Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dona trgovina spremna otkupiti sav urod jabuka

Autor: Božica Babić
25. kolovoz 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Ambiciozne planove koči nedostatna proizvodnja voća

Dona trgovina, tvrtka koja se bavi proizvodnjom sokova te preradom voća i povrća pripravna je otkupiti sav ovogodišnji urod industrijske jabuke, najavio je jučer Andrija Klarić, direktor prodaje podsjetivši da su u lipnju u zadarskom zaleđu otkupili rekordnih 400 tona višnje maraske te s kooperantima dogovorili suradnju i za dogodine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dona je u lipnju na tržište plasirala stopostotni koncentrat voćnog soka od jabuke, prvi proizvod iz planiranog premium asortimana. Ovih dana, što u izvoz što na odabrane police hrvatskih trgovaca, plasira i prirodni sok od višnje dobiven prešanjem voća i pasteriziranjem koncentrata, kaže brend menadžer Davor Brkić navodeći da premium segment misle proširiti i na liniju džemova i pekmeza. Problem s kojim se suočavaju, iznio je Brkić, nedostatna je proizvodnja voća. Osim jabuka i višanja u svim ostalim voćnim vrstama Hrvatska nema dovoljne količine pa prerađivačka industrija mora uvoziti gotovo 90% voća. Višnju su otkupljivali po 4,2 kn/kg dok je za jabuku cijena još nepoznata. Lani su kilogram jabuka plaćali 45-65 lipa, procjenjuju da ni ove godine neće biti skuplja. Uz 40 lipa subvencije od države prošle su godine uspjeli biti konkurentni te između osam ponuđača izboriti proizvodnju soka za Mercator no 2010. zaključena je uz gubitak s obzirom da su ulazni troškovi rasli 35-40%, a prodajne cijene uglavnom nisu povećavali, iznio je Klarić.Dobri izvozni ugovori s novim proizvodima, količinsko povećanje proizvodnje te ušteda od dva milijuna kuna nastala radi niže cijene plina koju je Vlada nedavno usvojila za gospodarstvo parametri su na kojima Dona temelji pozitivno poslovanje u 2011. Dona trgovina lani je ostvarila 12 milijuna eura prometa i zapošljavala 105 djelatnika.

Dona trgovina, tvrtka koja se bavi proizvodnjom sokova te preradom voća i povrća pripravna je otkupiti sav ovogodišnji urod industrijske jabuke, najavio je jučer Andrija Klarić, direktor prodaje podsjetivši da su u lipnju u zadarskom zaleđu otkupili rekordnih 400 tona višnje maraske te s kooperantima dogovorili suradnju i za dogodine.

Dona je u lipnju na tržište plasirala stopostotni koncentrat voćnog soka od jabuke, prvi proizvod iz planiranog premium asortimana. Ovih dana, što u izvoz što na odabrane police hrvatskih trgovaca, plasira i prirodni sok od višnje dobiven prešanjem voća i pasteriziranjem koncentrata, kaže brend menadžer Davor Brkić navodeći da premium segment misle proširiti i na liniju džemova i pekmeza. Problem s kojim se suočavaju, iznio je Brkić, nedostatna je proizvodnja voća. Osim jabuka i višanja u svim ostalim voćnim vrstama Hrvatska nema dovoljne količine pa prerađivačka industrija mora uvoziti gotovo 90% voća. Višnju su otkupljivali po 4,2 kn/kg dok je za jabuku cijena još nepoznata. Lani su kilogram jabuka plaćali 45-65 lipa, procjenjuju da ni ove godine neće biti skuplja. Uz 40 lipa subvencije od države prošle su godine uspjeli biti konkurentni te između osam ponuđača izboriti proizvodnju soka za Mercator no 2010. zaključena je uz gubitak s obzirom da su ulazni troškovi rasli 35-40%, a prodajne cijene uglavnom nisu povećavali, iznio je Klarić.Dobri izvozni ugovori s novim proizvodima, količinsko povećanje proizvodnje te ušteda od dva milijuna kuna nastala radi niže cijene plina koju je Vlada nedavno usvojila za gospodarstvo parametri su na kojima Dona temelji pozitivno poslovanje u 2011. Dona trgovina lani je ostvarila 12 milijuna eura prometa i zapošljavala 105 djelatnika.

Autor: Božica Babić
25. kolovoz 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close