Vegeta je šest desetljeća naš najjači brend

Autor: Marta Duić , 17. prosinac 2019. u 21:59
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Podravkin proizvod prisutan je u 50 zemalja na pet kontinenata.

U ponedjeljak je Podravka obilježila 60 godina brenda Vegeta, a svečanost je uveličala i delegacija Vlade, predvođena premijerom Andrejem Plenkovićem. Podravka je goste povela na putovanje kroz šest desetljeća Vegetine povijesti u posebno uređenom vlaku od Zagreba do Koprivnice. Svaki od četiri vagona prikazao je dio povijesti i razvoja proizvoda koji je jedan od najuspješnijih domaćih izvoznih aduta i fenomen koji je osvojio svijet.

Uz jela Podravkinih promotora kulinarstva, gosti su se družili i sa Stevom Karapandžom, legendarnim chefom i zaštitnim licem Podravkine kultne TV emisije ‘Male tajne velikih majstora kuhinje’.

“Na ovome mjestu prije točno šest desetljeća na svoj je put krenula najprepoznatljivija hrvatska marka. Kroz 60 godina Vegeta je postala neizostavan dio kuhinja na pet kontinenata, u više od 50 zemalja diljem svijeta. Vegeta svake godine hrvatskom gospodarstvu generira više od pola milijarde kuna novostvorene vrijednosti te smo zahvaljujući tim rezultatima stvarali i razvijamo cijelu Podravku”, objasnio je Marin Purcar, predsjednik Uprave ove prehrambene kompanije.Svoj je jubilej Vegeta proslavila i s potrošačima diljem svijeta koji su sudjelovali u kreativnom natječaju i osmislili svoju originalnu Vegeta etiketu. Proslavu obljetnice zaokružit će izložba ‘Vegeta 60 – paketić povijesti’ u siječnju, koja će ispričati priču o njezinom nastajanju, razvoju i rastu, ali i dočarati kako je dizajnom i ambalažom uvijek bila korak ispred vremena.

Komentirajte prvi

New Report

Close