Podravka Grupa u ponedjeljak je predstavila svoj novi vizualni identitet, koji i dalje sadrži prepoznatljivo srce i crvenu boju ali su oni sada modernizirani, čime je vizual prilagođen novim potrošačima i tržištima na kojima kompanija posluje.
Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić na predstavljanju novog vizualnog rješenja izjavila je da je kompanija 2021. godine započela transformacijske pomake u svim segmentima razvoja, a u sklopu toga odlučeno je da se promijeni i njezin vizualni identitet. U procesu njegova stvaranja vodilo se računa o tome da se zadrže vrijedni i prepoznatljivi elementi, a istovremeno ih se htjelo modernizirati. Rezime svega jest taj da je ostao znak srca, po kojem je Podravka prepoznatljiva, kao i crvena boja. Ta dva elementa sada su suvremenijeg izgleda i estetski pročišćena, objasnila je Dalić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu