Iako je Lidl poznat prehrambenim namirnicama, već godinama nudi i razne neprehrambene proizvode poput odjeće, alata, igračaka i kućanskih potrepština. Prema pisanju Lebensmittelzeitunga, Lidl sada planira otvoriti posebnu trgovinu upravo za te proizvode – bez hrane – i time konkurirati diskontima poput Actiona, koji zajedno s Tedijem i Woolworthom bilježi rast tržišnog udjela u tom segmentu, prenosi Fenix magazin.
Nova trgovina trebala bi imati dovoljno prostora za svih šest Lidlovih vlastitih robnih marki: Parkside (alat), Crivit (sport), Esmara (moda), Silvercrest (elektronika), Livarno (dom i vrt) i Lupilu (dječji proizvodi). Trgovina će nositi naziv „Lidl Home & Living“, a bit će otvorena u Lottstettenu, blizu švicarske granice. Preko puta se već nalazi klasični Lidl supermarket. Ako novi koncept bude uspješan, Lidl bi mogao otvoriti još Home & Living trgovina diljem Njemačke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu