ADRS (Adris grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADRS (Adris grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Najgori su ovi koji se predstavlkjaju nekim demokratima a zapravo su prikrivene komunjare sa devizom uSe naSe i poDase. Takvi bi nama koji smo osviješteni ekološkim problemima najradije na silu zatvorili usta. A sve za sveti novac i profit po svaku cijenu

ovo je za hall of fame
[/quote]

http://www.index.hr/vijesti/clanak/komunisti-u-hdzu-kako-je-drug-bebic-istrijebio-hrvatski-nacionalizam-i-sovinizam-u-neretvi/508624.aspx
Možda kolega Ringo i nije tako u krivu kao što Vi mislite?

“A man's got to do what a man's got to do”

Davor Tomašković: Veće trošarine dobre samo švercerima cigareta
Autor/izvor: Marina Šunjerga – marina.sunjerga@seebiz.eu
ZAGREB – "Cijena Ronhilla, MC-a i Benstona ostaje ista", najavio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Tvornice duhana Rovinj. Kompanija je odlučila da će u svakom segmentu ostaviti po jedan brand s istom cijenom, dok će ostale cigarete poskupiti za jednu kunu.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/industrija/tomaskovic-vece-trosarine-dobre-samo-svercerima-cigareta,89738.html

Khm. Zanimljivo. Malo iznenađujuće. I vrlo rizično.
Nisam siguran da je ostavljanje Ronhill-a na istoj razini baš pametno… Vidjet ćemo.

To znači da nam profit ide dolje. Ne shvaćam ovaj potez uprave da se povećanje poreza amortizira smanjenjem vlasite marže. Pretpostavljam da komapnija želi zadržati isti broj kupaca, te možda steći prednost pred konkurencijom, ali mislim da će od toga imati koristi samo država. Bolje bi bilo povećati cijene, mislim da bismo manje izgubili gubitkom određenog broja klijenata, nego gubitkom zbog smanjenja marže. U svakom slučaju nezavidna situacija.


To znači da nam profit ide dolje. Ne shvaćam ovaj potez uprave da se povećanje poreza amortizira smanjenjem vlasite marže. Pretpostavljam da komapnija želi zadržati isti broj kupaca, te možda steći prednost pred konkurencijom, ali mislim da će od toga imati koristi samo država. Bolje bi bilo povećati cijene, mislim da bismo manje izgubili gubitkom određenog broja klijenata, nego gubitkom zbog smanjenja marže. U svakom slučaju nezavidna situacija.

Vjerojatno je ova odluka donesena i sa pretpostavkom (dobivenom iz neke "simulacije"…) da će ona doprinijeti povoljnijem "proizvodnom miksu".

Mislim da se ovdje nekako pokušava spriječiti odljev potrošaća brendovima drugih proizvođaća u kombinaciji sa istovremenim usmjeravanjem miksa ka obliku koji će dugoročno značiti bolju profitabilnost i možda postepeno (nakon što se i dalje ostave međusobno jednake cijene i koje se primjereno podignu) promoviranje Walter Wolfa u jači (uz bok Ronhill-u) brend (a onda i MC u jači/zamjenu za WW) što je možda vrlo zanimljiva stvar!!

Ali to je komplicirana igra, rizična, i kratkoročno će sigurno donijeti smanjenje profita a ova dugorčna pozitivna strana je u ovako promjenjivom okruženju potpuno neizvjesna.

Stoga, TDR-u, još više nego prije, izvoz ostaje ono jedino na što se treba u potpunosti usmjeriti.
Ono što si TDR izgradi na izvoznim tržištima – to je njegova jedina prava budućnost!

šta je te briga oću ja kupit ronhill na kiosku ili kod švercera, obe kutije su iz rovinja.

…samo lovu od ronhill-a sa placa dijeli manje od deset dioničara, a od ronhill-a sa kioska barem malim dijelom i ostali dioničari…

'ko zadnji, magarac...[img]http://www.pic4ever.com/images/www_MyEmoticons_com__fishing.gif[/img]


šta je te briga oću ja kupit ronhill na kiosku ili kod švercera, obe kutije su iz rovinja.

Pravi odgovor je ovo:
Ronhill sa placa dolazi iz BIH, gdje ga prodajemo (proizvođačka cijena) za cca. 2 kn, a ovaj koji se prodaje u RH je proizvođačke cijen cca. 5 kn.
A trošak proizvodnje jedne kutijice Ronhilla je cca. 2kn.
E tu je razlika!

…samo što bi onda teoretski imao BiH markicu, a nema…

'ko zadnji, magarac...[img]http://www.pic4ever.com/images/www_MyEmoticons_com__fishing.gif[/img]



šta je te briga oću ja kupit ronhill na kiosku ili kod švercera, obe kutije su iz rovinja.

Pravi odgovor je ovo:
Ronhill sa placa dolazi iz BIH, gdje ga prodajemo (proizvođačka cijena) za cca. 2 kn, a ovaj koji se prodaje u RH je proizvođačke cijen cca. 5 kn.
A trošak proizvodnje jedne kutijice Ronhilla je cca. 2kn.
E tu je razlika!
[/quote]
evo suze mi krenule jer više marža neće bit 150%.




šta je te briga oću ja kupit ronhill na kiosku ili kod švercera, obe kutije su iz rovinja.

Pravi odgovor je ovo:
Ronhill sa placa dolazi iz BIH, gdje ga prodajemo (proizvođačka cijena) za cca. 2 kn, a ovaj koji se prodaje u RH je proizvođačke cijen cca. 5 kn.
A trošak proizvodnje jedne kutijice Ronhilla je cca. 2kn.
E tu je razlika!
[/quote]
evo suze mi krenule jer više marža neće bit 150%.
[/quote]
Kakva je to matematika 😛

Bruto marže je ovdje (sa ovim pretpostavljenim približnim brojakama) u tom slučaju oko 60 % (nakon poreza na dobit je to cca. 48 %) i to je istina puno (u duhanskoj industriji je normalno oko 20- 30 % u prosjeku, oko 50 % samo za top brendove na zaokruženim tržištima, tj. onima gdje su međusobno si podijelili njih par to tržište i ostalima trajno zapriječili ulazak), ali to ovdje nije slučaj zato što je Ronhill skuplji od nekih npr. stranih brendova (on mnogih nije :D) nego zato što je tvornica u Kanfanru state-of-the-art tehnologija, jedna od najefikasnih duhanskih proizvodnih postrojenja na Planetu.

Malo što u RH je u svjetskom vrhu. Osim Kanfanar-tvornice, možda samo Končarovi trafići, i ne znam da li imamo još nešto u Hrvatskoj neke značajne veličine (preko 100 milijuna EUR-a prodaje) u čemu smo baš u svjetskom vrhu što se tiče područja proizvodnje po pitanju efikasnosti.

Ali sve duhanske kompanije dok na jednim brendovima na jednim tržištima imaju velike marže, na drugim tržištima (gdje tek ulaze, grade pozicije) rade sa gubitkom zbog dampinških cijena kojima nastoje steći pozicije prije nego podignu cijene na profitabilne razine i zato svima njima ukupne marže padnu na neke manje razine, kod nekih koji rade u low segmentu i velikim operacijama u zemljama trećeg svijeta i drugih agresivnih ulazaka na razna tržišta te prosječne marže mogu pasti i na jako smiješne razine, a to sve može financirati njihov poloažj (zarade) na razvijenim (Zapadna Europa, Sj. Amerika) tržištima na kojima im se nitko ne može približiti i na kojima sve strane (jedan, drugi, treći i četvrti proizvođač, te država) tu profit lijepo "dijele".

Zato je ovako maloj kompaniji izazov jako velik, jer ona nema tako velike izvore profitabilnosti koji bi mogli financirati ta "pozicioniranja" na novim tržištima… no TDR je pametna firma, koja se mora snaći bez obzira koliko je teško.


ne znam da li imamo još nešto u Hrvatskoj neke značajne veličine (preko 100 milijuna EUR-a prodaje) u čemu smo baš u svjetskom vrhu što se tiče područja proizvodnje po pitanju efikasnosti.

Imamo, Dinamo!

New Report

Close