ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 03.05.2024. u 12:37
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,41
105.345
2,010
52,40
52,80
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ja sam uložio u respektabilnu hrvatsku brodarsku tvrtku koja je preživjela sve hrvatske dobro nam poznate pretvorbe i privatizacije.
I još uvijek smatram da je ulaz u atlp dobro ulaganje koje će se kroz 3-4 godine višestruko oplodit…
Pa ja sam proda sav HT da bi došao ovdje a i sami znate tko ulaže u ht – onaj tko igra na sigurnu kartu…
Ja vjerujem da imam dobar špil karata u rukama – a to što se veselim rasttu bdi nemojte mi osuđivat
Ne bojte se neću Vam rušiti cijenu prije 1300 kn 🙂

čini se da se počela gubiti vjera u ovu dionicu. na 398 kn 75k kn prometa… daleko manje nego je bio promet na 450, ne tako davno.
jesmo li sličan scenario već vidjeli na nekoj dionici?


…jesmo li sličan scenario već vidjeli na nekoj dionici?

Mislim da je osim HT-a, svaka dionica na našem tržištu doživjela istu sudbinu u ovoj godini!?

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Capesize 3162(UP 169)
Panamax 1761(DOWN 9)
Supramax 1329 (DOWN 7)
Handysize 683(DOWN 11)

Pali smo 1500 dolara po danu.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $27197 (UP 1650)
BPI Average of the T/C routes $14078 (DOWN 75)
BSI Average of the T/C routes $13894 (DOWN 79)
BHSI Average of the T/C routes $9696 (DOWN 152)

Pozdrav ekipa,

zapela mi je za oko dionica Genco shipping (GNK) – NYSE, radi se o brodaru koji se u zadnjih 3 mjeseca udvostručio a i danas raste preko 6%. Ako netko prati situaciju vanka i ima neka saznanja neka bude dobar i kaže koju pametnu. Ne pratim baš brodare inače…ali ovo golica 🙂

Novac je kisik burze!

sve će ionako otići u 3PM, žao mi je onih koji su zbog dionica izgubili obitelj, prijatelje……………, na žalost obično je uvijek tako, kada shvatiš bit već je prekasno. u ovoj dionici sam jedino iz ljubavi prema brodovima, naime prvi koji sam samostalno napravio zvao se BUCO prije nekih 35 god. od tada sam vezan uz njih, i to je upravo jedini razlog zašto još imam ATPL. bez obzira na razvoj situacije. EU grabi u propast, već odavno sam višak novca pretvorio u CHF, a ne mogu Vam opisati kako je lijepo ponovo obrađivati zemlju.


sve će ionako otići u 3PM, EU grabi u propast, već odavno sam višak novca pretvorio u CHF, a ne mogu Vam opisati kako je lijepo ponovo obrađivati zemlju.

Kolega ako sve ode u mp3 neznam što će te moći sa CHF, Eurom ili USD? Znate kako onda ide, štruca kruha tisuću Eura i sl. i kad vas vide u pekari teško da će te tu štrucu donijet kući. Slažem se sa povratkom zemlji, zemlja je najveće blago.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Ja sam uložio u respektabilnu hrvatsku brodarsku tvrtku koja je preživjela sve hrvatske dobro nam poznate pretvorbe i privatizacije.
I još uvijek smatram da je ulaz u atlp dobro ulaganje koje će se kroz 3-4 godine višestruko oplodit…
Pa ja sam proda sav HT da bi došao ovdje a i sami znate tko ulaže u ht – onaj tko igra na sigurnu kartu…
Ja vjerujem da imam dobar špil karata u rukama – a to što se veselim rasttu bdi nemojte mi osuđivat
Ne bojte se neću Vam rušiti cijenu prije 1300 kn 🙂

Kolega, nemojte se ljutit al vaše je pisanje postalo totalno deplasirano. Ako se nazivate dugoročnim ulagačem a u svakom postu pratite i komentirate dnevna kretanja dionice i sektora to znači da se zapravo ni najmanje ne vidite dugoročnim ulagačem.

Nadalje, ne znam odakle vam uopće sigurnost da će se sadašnje ulaganje u atpl baš kroz 3-4 godine višestruko isplatit? Šta ako se npr dogodi, a šta je po meni moguć scenarij, da stvari u ovom sektoru tek nakon 3-4 godine dođu u ravnotežu, a tome bude prethodila sistematična dugotrajna kontrakcija? Ravnoteža nakon takve kontrakcije ( kakvu gledamo ovdje već 2,5-3 godine ) bi značila zapravo uspostavljanje balansa između ponude i potražnje, koji omogućuje brodarima il breakeven ( rad s nulom ) il minimalnu zaradu. Prevedeno, uslijed nastavka ovog negativnog trenda i postepenog osipanja vrijednosti, za 3-4 godine se može dogodit da dionica atpl ostane na duži period stagnirat na recimo 200 kuna. Možda čak ni ovi brodovi za 3-4 godine ne budu vrijedili koliko sad vrijede već duplo manje, to vi ne znate. Vidite, takvo vaše razmišljanje o ulaganju u atpl kao dionici za budućnost stvarno nema smisla.

Zato budite otvoreni i iskreni i priznajte da kao i velika većina zapravo čekate jedan solidan odbijanac, onako za svaki slučaj ako stvari ne krenu ovako loše kako sam gore napisao. I tu bi vas čak i podržao i rekako da je to vrlo moguće. To bar svatko može shvatit, al ova laprdanja o dobrim kartama u rukama za neku budućnost vam danas i ovdje ama baš nitko neće popušit.

never surrender


sve će ionako otići u 3PM, žao mi je onih koji su zbog dionica izgubili obitelj, prijatelje……………, na žalost obično je uvijek tako, kada shvatiš bit već je prekasno. u ovoj dionici sam jedino iz ljubavi prema brodovima, naime prvi koji sam samostalno napravio zvao se BUCO prije nekih 35 god. od tada sam vezan uz njih, i to je upravo jedini razlog zašto još imam ATPL. bez obzira na razvoj situacije. EU grabi u propast, već odavno sam višak novca pretvorio u CHF, a ne mogu Vam opisati kako je lijepo ponovo obrađivati zemlju.

Kolega, neće sve otić u 3pm, samo će se stvari posložit na nekom realnijem nivou. Ulaganje u dionice inače treba provoditi bez trunke sentimenta, zato ne vidim baš logičnu povezanost Buce i ulaganja u atpl, lijepa sjećanja zadržite kao lijepa sjećanja, a ne da si kupite dionice da vas podsjećaju na njih. Inače, od mene imate same pohvale, rad ( i to rad na zemlji ) vam je nakvalitetniji oblik aktivnosti koji će vam priskrbit sve potrebno za zdrav život. Ulaganje je ovdje apsolutno i u svakom pogledu sekundarno. Žalosno je da mnogi i dalje guraju rad i znanje u drugi plan.

never surrender


… već odavno sam višak novca pretvorio u CHF, a ne mogu Vam opisati kako je lijepo ponovo obrađivati zemlju.

Eto vidiš, zato sam ja moje novce uložio isključivo u tvrtku koja u svom vlasništvu ima 700.000 m2 zemljišta, nije uopće toliko bitno koje je namjene! Znam da zemlja uvijek ima najveću vrijednost, za razliku od dionica, zlata ili valute! [wink]

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Znam ja vrlo dobro da će odbijanca bit ali mene sitniš ne zanima.
Odbijanac će bit iz razloga što ćete ekipa poput Vas uzimat dok bude raslo – malog dioničra je lakše istjerat u rastu dionice nego u rušenju – zar ne?
Kakva god kriza u svijetu bila brodskog prijevoza će trebat, a atlp je mlada flota – strpljen, spašen..



Ja sam uložio u respektabilnu hrvatsku brodarsku tvrtku koja je preživjela sve hrvatske dobro nam poznate pretvorbe i privatizacije.
I još uvijek smatram da je ulaz u atlp dobro ulaganje koje će se kroz 3-4 godine višestruko oplodit…
Pa ja sam proda sav HT da bi došao ovdje a i sami znate tko ulaže u ht – onaj tko igra na sigurnu kartu…
Ja vjerujem da imam dobar špil karata u rukama – a to što se veselim rasttu bdi nemojte mi osuđivat
Ne bojte se neću Vam rušiti cijenu prije 1300 kn 🙂

Kolega, nemojte se ljutit al vaše je pisanje postalo totalno deplasirano. Ako se nazivate dugoročnim ulagačem a u svakom postu pratite i komentirate dnevna kretanja dionice i sektora to znači da se zapravo ni najmanje ne vidite dugoročnim ulagačem.

Nadalje, ne znam odakle vam uopće sigurnost da će se sadašnje ulaganje u atpl baš kroz 3-4 godine višestruko isplatit? Šta ako se npr dogodi, a šta je po meni moguć scenarij, da stvari u ovom sektoru tek nakon 3-4 godine dođu u ravnotežu, a tome bude prethodila sistematična dugotrajna kontrakcija? Ravnoteža nakon takve kontrakcije ( kakvu gledamo ovdje već 2,5-3 godine ) bi značila zapravo uspostavljanje balansa između ponude i potražnje, koji omogućuje brodarima il breakeven ( rad s nulom ) il minimalnu zaradu. Prevedeno, uslijed nastavka ovog negativnog trenda i postepenog osipanja vrijednosti, za 3-4 godine se može dogodit da dionica atpl ostane na duži period stagnirat na recimo 200 kuna. Možda čak ni ovi brodovi za 3-4 godine ne budu vrijedili koliko sad vrijede već duplo manje, to vi ne znate. Vidite, takvo vaše razmišljanje o ulaganju u atpl kao dionici za budućnost stvarno nema smisla.

Zato budite otvoreni i iskreni i priznajte da kao i velika većina zapravo čekate jedan solidan odbijanac, onako za svaki slučaj ako stvari ne krenu ovako loše kako sam gore napisao. I tu bi vas čak i podržao i rekako da je to vrlo moguće. To bar svatko može shvatit, al ova laprdanja o dobrim kartama u rukama za neku budućnost vam danas i ovdje ama baš nitko neće popušit.
[/quote]

Apsolutno podržavam kolegu Craiga jer i sam slično razmišljam. Perom…, pametni brodari u doba konjukture diversificiraju djelatnost i još ostave značajnju količinu keša za doba recesije, a izgleda da je baš to napravila ATPL. Pa oni da hoće i da imaju potrebu (da su nedaj Bože nesolventni) prodali bi npr. projekt nove zgrade nekom developeru za 20-ak miljuna eura a da ne zakopaju jednu jedinu lopatu. No, očito im to nije potreba i razvijaju i druge projekte (marina Slano i Gruž), dok se hotelski segment potpuno stabilizirao. Šteta samo što nisu stavili u funkciju ili prodali hotel na otoku Lopudu. Inače, jedna je zaista etablirana londonska institucija procjenila ATPL početkom 2004 na 900 kuna po dionici (zbog čega je i nastao onaj stampedo kupnje dionica polovicom i krajem 2004), u vrijeme kad je firma bila prezadužena i imala je ekstremno staru flotu. Želim napomenuti da ne postoji analitičar koji je tad mogao predpostaviti da će već 2007 BDI dosegnuti 11000, neki su bili optimistični ali ni jedan nije tad predvidio BDI over 5000. Danas je ATPL u odnosu na 2004 druga firma, nema usporedbe, i oni mogu bez zagrizanja u temeljnu supstancu (brodove) izdražati još 5 godina krize bez problema, naravno uz prodaju djela nebrodarskog businessa. Doduše, perom.. je u pravu kad upozorava na mogućnost pada vrijednosti brodava u slučaju duže krize i to je također realno, a time pada i NAV, no to u ovom slučaju nije krucijalno, ovdje cijena dionice nema veze sa poslovanjem i imovinom već isključivo sa psihom i činjenicom da nema pravog kupca jer su gospodari života i smrti na ZSE mirovinski fondovi (atpl ih trenutačno ne zanjima), pa je sve moguće.
Craig, ni ja ne prodajem ispod 1300, no znaš kako to obično biva, kad se približi toj cijeni vjerojatno ću podići letvicu. [thumbsup]

@Craig, odlično kolega, ako budete slušali sebe, i dok budete imali hladnu glavu odavde će te otići sa nekom dobiti. Ako nasjednete na psihološke igrice slamanja brzo će te otići odavde sa gaćama na štapu. Atlanska ima izgrađenu mrežu po svijetu i tu nema apolutno nikakvog straha od potopa osim neke prirodne kataklizme. Nadalje Atlanska je sigurno najzdravija dionica na ZSE a to će se i uskoro pokazati. Kad uđemo u Uniju neće dobiti konkurenciju kao potencijalnu opasnost opstanka, dok mnogim drugima je to ozbiljnja prijetnja. Nek se samo prese…… prek medija kad izađu na globalni market neće znati gdje je sjever a gdje jug a Atlanska i gospari su tu već pola stoljeća. Dakle preporuka je kupujte Atlansku i zlatne poluge. [thumbsup]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $27188 (DOWN 9)
BPI Average of the T/C routes $14079 (UP 1)
BSI Average of the T/C routes $13844 (DOWN 50)
BHSI Average of the T/C routes $9574 (DOWN 122)

New Report

Close