ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 27.04.2024. u 16:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,68
40.879
915
43,70
45,00
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Usporedba za jednu godinu

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $7103 (DOWN 690)
BPI Average of the T/C routes $8807 (DOWN 450)
BSI Average of the T/C routes $9330 (DOWN 365)
BHSI Average of the T/C routes $7405 (DOWN 176)


bilo bi lijepo ako bi netko od tehničara mogao izbaciti graf bdi-a .
txs

Evo ako ti može ovo pomoći!?

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire


kupovala sam atpl po 700kn,sad je kupujem za oko 300kn, a nadam se da ću je kupovati i po 100kn (…) Daj Bože da kriza potraje još 1god.

Pa evo, postoje dobre šanse da ti se nade i želje ostvare ili barem djelomično ostvare…

hm, a da ekipa iz uprave razmisli pa brodove da u najam za krstarenja?

fino se složi ekipa od 10 tak ljudi i za 9-10.000 $ renta brod i napravi đir po mediteranu, umjesto ovog sada talijanskog broda, ljudi bi jeftinije prošli nego na klasičnom krstarenju, a i brodari bi više zaradili,

a da ne govorim koliko košta najam neke jahte, na brodu odmah mogu složiti i terene za mali nogomet, košarku, bazene, Golf i slične sportove u skladišnim prostorima :)) bolje nego na kruzerima,

nego kako to da ni jedna kompanije kod nas nije se dala malo više u takve brodove za krstarenja, zaposlila naša brodogradilišta? krenila zajedno sa brodogradilištima i drugim proizvođačima dodatne opreme u takve neke projekte,,
ah, da pa mi nemamo nikakvu proizvodnju,, al dobro bar imamo ekipu u saboru koje se brine dal će imat mirovinu 9 ili 12 k kn :))

ajde da više uđemo i u EU pa da nas pokupuju do kosti, drugo nismo ni zaslužili, da nismo bili pod austrougarskom, nebi imali ni hotele u Opatiji, Lungomare, željeznicu i sve ostalo,,,, bili bi razvijeni kao Albanija,

političarima kapa dolje, ostaće zabilježeni u povijesti kao ekipa koja je rasprodala prekrasnu zemlju i dovela ljude u siromaštvo sa mirovinama kojim jedva životare, za svoje osobne interese i fine mirovine , Živili, Glavno da je vama savjest mirna, ako poslje svega i može biti ,,

društvo,što mislite kako bi se reflektiralo na sektor kada bi kina "pukla"?

Previše je kod njih kapitala da bi se to dogodilo, ali jedno je sigurno da u skoro vrijeme Kina više neće bit jeftina jer i njima standard raste .
Zato su zemlje južne Amerike (Brazil, Argentina..) na dobrom putu da ponove Kineski scenario razvoja.


društvo,što mislite kako bi se reflektiralo na sektor kada bi kina "pukla"?

Zanimljivo. KIna nemože puknuti ali ako padne rast GDp sa 9 na recim 4 posto to je već komparativno puknuću! Ako je veliki dio prijevoza sada iz Kine i prema Kini onda bi potražnja pala. Ali moramo uzeti u obzir da veliki dio te potražnje je špekulativni nekretninski sektor u Kini. To je sektor pokrenut špekulativnim kapitalom iz ostatka svijeta a večinom sa Zapada. Jednom kada se masivne zarade u Kini istope a sektori ohlade, onda će se taj špekulativni kapital prebaciti natrag na Zapad(između ostalih dijelova svijeta). Time će se i prometi prebacivati natrag sve više prema Zapadu. Gledajte to kao aviopreijvoznike. Sada ide najbolje onima koji su hub-ovi na putu prema Istoku. Ipak, i te su se kompanije jako zadužil i eventualni pad GDP-a na Dalekom Istoku od 3,4 posto neće opravdati nabavnu cijenu avio flote recimo Etihada, Emiratesa.

Kina ostaje na karti, tu nema upita. Ali ovakav rast milim da će se gubiti kroz vrijeme. Australija se treba zabirnuti.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Već sam pred koji mjesec stavio "aktivni" StockCharts BDI graf, ali ponavljam za svaki slučaj:

http://tinyurl.com/7bfvkww

Lako mijenjate parametre u njemu i podešavate indikatore (može se i maknuti usporedba sa SPX-om, naravno)

kad je zadnji put ovako nisko bilo…..?

19 January 2012

Baltic Dry Index (BDI) -33 893

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Uljanik polovidba 30 kn skuplja neg atlanska :)….
Da li je ikad u povijesti uljanik bio skuplji?


Uljanik polovidba 30 kn skuplja neg atlanska :)….
Da li je ikad u povijesti uljanik bio skuplji?

Radi se o masovnom egzodusu sa uljanik plovidbe na Atlansku.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6688 (DOWN 117)
BPI Average of the T/C routes $8131 (DOWN 307)
BSI Average of the T/C routes $8441 (DOWN 528)
BHSI Average of the T/C routes $7115 (DOWN 155)


Uljanik polovidba 30 kn skuplja neg atlanska :)….
Da li je ikad u povijesti uljanik bio skuplji?

naravno …top cjena 2007

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

20 January 2012

Baltic Dry Index (BDI) -31 862

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close