Jedan od koraka pri otvaranju tvrtke ili obrta je otvaranje poslovnog računa, što je dosad iziskivalo odlazak u banku te potom čekanje da se odobri otvaranje računa – a samim time i odgoda početka poslovanja. RBA je doskočio tom problemu i, u korak s tehnologijom, prvi u Hrvatskoj omogućio poduzetnicima i obrtnicima otvaranje online računa. Nema više potrebe za fizičkim dolaskom u banku, stajanjem u redu te čekanjem na odobrenje. O ovim i ostalim prednostima ovakvog načina poslovanja razgovarali smo s Vedranom Brnićem, Izvršnim direktorom Sektora za male poduzetnike i obrtnike u RBA.
Koliko dugo radite u RBA i kako je tekao Vaš poslovni put?
Počeo sam raditi u RBA prije 19 godina kao pripravnik u poslovnici. Od početka sam bio angažiran u Odjelu poslovanja s pravnim osobama, gdje sam stekao osnovno iskustvo rada u banci i upoznao se s različitim financijskim instrumentima i transakcijama. Nakon godinu dana, izgradio sam vlastiti portfelj malih poduzetnika koje sam podržavao u njihovom rastu i poslovanju s bankom. To mi je omogućilo dublje razumijevanje poslovnih trendova i stjecanje stručnosti u pružanju informacija i preporuka našim klijentima. Ubrzo sam napredovao na poziciju menadžera Odjela korporativnog bankarstva, gdje sam imao priliku voditi tim stručnjaka i upravljati portfeljem korporativnih klijenata. U tom razdoblju sam stekao dragocjeno iskustvo u upravljanju odnosima s klijentima, razumijevanju njihovih potreba i pružanju personaliziranih financijskih rješenja.

