Knjiga “Utjecaj: znanost i praksa” autora Roberta Cialdinija, u izdanju Mate, provjera je psihologije potvrđivanja – otkriva koji čimbenici potiču ljude da kažu “da” na tuđe zahtjeve.
Robert Cialdini u knjizi kombinira eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao utjecati na razne na ljude (kupce, klijente, potrošače). Ova knjiga je namijenjena osobama koje uspješno djeluju u poslovnom svijetu, a jedna od najvažnijih odlika joj je da podsjeća i potiče čitatelja na moć uvjeravanja. Neka od poglavlja u knjizi su “Oružje utjecaja”, “Uzajamnost: staro pravilo ‘Ja tebi, ti meni’… i još meni”, “Obveza i dosljednost”, “Socijalna potvrda: Istina smo mi”, “Sviđanje: prijateljski lopov”, “Autoritet: usmjereno pokoravanje”, te “Neposredni utjecaj: primitivan pristanak za automatsko doba”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu