ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.04.2024. u 00:13
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,68
40.879
915
43,70
45,00
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

kako komentirati? čak i s ovim rastom vozarina bila je preskupa, a sad je još i skuplja. bdi su gore potegli pretežno capeovi kojih atpl ima NULA. čak i s trenutnim rastom, razina vozarina je takva da firma nije blizu pozitive. u prva tri kvartala će natući gubitka da joj niti 20k $/day vozarina za panamaxe i supre u 4q nece biti dovoljno za pozitivno poslovanje. izgledan gubitak na godišnjoj razuni od 50-100 mil Kn. vrijednost flote nerealno prikazana, dug raste, kamate visoke. osim rasta cijene nema previse razloga za veselje…

 

pific, 17.06.2020. u 09:27

Zanimljivo kako nitko nekomentira ATPL a kuha se kuha  hehe

 

Ovu godinu će svi završiti s gubitkom osim par njih u telekomunikacijskom ili prehrambenom sektoru. I dalje Atpl izrazito podcijenjena.

Andromeda, 18.06.2020. u 13:32

Ovu godinu će svi završiti s gubitkom osim par njih u telekomunikacijskom ili prehrambenom sektoru. I dalje Atpl izrazito podcijenjena.

STVARNO NEMA SMISLA vozarine skoče 18% a dionica padne za 6%.gdje to još ima.na dobre vijesti ode u minus

daj ajde nabaci neku analizu kad tako olako daješ takve preporuke. mozes i neku usporedbu s peer grupom, nece sigurno skoditi.

osim toga, uzrok loseg rezultata nece biti samo korona kao kod svih ostalih koje trpas u isti kos nego strukturni problemi kompanije, visina i cijena duga, itd…

 

Andromeda, 18.06.2020. u 13:32

Ovu godinu će svi završiti s gubitkom osim par njih u telekomunikacijskom ili prehrambenom sektoru. I dalje Atpl izrazito podcijenjena.

 

palindrom, 17.06.2020. u 14:48

kako komentirati? čak i s ovim rastom vozarina bila je preskupa, a sad je još i skuplja. bdi su gore potegli pretežno capeovi kojih atpl ima NULA. čak i s trenutnim rastom, razina vozarina je takva da firma nije blizu pozitive. u prva tri kvartala će natući gubitka da joj niti 20k $/day vozarina za panamaxe i supre u 4q nece biti dovoljno za pozitivno poslovanje. izgledan gubitak na godišnjoj razuni od 50-100 mil Kn. vrijednost flote nerealno prikazana, dug raste, kamate visoke. osim rasta cijene nema previse razloga za veselje…

 

 





pific, 17.06.2020. u 09:27



 

Zanimljivo kako nitko nekomentira ATPL a kuha se kuha  hehe

 



 

 

Kako to da je bila preskupa kad je početkom godine bila skoro 400 a vozarine su bile manje nego sad o pogotovo nego sutra.Bdi je skočio 4 puta. Kada je Bdi padao bilo vam je logično da cijena pada a sad kad bdi raste cijena vam je previsoka. Ogromne gubitke imaju i drugi(igh. Dlkv. Ingr) pa im cijena raste a ništa ne rade.

palindrom, 18.06.2020. u 14:21

daj ajde nabaci neku analizu kad tako olako daješ takve preporuke. mozes i neku usporedbu s peer grupom, nece sigurno skoditi.

osim toga, uzrok loseg rezultata nece biti samo korona kao kod svih ostalih koje trpas u isti kos nego strukturni problemi kompanije, visina i cijena duga, itd…

 

 





Andromeda, 18.06.2020. u 13:32



 

Ovu godinu će svi završiti s gubitkom osim par njih u telekomunikacijskom ili prehrambenom sektoru. I dalje Atpl izrazito podcijenjena.

 



 

 

Za ljude kojima je sve crno i konstantno negativno pišu o nečemu potrebna je psihoanaliza a ne analiza.

Neki krediti su reprogramirani,BVPS 414.10 kn,nakon rekordnog zakucavanja cijene u manje od godine dana sa 500 na 100 što je totalno nerealno i neusporedivo s ničim, krenuo je i očekivani uzlet. Oporavak rekorno niskih vozarina je krenuo a tek slijedi snažan rast, pogotovo u slijedećoj godini.Svijet se otvara sve više, panika oko virusa jenjava, trgovinski rat će biti iza nas,projekt Batala će se nastaviti ubrzo.Država je 10 % u vlasništvu.Sve je to u igri a ne samo trenutni gubitak.Neki ne shvaćaju da je ovo bilo dno.Nisu Dubrovčani vesla sisali stoljećima kao pomorska velesila.

Očekuje se eksplozija brodara.

Sretno onima koji je čekaju na dvoznamenkastim ciframa.Da nebi bile prije četveroznamenkaste.

Strani brodari i danas rastu, pa je za očekivati da, uz nastavak pozitivnog kretanja vozarina, pogotovo za manje klase brodova ATPL nastavi rast, koji je započela prošli tjedan. Druga stvar je na Upravi ATPL da iskoristi ovaj pozitivan trend u rastu vozarina i pokuša izvući maksimum iz druge polovice godine, jer smo se za prvu polovicu već svi pomirili da će biti gubitak uzrokovan sa više faktora, ali ponajviše sa Korona virus situacijom.

Ipak, ono što me pozitivno iznenadilo kod Uprave ATPL je upravljanje sa ovom krizom, te reagiranje na vrijeme sa potrebnim koracima u sprečavanju dalekosežnijih posljedica dok se tržišne okolnosti ne promijene na bolje. Također se nadam da su u mogućnosti iskoristiti povoljnije kredite preko HBOR-a koji su se spominjali za prijevoznički sektor, uz poticaje za zaposlenike koje su koristile sve firme koje su iole bile zahvaćene ovom krizom. Prilično puno financijskih rashoda ode za kamate na godišnjoj razini, te treba iskoristiti svaku mogućnost kako bi se to smanjilo.

 

Da ne kažem da su pogodili i sa ne ugradnjom već pomalo zaboravljenih scrubbera i lomljenje kopalja na forumu oko toga, što im se pokazao kao pun pogodak. Čitam u izvješću od GOGL-a da imaju velike gubitke na tim brodovima sa scrubberima, te upitnu isplativost sa trenutnim cijenama goriva, jer je mala razlika između novog čišćeg goriva i starih goriva sa više sumpora.

 

Što se tiče kretanja cijene dionice, ono što po meni fali u ovoj dionici su stabilniji Institucionalni investitori u vidu mirovinskih fondova čiji horizont ulaganja nije 3 – 6 mjeseci, već 5 – 10 godina, te svakako doprinose stabilnosti same firme, a i stabilnosti cijene njene dionice na tržištu. To se u ovoj krizi pokazalo kao dobar faktor stabilnosti, te cijene dionica, kao ADPL koja još uvijek ne radi sa punim kapacitetom, te čak i turističke firme kao RIVP koje će ove godine biti u popriličnom gubitku, nisu toliko pale kao cijena od ATPL koja se stmoglavila za više od 70%, pa se sada neki čudom čude kako je porasla za 20% sa dna.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

ja te pitao za analizu, a ti na to odgovaras mijesanjem krusaka i jabuka te nizom lijepih zelja. skini ruzicaste naocale i sagledaj objektivno situaciju. a sto se tice cijene od 500 kn na koju se referiras, slucajno zaboravljas da se radilo o omjetno napuhanim razinama koje su bile iz svima nama dobro znanih razloga…

Andromeda, 18.06.2020. u 19:20

 





palindrom, 18.06.2020. u 14:21



 

daj ajde nabaci neku analizu kad tako olako daješ takve preporuke. mozes i neku usporedbu s peer grupom, nece sigurno skoditi.

osim toga, uzrok loseg rezultata nece biti samo korona kao kod svih ostalih koje trpas u isti kos nego strukturni problemi kompanije, visina i cijena duga, itd…

 

 





Andromeda, 18.06.2020. u 13:32



 

 

Ovu godinu će svi završiti s gubitkom osim par njih u telekomunikacijskom ili prehrambenom sektoru. I dalje Atpl izrazito podcijenjena.

 

 



 

 

 



 

Za ljude kojima je sve crno i konstantno negativno pišu o nečemu potrebna je psihoanaliza a ne analiza.

Neki krediti su reprogramirani,BVPS 414.10 kn,nakon rekordnog zakucavanja cijene u manje od godine dana sa 500 na 100 što je totalno nerealno i neusporedivo s ničim, krenuo je i očekivani uzlet. Oporavak rekorno niskih vozarina je krenuo a tek slijedi snažan rast, pogotovo u slijedećoj godini.Svijet se otvara sve više, panika oko virusa jenjava, trgovinski rat će biti iza nas,projekt Batala će se nastaviti ubrzo.Država je 10 % u vlasništvu.Sve je to u igri a ne samo trenutni gubitak.Neki ne shvaćaju da je ovo bilo dno.Nisu Dubrovčani vesla sisali stoljećima kao pomorska velesila.

Očekuje se eksplozija brodara.

Sretno onima koji je čekaju na dvoznamenkastim ciframa.Da nebi bile prije četveroznamenkaste.

 

Hmmm CO je pao ispod 5% a tko kupi CERP dio i ostatak CO postaje najveci dionicar i kontrolira firmu s relativno malim ulaganjem. Kinezi su nedavno odobrili kredit za brod a ulazak u AP znaci ulazak na real estate trziste Grada i Luku Dbk…..interesantno…

Bdi toliko skočio a dionica ni makac. Stvarno čudno.

necu se referirati na cijeli ovaj tekst lijepih zelja nego na zadnju recenicu koja je očita LAŽ:

“…nisu toliko pale kao cijena od ATPL koja se stmoglavila za više od 70%, pa se sada neki čudom čude kako je porasla za 20% sa dna.”

dno je naime bilo 23.3. na cijeni 135 Kn, sto dovodi do porasta od 71,1% u odnosu na jučerašnju prosječnu cijenu, a to je daaaaleko više nego kod inozemnih usporedivih brodara (od kojih je usput rečeno većina sa boljim fundamentima od ATPL)

BudFox3, 18.06.2020. u 19:51

Strani brodari i danas rastu, pa je za očekivati da, uz nastavak pozitivnog kretanja vozarina, pogotovo za manje klase brodova ATPL nastavi rast, koji je započela prošli tjedan. Druga stvar je na Upravi ATPL da iskoristi ovaj pozitivan trend u rastu vozarina i pokuša izvući maksimum iz druge polovice godine, jer smo se za prvu polovicu već svi pomirili da će biti gubitak uzrokovan sa više faktora, ali ponajviše sa Korona virus situacijom.

Ipak, ono što me pozitivno iznenadilo kod Uprave ATPL je upravljanje sa ovom krizom, te reagiranje na vrijeme sa potrebnim koracima u sprečavanju dalekosežnijih posljedica dok se tržišne okolnosti ne promijene na bolje. Također se nadam da su u mogućnosti iskoristiti povoljnije kredite preko HBOR-a koji su se spominjali za prijevoznički sektor, uz poticaje za zaposlenike koje su koristile sve firme koje su iole bile zahvaćene ovom krizom. Prilično puno financijskih rashoda ode za kamate na godišnjoj razini, te treba iskoristiti svaku mogućnost kako bi se to smanjilo.

 

Da ne kažem da su pogodili i sa ne ugradnjom već pomalo zaboravljenih scrubbera i lomljenje kopalja na forumu oko toga, što im se pokazao kao pun pogodak. Čitam u izvješću od GOGL-a da imaju velike gubitke na tim brodovima sa scrubberima, te upitnu isplativost sa trenutnim cijenama goriva, jer je mala razlika između novog čišćeg goriva i starih goriva sa više sumpora.

 

Što se tiče kretanja cijene dionice, ono što po meni fali u ovoj dionici su stabilniji Institucionalni investitori u vidu mirovinskih fondova čiji horizont ulaganja nije 3 – 6 mjeseci, već 5 – 10 godina, te svakako doprinose stabilnosti same firme, a i stabilnosti cijene njene dionice na tržištu. To se u ovoj krizi pokazalo kao dobar faktor stabilnosti, te cijene dionica, kao ADPL koja još uvijek ne radi sa punim kapacitetom, te čak i turističke firme kao RIVP koje će ove godine biti u popriličnom gubitku, nisu toliko pale kao cijena od ATPL koja se stmoglavila za više od 70%, pa se sada neki čudom čude kako je porasla za 20% sa dna.

 

palindrom, 19.06.2020. u 14:13

neznam zašto vama smeta što ATPL raste,odnosno što je rasla.Istina je da je najviše pala sa skoro 400 na 130kn i nije nikakvo čudo da naraste  još više od trenutne uz ovakav rast vozarina.iskreno mene čudi što je pala skoro 10% uz rast vozarina od skoro 50%.Dok građevinari sumanuto rastu bez ikakvog razloga.

TAKA, 19.06.2020. u 09:28

Hmmm CO je pao ispod 5% a tko kupi CERP dio i ostatak CO postaje najveci dionicar i kontrolira firmu s relativno malim ulaganjem. Kinezi su nedavno odobrili kredit za brod a ulazak u AP znaci ulazak na real estate trziste Grada i Luku Dbk…..interesantno…

Ne mogu nikako dokučiti iz kojih pobuda CERP prodaje prvo 17 komada, pa zatim opet 3 (tri) ??komada..možda šalje nekome šifrirane poruke, wtf?

zoro, 19.06.2020. u 11:49

Bdi toliko skočio a dionica ni makac. Stvarno čudno.

pričekaj dok traderi uzmu profite…cijena je skočila preko 20% u par dana. Nakon toga se opet vraćamo u normalu.

vrlo jednostavno, znam par ljudi koji su bili navuceni od gigica i ekipe (koja i danas pokusava isto) te su vjerujuci njihovim “analizama” uletijeli u atpl po o njih napuhanim cijenama od 500+ Kn te ih proklinju svakodnevno zbog toga. dakle, svojim pisanjem jednostavno pokusavam biti korektiv nekorektnom ponasanju i navlacenju koje bi u konacnici sigurno opet rezultiralo velikim gubicima mnogih neiskusnih ulagaca.

 

zoro, 19.06.2020. u 16:43

 





palindrom, 19.06.2020. u 14:13





 

neznam zašto vama smeta što ATPL raste,odnosno što je rasla.Istina je da je najviše pala sa skoro 400 na 130kn i nije nikakvo čudo da naraste  još više od trenutne uz ovakav rast vozarina.iskreno mene čudi što je pala skoro 10% uz rast vozarina od skoro 50%.Dok građevinari sumanuto rastu bez ikakvog razloga.

 

New Report

Close