslo ipak bolje od mojih ocekivanja, ocekivao sam dosta veci gubitak u q2. naravno, ukoliko nisu prionuli kreativnom racunovodstvu sto im ne bi bio prvi put. Nadalje, flota je nerealno vrednovana tako da se tu krije prava rupa. Kada to naprave, prikazana realna vrijednost imovine ce se opasno pribliziti vrijednosti obaveza, a svi znaju sto to znaci za firmu koja placa visoke kamate i k tome generira gubitke. Ukratno, dionica je stay away.

i da, i dalje ocekujem kao sto sam prije nekoliko mjeseci i napisao za 2020 gubitak izmedju 80 i 100 mil kn.

Bvps 02/20 = 392.20kn

Zse 200 kn

 

Imaju vec sada za prvih sest mjeseci 57 milje gubitak. Mislim da ce 3Q biti na nuli. Otprilike. Nece imati puno veci godisnji gubitak od sadasnjega.

Ja ne predvidjam nikakvu katastrofu na jesen. Za novi lock down nema novaca. Objektivno, bolest je na nivou gripe. Digla se prevelika panika.

New Report

Close