ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



nemoj žuriti, i ja planiram kupiti 600-700 komada ali na 150,00 kn…

Odlično, ja ću kupiti 7000 komada ako padne na 30 kao početkom 2004. Kad bi to tako bilo svi bi glumili Buffeta [tongue]
[/quote]
kako je krenulo ni to nije nemoguće, inaće z 2012 najavljuju još goru situaciju u brodskom sektoru, cjena nafte je trenutno na rekordnim razinama naspram 2008-9 dok je barel bio 30-45dolara , kinezi sve više jaćaju svoju flotu i direktno vrše transpor od australije do kine ,drugi su prepušteni vjetrometini
donekle se atpl pribacila na turizam a bojim se da će morati i vviše
nije nagovor na kupnju ili prodaju već moje osobno mišljenje

[b]#Samo mi nemoj pokazivati krivulje!” jer je obolila od celebralne divergencije[/b]




nemoj žuriti, i ja planiram kupiti 600-700 komada ali na 150,00 kn…

Odlično, ja ću kupiti 7000 komada ako padne na 30 kao početkom 2004. Kad bi to tako bilo svi bi glumili Buffeta [tongue]
[/quote]
kako je krenulo ni to nije nemoguće, inaće z 2012 najavljuju još goru situaciju u brodskom sektoru, cjena nafte je trenutno na rekordnim razinama naspram 2008-9 dok je barel bio 30-45dolara , kinezi sve više jaćaju svoju flotu i direktno vrše transpor od australije do kine ,drugi su prepušteni vjetrometini
donekle se atpl pribacila na turizam a bojim se da će morati i vviše
nije nagovor na kupnju ili prodaju već moje osobno mišljenje
[/quote]

Frajeru, u ovu cijenu je već ukalkulirana 2012. godina. Bitno je kako će brodarsko tržište izgledati 2013. godine i godine koje slijede…

Ne znam jesu li ukalkulirani novi brodovi atpl koji ce pri ovim cijenama vjerojatno donositi gubitke ili u najboljem slucaju pozitivnu nulu.


Ja sam novi na forumu, al mogu vidjeti kad je nešto jeftino!

Okani se druka za kupnju. Nisi novi ako si tu prodavao Atlansku over 2000. Ja ti velim da svi koji imaju brdo para, a znam ih dvadesetak neće ulaziti na burzu prije njenog rasta od 30-40%. Vele da im je to buy signal koji se dosada pokazao točan sa vrlo visokim postotkom. Ja i nisam baš pristalica toga, ali ih podržavam jer ako Crobi skoči nevjerojatnih 30-40% oni će ga pogurati još barem 15% gore. Vele da nisu ludi kupovati na ovim razinama, pogotovo ne Atlansku?! Eto stvari ti tako stoje.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Molim kolege da mi objasne kad je bio stock split,,,,evo imam investitore koji nisu htjeli prodat po 1050kn a i njihovi brokeri su uvjeravali mene i investitore da nemože ispod 1000kn.Da stvar bude gora indirektno sam i ja u toj priči,,,,, [angry] [bye] [embarass]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode





nemoj žuriti, i ja planiram kupiti 600-700 komada ali na 150,00 kn…

Odlično, ja ću kupiti 7000 komada ako padne na 30 kao početkom 2004. Kad bi to tako bilo svi bi glumili Buffeta [tongue]
[/quote]
kako je krenulo ni to nije nemoguće, inaće z 2012 najavljuju još goru situaciju u brodskom sektoru, cjena nafte je trenutno na rekordnim razinama naspram 2008-9 dok je barel bio 30-45dolara , kinezi sve više jaćaju svoju flotu i direktno vrše transpor od australije do kine ,drugi su prepušteni vjetrometini
donekle se atpl pribacila na turizam a bojim se da će morati i vviše
nije nagovor na kupnju ili prodaju već moje osobno mišljenje
[/quote]

Frajeru, u ovu cijenu je već ukalkulirana 2012. godina. Bitno je kako će brodarsko tržište izgledati 2013. godine i godine koje slijede…
[/quote]
Isto to ste pričali i prošle godine za ovu, a ono još veći potop, kinezi kupuju sve više brodova, a Vi pričate o opravku 2013,kad sam rasprodao ATPL po 800-700 kuna s gubitkom 200 kuna po dionici nisam mogao ni u snu pomisliti takav potop ,ali sad sve je moguće pa ćak ipad ispod 300 kuna.


Molim kolege da mi objasne kad je bio stock split,,,,evo imam investitore koji nisu htjeli prodat po 1050kn a i njihovi brokeri su uvjeravali mene i investitore da nemože ispod 1000kn.Da stvar bude gora indirektno sam i ja u toj priči,,,,, [angry] [bye] [embarass]

Meni je bio prosijek 950 a 1150 mi je bilo jeftino za prodati a onda rasprodao od 800 prema 700 i izgleda da sam dobro i prošao ako se to tako može nazvati.

Capesize 28.795 dollar (+ 0,7 prosent)
Panamax 14.441 dollar (+ 1,2 prosent)
Handysize 9.375 dollar (- 0,1 prosent)
Supramax:14.309 dollar (+ 0,9 prosent)

Vraća se, sporo ali evo peti dan zaredom.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $28795 (UP 205)
BPI Average of the T/C routes $14441 (UP 176)
BSI Average of the T/C routes $14309 (UP 132)
BHSI Average of the T/C routes $9375 (DOWN 10)

Obzirom da će i hoteli u zadnjem kvartalu imati loš rezultat, a vozarine su relativno nisko, predviđam neto dobit na kraju godine 25-30 miljuna kuna, što je jako dobro za recesijsku godinu. Kako je firma u 2010 i 2011 zabilježila dobit a dionica je žestoko pala, u 2012 očekujem na kraju poslovne godine solidan minus (10-15 miljuna dolara) i dionicu znatno iznad sadašnje razine. Slažem se sa jednim kolegom što tvrdi da je u cijenu dionice već ukalkulirana 2012.[tongue]

Radi se doduše o tankerima, ali princip i situacija su, pretpostavljam, slični. Sasvim svježi bankrot:

General Maritime Corp, a crude oil and refined petroleum products shipper, filed for Chapter 11 bankruptcy protection on Thursday, becoming the latest victim of a downturn triggered by an oversupply of vessels amid weak demand.

Bankers expect more bankruptcies and restructuring in the sector as daily rates for vessels fall below their operating costs, hurting companies’ cash flows and ability to comply with loan agreements.

http://www.reuters.com/article/2011/11/17/generalmaritime-idUSL3E7MH27Q20111117?feedType=RSS&feedName=governmentFilingsNews&rpc=43

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $28340 (DOWN 455)
BPI Average of the T/C routes $14635 (UP 194)
BSI Average of the T/C routes $14438 (UP 129)
BHSI Average of the T/C routes $9388 (UP 13)

Porinuće novogradnje u NR Kini

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/qIJunSRvJD3G0rA7STuc6Q==.pdf

He, kako je nekad na ovakvu vijest skakala dionica.

pa i sad je skočila s 389,5 na 390 🙂

New Report

Close