ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 28.03.2024. u 21:25
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,00
2.200
50
43,50
44,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

palindrom, 19.06.2020. u 14:13

necu se referirati na cijeli ovaj tekst lijepih zelja nego na zadnju recenicu koja je očita LAŽ:

“…nisu toliko pale kao cijena od ATPL koja se stmoglavila za više od 70%, pa se sada neki čudom čude kako je porasla za 20% sa dna.”

dno je naime bilo 23.3. na cijeni 135 Kn, sto dovodi do porasta od 71,1% u odnosu na jučerašnju prosječnu cijenu, a to je daaaaleko više nego kod inozemnih usporedivih brodara (od kojih je usput rečeno većina sa boljim fundamentima od ATPL)

 





BudFox3, 18.06.2020. u 19:51



 

Strani brodari i danas rastu, pa je za očekivati da, uz nastavak pozitivnog kretanja vozarina, pogotovo za manje klase brodova ATPL nastavi rast, koji je započela prošli tjedan. Druga stvar je na Upravi ATPL da iskoristi ovaj pozitivan trend u rastu vozarina i pokuša izvući maksimum iz druge polovice godine, jer smo se za prvu polovicu već svi pomirili da će biti gubitak uzrokovan sa više faktora, ali ponajviše sa Korona virus situacijom.

Ipak, ono što me pozitivno iznenadilo kod Uprave ATPL je upravljanje sa ovom krizom, te reagiranje na vrijeme sa potrebnim koracima u sprečavanju dalekosežnijih posljedica dok se tržišne okolnosti ne promijene na bolje. Također se nadam da su u mogućnosti iskoristiti povoljnije kredite preko HBOR-a koji su se spominjali za prijevoznički sektor, uz poticaje za zaposlenike koje su koristile sve firme koje su iole bile zahvaćene ovom krizom. Prilično puno financijskih rashoda ode za kamate na godišnjoj razini, te treba iskoristiti svaku mogućnost kako bi se to smanjilo.

 

Da ne kažem da su pogodili i sa ne ugradnjom već pomalo zaboravljenih scrubbera i lomljenje kopalja na forumu oko toga, što im se pokazao kao pun pogodak. Čitam u izvješću od GOGL-a da imaju velike gubitke na tim brodovima sa scrubberima, te upitnu isplativost sa trenutnim cijenama goriva, jer je mala razlika između novog čišćeg goriva i starih goriva sa više sumpora.

 

Što se tiče kretanja cijene dionice, ono što po meni fali u ovoj dionici su stabilniji Institucionalni investitori u vidu mirovinskih fondova čiji horizont ulaganja nije 3 – 6 mjeseci, već 5 – 10 godina, te svakako doprinose stabilnosti same firme, a i stabilnosti cijene njene dionice na tržištu. To se u ovoj krizi pokazalo kao dobar faktor stabilnosti, te cijene dionica, kao ADPL koja još uvijek ne radi sa punim kapacitetom, te čak i turističke firme kao RIVP koje će ove godine biti u popriličnom gubitku, nisu toliko pale kao cijena od ATPL koja se stmoglavila za više od 70%, pa se sada neki čudom čude kako je porasla za 20% sa dna.

 



 

 

 

Eto, ne znas sto da repliciras na ISKREN tekst, pa se uhvatis jedne rijeci u zadnjoj recenici i mene proglasis lazljivcem…Sve je ok, ali takvo manipuliranje cinjenicama citam od kraja 10. mjeseca prosle godine, te ste s takvim pisanjem, dodatno potpomognuti padom vozarina uslijed Korone uspjeli srusiti cijenu dionice ATPL sa 480 kn na 135kn, sto je najvise u Crobexu, a ti i dalje pricaj basne o navlacenju naivaca.  Sto je najbolje, jos se ekipa hvalila na forumu kako se vise isplati kupovati po 160 kn, nego po 450, nakon sto je dionica srusena, pa ajmo malo o tome, kada smo ISKRENI.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Zoro,

Morate shvatiti da i s trenutnim vozarinama panamaxi plove s minusom.

Svaki novi dan s takvim vozarinama se negativno multiplicira na bilancu jer je ATPL prezaduzena i godisnje placa cca. 70 mil kuna kamata, pada joj NAV/book, profitabilnosti nema, likvidnost sve losija, a brodovi sve stariji…

Isto tako logicno je da je cijena pala u odnosu na prijasnje razdoblje kad su vozarine bile na istoj razini jer drustvo radi s gubitkom. Za poboljsanje poslovanja trebaju prosjecne godisnje ili dvogodisnje vozarine biti profitabilne. Jednokratni skokovi vozarina su nedovoljni…rast vozarina treba trajat barem 2 godine i tad ce se ATPL mozda izvuć iako ce vrhnje pokupit kreditori, a ne vlasnici.

Kako god, trebali bi se vise fokusirati na sami opstanak drustva nego na kretanje cijene jer ATPL je, prema rezultatima Q1, u ozbiljnim problemima…

Sretno

 

 

Rastimo zajedno...

palindrom, 21.06.2020. u 09:30

vrlo jednostavno, znam par ljudi koji su bili navuceni od gigica i ekipe (koja i danas pokusava isto) te su vjerujuci njihovim “analizama” uletijeli u atpl po o njih napuhanim cijenama od 500+ Kn te ih proklinju svakodnevno zbog toga. dakle, svojim pisanjem jednostavno pokusavam biti korektiv nekorektnom ponasanju i navlacenju koje bi u konacnici sigurno opet rezultiralo velikim gubicima mnogih neiskusnih ulagaca.

 

 





zoro, 19.06.2020. u 16:43



 

 





palindrom, 19.06.2020. u 14:13





 

neznam zašto vama smeta što ATPL raste,odnosno što je rasla.Istina je da je najviše pala sa skoro 400 na 130kn i nije nikakvo čudo da naraste  još više od trenutne uz ovakav rast vozarina.iskreno mene čudi što je pala skoro 10% uz rast vozarina od skoro 50%.Dok građevinari sumanuto rastu bez ikakvog razloga.

 



 

 

Ok. Ali ako je prije par mjeseci vrijedila 400 kn sa istim ovim vozarinama. Zašto sad ne bi vrijedila 200-tinjak kn. Gubitak je i nastao zbog niskih vozarina a sad su nsrasle

Parica, 21.06.2020. u 17:45

Zoro,

Morate shvatiti da i s trenutnim vozarinama panamaxi plove s minusom.

Svaki novi dan s takvim vozarinama se negativno multiplicira na bilancu jer je ATPL prezaduzena i godisnje placa cca. 70 mil kuna kamata, pada joj NAV/book, profitabilnosti nema, likvidnost sve losija, a brodovi sve stariji…

Isto tako logicno je da je cijena pala u odnosu na prijasnje razdoblje kad su vozarine bile na istoj razini jer drustvo radi s gubitkom. Za poboljsanje poslovanja trebaju prosjecne godisnje ili dvogodisnje vozarine biti profitabilne. Jednokratni skokovi vozarina su nedovoljni…rast vozarina treba trajat barem 2 godine i tad ce se ATPL mozda izvuć iako ce vrhnje pokupit kreditori, a ne vlasnici.

Kako god, trebali bi se vise fokusirati na sami opstanak drustva nego na kretanje cijene jer ATPL je, prema rezultatima Q1, u ozbiljnim problemima…

Sretno

 

 

Radi s gubitkom upravo zbog tih niskih vozarina koje du bile. Vozarine rastu i najavljuje se dugotrajniji rast i vjerovatno bolji dani za atpl. Ako po vama firma ništa ne vrijedi zašto onda i pišete na ovu temu. Mislim da bi svi koji negativno pišu kupili kada bi opet pala na 150kn i onda bi promjemili mišljenje. Ja nemislim da nevrijedi. Ako nije pala, ispod 180 kn kada je objavljena bilanca i kada su vozarine bile 4x niže, onda sada sigurno vrijede više.

 

ATPL je kraljica ZSE i svaki dionik trzista je uvijek ima na oku.

Redovito sam na kupnji/prodaji, ali zadnjih godina sam znatno smanjio vrijeme drzanja jer je bilanca spremna za stecaj. Bojim se da ne objave neku losu vijest dok sam unutra.

Nitko ni nezna koliko brodova imaju u vlasnistvu pa se ni NAV ne moze izracunati (osobno mislim da je oko 0).

Kako god, vrijednost i cijena su dva razlicita pojma. Po meni vrijednosti trenutno nema, a cijenu gura guru i treba vozit s njim dok ima goriva.

P.s. evo na kupnji sam na 206kn i spreman sam tu pocet ponovno Ma ATPL je kraljica ZSE i svaki dionik trzista je uvijek ima na oku.

Redovito sam na kupnji/prodaji, ali zadnjih godina sam znatno smanjio vrijeme drzanja jer je bilanca spremna za stecaj. Bojim se da ne objave neku losu vijest dok sam unutra.

Nitko ni nezna koliko brodova imaju u vlasnistvu pa se ni NAV ne moze izracunati (po meni je negativan).

Kako god, vrijednost i cijena su dva razlicita pojma. Po meni vrijednosti trenutno nema, a cijenu gura guru i treba vozit s njim dok ima goriva.

P.s. evo na kupnji sam na 206kn i spreman sam tu pocet ponovno kupovat…

 

Rastimo zajedno...

Parica, 21.06.2020. u 23:13

ATPL je kraljica ZSE i svaki dionik trzista je uvijek ima na oku.

Redovito sam na kupnji/prodaji, ali zadnjih godina sam znatno smanjio vrijeme drzanja jer je bilanca spremna za stecaj. Bojim se da ne objave neku losu vijest dok sam unutra.

Nitko ni nezna koliko brodova imaju u vlasnistvu pa se ni NAV ne moze izracunati (osobno mislim da je oko 0).

Kako god, vrijednost i cijena su dva razlicita pojma. Po meni vrijednosti trenutno nema, a cijenu gura guru i treba vozit s njim dok ima goriva.

P.s. evo na kupnji sam na 206kn i spreman sam tu pocet ponovno Ma ATPL je kraljica ZSE i svaki dionik trzista je uvijek ima na oku.

Redovito sam na kupnji/prodaji, ali zadnjih godina sam znatno smanjio vrijeme drzanja jer je bilanca spremna za stecaj. Bojim se da ne objave neku losu vijest dok sam unutra.

Nitko ni nezna koliko brodova imaju u vlasnistvu pa se ni NAV ne moze izracunati (po meni je negativan).

Kako god, vrijednost i cijena su dva razlicita pojma. Po meni vrijednosti trenutno nema, a cijenu gura guru i treba vozit s njim dok ima goriva.

P.s. evo na kupnji sam na 206kn i spreman sam tu pocet ponovno kupovat…

 

Zašto kupovati po206 ako je za stečaj? Nerazumijem. Ako je sve tako crno kako kažete zašto bi kupovali, zašto ne prodate po ovim cijenama-220- dok još možete?

Guru je gura…zasto mudrovat i ici protiv trenda/frenda???

Rastimo zajedno...

Zaista nevjerojatno koliko dugo već vozarine idu gore a ovo miruje??

forumas., 24.06.2020. u 09:11

Zaista nevjerojatno koliko dugo već vozarine idu gore a ovo miruje??

 

Vozarine opet postale profitabilne, a nitko ništa ne piše na temi ATPL, te imam dojam kao da nas je sve ovdje zatekao ovaj nevjerojatan rast vozarina koji se događa zadnjih mjesec dana i kao da svi čekaju kada će se kolo okrenuti naopako…

Ja pripremio kune u jednoznamenkastom iznosu za kupnju ATPL…a kad ono cijena otišla gore…ako vozarine nastave i dalje ovako rasti čeka nas još jedno dugo i toplo ljeto sa porastom cijene i temperatura…

Imam jedno pitanje: da li se netko sjeća koliko se kretala cijena dionice ATPL zadnjih par godina kada su vozarine bile na ovim razinama…

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Minimalno 400 kn. Ako ne i više. Sad su tek na pola.

Nije uobičajeno da cijena dionice ovak kontrolirano stoji nisko pri ovakvom rastu bdia..moglo bi eksplodirati ovdje drugovi…

janlana, 07.07.2020. u 17:42

Nije uobičajeno da cijena dionice ovak kontrolirano stoji nisko pri ovakvom rastu bdia..moglo bi eksplodirati ovdje drugovi…

 

Gle, dionica je narasla cca 40% više od svoje peer grupe. nabaci usporedbu od 1.1 pa do sad s nekoliko najslicnijih firmi i iznenadit ces se koliko se vise oporavila od gotovo svih ostalih (s time da ostale imaju i capeove u floti). nadalje, firma tek sad posluje oko NULE, a natukla je u H1 cca 70-100 milijuna cistog gubitka uz znacajno pogorsanu bilancu. realno, cijeli ovaj 3 kvartal bi vozarina za panamaxe trebala biti preko 15000$/d da opravda trenutnu cijenu.

palindrom, 08.07.2020. u 09:05

 





janlana, 07.07.2020. u 17:42



 

Nije uobičajeno da cijena dionice ovak kontrolirano stoji nisko pri ovakvom rastu bdia..moglo bi eksplodirati ovdje drugovi…

 



 

 

Gle, dionica je narasla cca 40% više od svoje peer grupe. nabaci usporedbu od 1.1 pa do sad s nekoliko najslicnijih firmi i iznenadit ces se koliko se vise oporavila od gotovo svih ostalih (s time da ostale imaju i capeove u floti). nadalje, firma tek sad posluje oko NULE, a natukla je u H1 cca 70-100 milijuna cistog gubitka uz znacajno pogorsanu bilancu. realno, cijeli ovaj 3 kvartal bi vozarina za panamaxe trebala biti preko 15000$/d da opravda trenutnu cijenu.

 

 

gle stoji kaj veliš , ali opet ponavljam od kolege gore ….nijedna dionica nije pala sa preko 4xx na 130….da bi se sad “oporavila” 40 % !!… skinuta je do gole kože a sada kad je bdi skočio …stojimo …hm…skuplja neko …

s obzirom na prijašnje scenarije za očekivati je pritisak na prodaji jer to je već uhodano ovdje

spuštanje cijene bez ikakvog razloga i onda uzlet u jednom trgovinskom tjednu

znači mjesecima dolje i oporavak u tjedan dana, pa ko ima živaca

Kolega, znalo se desiti da cijena mjesecima taljiga i pada, pa da u jednom danu poraste za 40%….ali vjerojatniji je scenarij tjedni i mjeseci taljiganja, pa uzlet u tjedan dana, kako kažete…treba imati živaca za to, slažem se…pa tko još nije otišao na kvasinu….

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

New Report

Close