ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


brodari vani gotovo svi u plusu……
bitno da se ovdje svako malo pojavi neki pametnjaković koji objasni svima kako je normalno da atpl pada……

Ako do sad nisi shvatio onda i nećeš
[lol] [lol]

Kada vani brodari rastu mi padamo zato što nemamo nikakve veze s vanjskim trendovima iako ATPL 90% svojih prihoda ostvaruje upravo vani.

Pazi sad, kada vani brodari padaju onda padamo i mi jer je ova dionica jako ovisna o BDI i …
Tada se pojavljuju raznorazni analitičari, tablice, grafovi…

A kada mi rastemo…. e to imaš objašnjeno u knjizi A.C. Clarka
pod nazivom "Tajanstveni svemir A.C. Clarka"

semper fidelis


brodari vani gotovo svi u plusu……
bitno da se ovdje svako malo pojavi neki pametnjaković koji objasni svima kako je normalno da atpl pada……

Bok momci,

zamolio bi vas ako imate vremena da nabacite kako danas stoje brodari vani?

[rolleyes]


Baltic Exchange Dry Index 3210 DOWN 49
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3679 DOWN 198
BPI Baltic Exchange Panamax Index 4044 UP 1
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2552 UP 44
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1292 UP 15

http://online.wsj.com/article/SB20001424052748704548604575097533488616948.html

Armada of New Ships Sinks Accuracy of the Index as Measure of Global Health

Frankly my dear, I don't give a damn!

Bok momci,

zamolio bi vas ako imate vremena da nabacite kako danas stoje brodari vani?

[rolleyes]

Evo kad nitko neće onda ću ja:

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=GMR,NAT,FRO,SFL,SB,OCNF

Američki brodari opet rastu a naši padaju, sramota!
Šta ta HANFA uopće radi, imali netko njihov broj telefona? [lol] [lol] [lol]

Evo kad nitko neće onda ću ja:

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=GMR,NAT,FRO,SFL,SB,OCNF

Američki brodari opet rastu a naši padaju, sramota!
Šta ta HANFA uopće radi, imali netko njihov broj telefona? [lol] [lol] [lol]
[/quote]

Na zalost glavni brodari su vani solidno roknuli… [shocked]

http://www.google.com/finance?catid=us-62524974

Ovaj Google-ov index "Water transportation" takodjer pao ali ne puno, oko 0,6% [rolleyes]


Bok momci,

zamolio bi vas ako imate vremena da nabacite kako danas stoje brodari vani?

[rolleyes]

Evo kad nitko neće onda ću ja:

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=GMR,NAT,FRO,SFL,SB,OCNF

Američki brodari opet rastu a naši padaju, sramota!
Šta ta HANFA uopće radi, imali netko njihov broj telefona? [lol] [lol] [lol]
[/quote]

STvarno toliko manipulacije sa dionicama se nigdje na svijetu ne može vidjeti kao na našoj burzi.
Evo opet u americi brodari u plusu a naši brodari opet u minusu, bez ikakvog razloga.
Kakve veze ima ATlantska plovidba sa IGH i Konstruktorom?



Bok momci,

zamolio bi vas ako imate vremena da nabacite kako danas stoje brodari vani?

[rolleyes]

Evo kad nitko neće onda ću ja:

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=GMR,NAT,FRO,SFL,SB,OCNF

Američki brodari opet rastu a naši padaju, sramota!
Šta ta HANFA uopće radi, imali netko njihov broj telefona? [lol] [lol] [lol]
[/quote]

STvarno toliko manipulacije sa dionicama se nigdje na svijetu ne može vidjeti kao na našoj burzi.
Evo opet u americi brodari u plusu a naši brodari opet u minusu, bez ikakvog razloga.
Kakve veze ima ATlantska plovidba sa IGH i Konstruktorom?
[/quote]

Vidiš kako je zajebano živjeti u svijetu manipulatora, i aj ti sada zaradi na burzi.

BTW što kažeš na ovo?

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e


Bok momci,

zamolio bi vas ako imate vremena da nabacite kako danas stoje brodari vani?

[rolleyes]

Evo kad nitko neće onda ću ja:

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=GMR,NAT,FRO,SFL,SB,OCNF

Američki brodari opet rastu a naši padaju, sramota!
Šta ta HANFA uopće radi, imali netko njihov broj telefona? [lol] [lol] [lol]
[/quote]

bok kolega…..
jučer sam malo odmarao od burze…
vidim nisu se baš proslavili….
ali kakve to veze ima sa nama?….. [lol] [lol] [lol]

Hua Jin Bin brod od 65000 dwt, starac od 28 godina plovi za 40000 dnevno, to je posao.

I nakon nekoliko mjeseci borbe s pomahnitalim morem .. hoče li napokon ovaj tjedan ATPL katapultirati se iz višemjsećnog kanala. Hoće i to vjerovatno po smirivanju ove današnje orkanske bure !! [thumbsup]

I very much love INGRA !!

Sudeći po ffa, danas bi BDI mogao opet lagano dole.

The 47,000-dwt Genco Success (built 1997) commanded a huge $43,500 daily from Energy for a trip from the US Gulf to Europe this month.

Also impressive was the $40,000 an unidentified charterer paid per day for the 50,300-dwt Condor (built 2001) from India to China.


Hua Jin Bin brod od 65000 dwt, starac od 28 godina plovi za 40000 dnevno, to je posao.

Dobro, ovaj tvoj je još prastari Panamax, ali ne razumijem kako ova dva (uvjetno rečeno, mala) Supramaxa mogu dobiti tako visokih 40.000 i 43.500 USD per day u trenutku dok Capesize dobiva manje iznose??!!

Ovaj iz Indie za Kinu najvjerojatnije prevozi žito, soju ili ječam. Moguće da mu je odredište nekakva kineska pripizdina u kojoj je naglo u zadnjih 8 mjeseci nastala luka, ali luka uvjetno rečeno pa terminal ne može primiti ništa veće od ovakvog broda, pa najmoprimac nema izbora. Ovaj za Europu mi pak nije jasan.

"Kupujte zemlju, ona se više ne proizvodi"


The 47,000-dwt Genco Success (built 1997) commanded a huge $43,500 daily from Energy for a trip from the US Gulf to Europe this month.

Also impressive was the $40,000 an unidentified charterer paid per day for the 50,300-dwt Condor (built 2001) from India to China.


Hua Jin Bin brod od 65000 dwt, starac od 28 godina plovi za 40000 dnevno, to je posao.

Dobro, ovaj tvoj je još prastari Panamax, ali ne razumijem kako ova dva (uvjetno rečeno, mala) Supramaxa mogu dobiti tako visokih 40.000 i 43.500 USD per day u trenutku dok Capesize dobiva manje iznose??!!
[/quote]

Vrlo jednostavno, to se zove biti u pravo vrijeme na pravom mjestu. Naručitelj je očito imao teret što je želio prevesti na odredište bez vremenskog odmaka pa je uznajmio brodove koji su mu mogli pružiti uslugu odmah. Ponekad je bolje biti bez pameti nego bez sreće, eto onaj kineski brod vozi za enormnu vozarinu imajući u vidu da se do sada dva puta amortizirao a njegovi blizanci su već odavno izrezani u staro željezo za nekih 2-3 miljuna dolara. Ovaj kineski brodar trenutačno ubire plodove dobre odluke, sve je stvar izbora i timinga.

New Report

Close