Odličan komentar ali naši fondovi su samo oprezni, i to jako pa gledaju što vani rade, i zbog toga cijena pada. Kada vanjsko tržište raste naše pada, stoga ovdje je dvostruki pad tko je kriv fondovi i veći igrači. A što ćeš ili kupiti ili prodati a sigurno je kada si sada kupio moraš se osigurati i čvrsto držati svoje dionice i spremiti se za zimu kao medvjed, pa prezimit……. Svima pozdrav
[smiley2]
Prenosim nešto što nam je ljubazno dostavio nick Rookie sa susjednog foruma. Kratki invervju s predsjednikom uprave Diana Shipping. Kaže da je optimist na kratki i srednji rok. Uključite zvučnike.
kak se to pokrece? meni na 2 mbs pise po pet minuta loading i nista….
U pločansku luku uplovio brod „Libertas“
Ponedjeljak, 05 Studeni 2007
U pločansku luku danas je uplovio trgovački brod „Libertas“ odnedavno u vlasništvu dubrovačke Atlantske plovidbe.
Riječ je o prvom uplovljavanju tog broda u hrvatske luke, a njime je za potrebe bosansko-hercegovačke industrije dovezeno oko 65 tona ugljena. Brod „Libertas“ teret je dovezao iz luke Norfolk u Sjedinjenim Američkim Državama, a sljedećih nekoliko dana teret će kompozicijama Hrvatskih željeznica biti prevezen do tvornice u Lukavac u susjednoj Bosni i Hercegovini.
Dodao/la: Nevenka Stanković
Došao kući, popio karlovačko, ručao, pa još jedno karlovačko, večerao, pa malo karlovačko, zovnuo par prijatelja iz struke, pa se dao u kalkulaciju…Ovo s karlovačkim naglašavam iz dva razloga. Prvo, da naglasim stanje u kom sam napravio kalkulaciju [smiley7] i drugo da napišem nešto nebitno uz komentar jer vidim da je to postao standard. Pozdrav vedricu[smiley2].
E da, kalkulacija…Tko o čemu? Derbyshire o NAV-u.
– Trenutna vrijednost flote prema najfriškijim današnjim reportima je 910,000,000.00 usd (slovima 910 milijuna usd)
– Trenutna vrijednost novogradnji (2 Panamaxa + 3 Supramaxa) – 444,000,000.00 usd (slovima 444 milijuna usd)
– Nabavna cijene novogradnji – 36,700,000.00 Panamaxi i 28,100,000.00 Supramaxi.
– Računato da je dosadašnje (Q3) učešće ATPL u novogradnjama 30 % nabavne cijene. Ovo je minimalno, vjerovatno je i više.
– Vrijednost avio biznisa, hotela i nekretnina ATPL zaokržene na 100,000,000.00 usd (slovima 100 mil. usd). Ovo bi prema nekim izvorima moglo biti i više, dosta više.
– Tečaj dolara računat 5.08
– Očekivani cash u Q3 računat 20 % uvećen u odnosu na Q2. Ovo će isto biti više, ali neka…
– Kreditne obveze nepromjenjene u odnosu na Q2. Ako je i bio neki kredit onda je isti za financiranje brodova, a u tom slučaju ovih gore 30 % nije 30 % nego više. Stoga obveze kao u Q2.
Prije nego objavim koliki je NAV s gornjim podacima samo ću naglasiti jednu stvar. Ovu dionicu pratim već dugo vremena i konstantno radim NAV. I jedina je od svih brodarskih dionica kojoj je cijena konstantno uvijek bila VEĆA od NAV-a. Dosadašnji faktor kretao se od 1.2 pa čak do 1.4. Naglašavam ČAK, zbog dionice Jadroplova kojoj je je i sada cijena dionice oko 0.7 NAV-a, a opet ATPL je jedina HR brodarska dionica koja se po tom kriteriju približila svjetskom standardu (prema nekim izvorima 2.4 NAV-a, prema drugim 2 NAV-a)
Vratimo se sada kalkulaciji…
– Kad ove sve podatke ubacim u mikser ispada NAV 3,897.33 (slovima: tri tisuće osamsto devdeset sedam kuna i kusur lipa). Probao sam i u veš-mašinu – isto ispada.
Em što je Panamax prošli tjedan vrijedio 90-92 miliona dolara, a ovaj tjedan 103-105 miliona -dokaz o tome zadnji mjesečni market report (dakle star tjedan dana) i jedan od prvih reporta ovaj tjedan (od 02/11).
Em što odnos vrijednosti NAV-a i dionice nije više 1.4 (bio je toliko nema 10-ak dana) već je sada 0.84, i dalje se čuju neki pesimistični tonovi na ovoj dionici.
Zaključak ovog posta: dovođenje vrijednosti ove dionice na odnos NAV-a koji je imala prije korekcije (izazvane ludilom zvanim IPO i izbori) značilo bi trgovanje sa cifrom koja počima sa 5. I nije troznamenkasta.
Kada bi svi koji sutra namjeravaju trgovati ovom dionicom pročitali ovaj post i vjerovali mu, sutra bi ova dionica išla u pozitivnu blokadu.
Dali vi vjerujete?
Još jedan apel moderatorima da maknu kolegu Derbyshire iz istog koša sa hrpom ostalih novopečenih moderiranih forumaša.
Derbyshire, kapa do poda za ovako korisne, argumentirane i transparentne postove!
Kolega Derbyshire, ne da vjerujem nego Vam čestitam i klanjam se prvome stručnjaku koji je napokon izašao u javnost sa svojim izračunima i pogledima na vrijednost ATPL-a.
Ono što je meni upalo u oči je to što ja dobit u 3Q ne bih uspoređivao s dobiti u 2Q (kada je očito bilo puno dokovanja i manje vožnje) već s dobiti u 1Q (oko 70 milijuna HRK) eventualno uvećanu za manji (pozitivni) sezonski utjecaj turizma i zrakoplovnog transporta. No, i sami ste napisali da ste primijenili konzervativnu računicu.
P.S. Ubuduće, molim i ostale forumaše da konzumiraju Karlovačko prije nego što išta računaju…izgleda da ima blagotvorno djelovanje… [smiley2]
kako bi bilo lijepo kad bi dionicari atpl procitali zadnji post od mestra Derbyshire. mogu slobodno i drugi ali oni koji posjeduju dionice…[smiley9]
Malo o budućim kretanjima u Indiji: http://www.tradewinds.no/webtv/?id=414
Obratite pažnju na drugi dio intervjua: http://www.tradewinds.no/webtv/?id=415