Lenovo Technology, jedan od najpoznatijih kineskih proizvođača računala u svijetu koji od 2005. ima i predstavništvo u Hrvatskoj, a nastao je od dijela IBM-a, organizirao je uz Veleposlanstvo Republike Kine i HGK, okrugli stol na temu “Prema izmjenjenoj percepciji Kine”. Cilj ove rasprave bilo je podsjetiti kako iz Kine ne dolazi samo roba niske kvalitete pa čak i ona opasna po zdravlje što se, primjerice, pripisuje igračkama. Isto tako kinesko tržište je otvoreno i za veći proboj hrvatskih proizvoda, izjavio je Wu Zhenglong, kineski veleposlanik u Zagrebu, podsjetivši da se iz Hrvatske izveze u Kinu roba vrijednih samo 17 milijuna dolara, dok kineski izvoz u Hrvatsku iznosi milijardu i 144 milijuna dolara. Namjera ovog okruglog stola koje provodi kineska diplomacija u više država, bila je upoznavanje s novim kompanijama prisutnima na globalnim tržištima koje su započele proces promjene loših percepcija. Jedna od takvih kompanija upravo je Lenovo Technology, primjer uspješnog prerastanja u globalnog inovativnog igrača koji se dokazao kao jedan od lidera na svjetskom IT tržištu što mijenja sliku Kine kao proizvođača jeftine robe sumnjive kvalitete. U Hrvatskoj je Lenovo Technology, prema izjavi direktora predstavništva Ranka Potkonjaka, na drugom mjestu vodećih isporučitelja računala, a za pet godina najavili su biti će prvi. Lenovo inače ima kompanije u cijelom svijetu, a u Europi ima tvornice u Mađarskoj i Češkoj te Operativni centar u Slovačkoj. Lenovo je inače preuzeo IBM-ov PC i Notebook segment, ali i dalje koristi IBM-ov logo na svojim Think Pad prijenosnicima na što ima pravo sve do 2010. godine. Kvaliteta, inovativnost i pouzdanost Lenova dokazani su, rekao je Potkonjak, brojnim nagradama, primjerice, Technology Business Researcha (TBR), priznanje dobiveno za zadovoljstvo korisnika i prepoznatljivost branda te nagrada Greenpeacea za brigu za okoliš. Kao jedni od domaćina okrugloga stola, članovi Veleposlanstva NR Kine predstavili su inicijative koje kineska vlada poduzima kako bi promijenila percepciju o njihovim proizvodima te svoje kompanije predstavila kao odgovorne poslovne partnere. Mate Zmijarević, direktor Sektora podrške izvoznicima u Agenciji za promicanje izvoza i ulaganja rekao je da kineska Vlada organizira sajam robe široke potrošnje koji će se održati u studenom u Pekingu kako bi se potpomognuo uvoz u Kinu iz zemalja Latinske Amerike te centralne i jugoistočne Europe. Iako Kinezi subvencioniraju nastup na sajmu, dosada se odazvalo svega nekoliko hrvatskih tvrtki iz prehrambene industrije i trgovine.
U Hrvatskoj je Lenovo Technology na drugom mjestu vodećih isporučitelja računala
Lenovo Technology, jedan od najpoznatijih kineskih proizvođača računala u svijetu koji od 2005. ima i predstavništvo u Hrvatskoj, a nastao je od dijela IBM-a, organizirao je uz Veleposlanstvo Republike Kine i HGK, okrugli stol na temu “Prema izmjenjenoj percepciji Kine”. Cilj ove rasprave bilo je podsjetiti kako iz Kine ne dolazi samo roba niske kvalitete pa čak i ona opasna po zdravlje što se, primjerice, pripisuje igračkama. Isto tako kinesko tržište je otvoreno i za veći proboj hrvatskih proizvoda, izjavio je Wu Zhenglong, kineski veleposlanik u Zagrebu, podsjetivši da se iz Hrvatske izveze u Kinu roba vrijednih samo 17 milijuna dolara, dok kineski izvoz u Hrvatsku iznosi milijardu i 144 milijuna dolara. Namjera ovog okruglog stola koje provodi kineska diplomacija u više država, bila je upoznavanje s novim kompanijama prisutnima na globalnim tržištima koje su započele proces promjene loših percepcija. Jedna od takvih kompanija upravo je Lenovo Technology, primjer uspješnog prerastanja u globalnog inovativnog igrača koji se dokazao kao jedan od lidera na svjetskom IT tržištu što mijenja sliku Kine kao proizvođača jeftine robe sumnjive kvalitete. U Hrvatskoj je Lenovo Technology, prema izjavi direktora predstavništva Ranka Potkonjaka, na drugom mjestu vodećih isporučitelja računala, a za pet godina najavili su biti će prvi. Lenovo inače ima kompanije u cijelom svijetu, a u Europi ima tvornice u Mađarskoj i Češkoj te Operativni centar u Slovačkoj. Lenovo je inače preuzeo IBM-ov PC i Notebook segment, ali i dalje koristi IBM-ov logo na svojim Think Pad prijenosnicima na što ima pravo sve do 2010. godine. Kvaliteta, inovativnost i pouzdanost Lenova dokazani su, rekao je Potkonjak, brojnim nagradama, primjerice, Technology Business Researcha (TBR), priznanje dobiveno za zadovoljstvo korisnika i prepoznatljivost branda te nagrada Greenpeacea za brigu za okoliš. Kao jedni od domaćina okrugloga stola, članovi Veleposlanstva NR Kine predstavili su inicijative koje kineska vlada poduzima kako bi promijenila percepciju o njihovim proizvodima te svoje kompanije predstavila kao odgovorne poslovne partnere. Mate Zmijarević, direktor Sektora podrške izvoznicima u Agenciji za promicanje izvoza i ulaganja rekao je da kineska Vlada organizira sajam robe široke potrošnje koji će se održati u studenom u Pekingu kako bi se potpomognuo uvoz u Kinu iz zemalja Latinske Amerike te centralne i jugoistočne Europe. Iako Kinezi subvencioniraju nastup na sajmu, dosada se odazvalo svega nekoliko hrvatskih tvrtki iz prehrambene industrije i trgovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu