Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Gardenu procvao biznis s burgerima, a ovog ljeta konačno se vraća još jedan izdašan izvor prihoda

Autor: Marija Crnjak
02. kolovoz 2022. u 10:41
Podijeli članak —
U prvih pola godine Grupa je ostvarila ukupne konsolidirane poslovne prihode od 57,3 milijuna kuna uz EBITDA od 6,5 milijuna kuna/M. Tironi/PIXSELL

Grupa ističe izazove snažnih inflatornih pritisaka te rasta proizvodnih inputa u svim segmentima poslovanja Grupe, proizvodnji piva, originalnih craft burgera te produkciji glazbenih festivala.

Otvaranje nove veće pivovare i ugostiteljskog objekta na Žitnjaku i povratak festivalskih zbivanja u Tisnom obilježit će poslovanje Grupe The Garden Brewery u 2022., u kojoj se nastavlja rast svih segmenata poslovanja, a najveći rast i dalje bilježi prodaja burgera.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U prvih pola godine Grupa je ostvarila ukupne konsolidirane poslovne prihode od 57,3 milijuna kuna uz EBITDA od 6,5 milijuna kuna.

Otvaranje nove veće pivovare i ugostiteljskog objekta na Žitnjaku i povratak festivalskih zbivanja u Tisnom obilježit će poslovanje Grupe The Garden Brewery u 2022., u kojoj se nastavlja rast svih segmenata poslovanja, a najveći rast i dalje bilježi prodaja burgera.

U prvih pola godine Grupa je ostvarila ukupne konsolidirane poslovne prihode od 57,3 milijuna kuna uz EBITDA od 6,5 milijuna kuna.

Drugo tromjesečje obilježio je početak rada pivovare na novoj lokaciji sa značajno proširenim proizvodnim kapacitetima. Kako je poznato, Grupu čine tvrtke The Bird (pivovara), Yellow Submarine (burgeri) te Lula (festivalski biznis).

Kako se ističe u polugodišnjem izvješću Grupe, poslovni rezultati drugog tromjesečja te osobito snažna realizacija maloprodajne lokacije uz pivovaru, osigurali su rast operativnih poslovnih prihoda.

U segmentu prodaje craft piva prihod im je rastao za 7 posto, na 11,7 milijuna kuna, dok je Submarine s prihodom od gotovo 43 milijuna kuna imao rast od 41 posto. “Yellow Submarine je nastavio s implementacijom svih strateških planova i u drugom tromjesečju, primarno u smislu pripreme i otvaranja novih poslovnih lokacija.

Otvorena je nova lokacija u Splitu te pripremljene nove lokacije za otvaranje u Zagrebu, a u tom tempu nastavlja se u drugom dijelu godine”, otkrivaju u izvješću.

S otvaranjem lokala, pad je imao samo Gardenov segment online poslovanja – u prvom polugodištu utržili su 20,7 milijuna kuna, što je 36 posto prihoda od prodaje ostvarenih u prvom polugodištu 2021. godine.

Grupa ističe izazove snažnih inflatornih pritisaka te rasta proizvodnih inputa u svim segmentima poslovanja Grupe, proizvodnji piva, originalnih craft burgera te produkciji glazbenih festivala.

Autor: Marija Crnjak
02. kolovoz 2022. u 10:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close