Festival poduzetništva, obrta i OPG-ova Moja poduzetna Hrvatska u osmom izdanju održan je u srijedu na Supetru. Prodajno-izložbena manifestacija u zajedničkoj organizaciji Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i 24sata na istom je mjestu okupila desetak malih i srednjih bračkih poduzetnika, no nije nedostajalo ni izlagača iz drugih dijelova Hrvatske.
Bračanke Doria i Nani Klepo predstavile su rakije i likere iza kojih stoji brend Al Kaprone. Sad već nadaleko poznati proizvođač rakija sustavno obogaćuje paletu okusa, pa je i ponuda likera nakon svakog predstavljanja sve duža. Kupcima se nije lako odlučiti između tradicionalnijih pića, poput medice, mareličke ili borovničke, a tu su i peperinjo, grejpuša. Posebnu pažnju privlače likeri od bijele i tamne čokolade te maraskito i liker jabuka-cimet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu