Potpisivanjem ugovora između zagrebačke tvrtke Potomac i Grada Nove Gradiške o prijenosu vlasništva posjeda jučer je započeo projekt gradnje proizvodnog pogona u gradskom Industrijskom parku vrijedan pet milijuna kuna. Tvrtka Potomac, vlasnik robne marke kravata Croata, gradit će u Novoj Gradiški pogon za proizvodnju košulja u koji će u prvoj fazi gradnje uložiti više od pet milijuna kuna i zaposliti 25 radnika, izvijestili su iz Potomca. Otvaranju proizvodnje košulja Croata u Novoj Gradišci, kažu, pogoduje i činjenica da Potomac već duže vrijeme u obližnjem mjestu Davoru proizvodi kravate i rupce Croata, te je tamo razvio stručne kadrove. Košulje Croata, koje su dosad šivali Potomacovi kooperanti, na hrvatskom su tržištu prisutne pet godina, a riječ je o ekskluzivnim košuljama za poslovne ljude. Potomac je hrvatski proizvođač kravata, marama i šalova koji zapošljava oko 140 ljudi. Tvrtku su 1990. godine osnovali poduzetnici Marijan Bušić i Zlatko Penavić, a prvi butik otvorili su godinu kasnije u Zagrebu. Danas Potomac posluje u Australiji, Bosni i Hercegovini, Francuskoj, Irskoj, Japanu, Makedoniji, Njemačkoj, Peruu, SAD-u, Švedskoj, Španjolskoj i Turskoj. Tvrtka ima vlastitu proizvodnju kravata u kojoj je zaposleno 50 radnika, većinom u mjestu Davor u novogradiškoj Posavini. Godišnje proizvode 150 tisuća komada kravata i drugih proizvoda od svile.
Hrvatske kravate izradene su u potpunosti od najkvalitetnije svile, u različitim vrstama tkanja sve su šivane ručno i ističu se raznovrsnim detaljima svoje besprijekorne izvedbe, objašnjavaju u Potomacu. U tvrtki kažu da pokušavaju pratiti svjetske trendove tako da je kvaliteta kravata, njihov kroj, duljina i svila, na razini najuglednijih svjetskih marki.
Motivi su također moderni, dizajnirani od hrvatskih stilista i razlikuju se prema kolekcijama, ovisno o godišnjim dobima i tendencijama na tržištu.
Mnogi motivi pak inspirirani hrvatskom poviješću i kulturnom baštinom: glagoljica, hrvatski troplet, Dux Croatorum, jadranska obala i slično.
Budući da je riječ o izvornom proizvodu, “Croata” nosi specifična identifikacijska obilježja. Prati je, tiskana na pakiranju, povijest hrvatskog porijekla kravate, te povijest motiva.
Potpisivanjem ugovora između zagrebačke tvrtke Potomac i Grada Nove Gradiške o prijenosu vlasništva posjeda jučer je započeo projekt gradnje proizvodnog pogona u gradskom Industrijskom parku vrijedan pet milijuna kuna. Tvrtka Potomac, vlasnik robne marke kravata Croata, gradit će u Novoj Gradiški pogon za proizvodnju košulja u koji će u prvoj fazi gradnje uložiti više od pet milijuna kuna i zaposliti 25 radnika, izvijestili su iz Potomca. Otvaranju proizvodnje košulja Croata u Novoj Gradišci, kažu, pogoduje i činjenica da Potomac već duže vrijeme u obližnjem mjestu Davoru proizvodi kravate i rupce Croata, te je tamo razvio stručne kadrove. Košulje Croata, koje su dosad šivali Potomacovi kooperanti, na hrvatskom su tržištu prisutne pet godina, a riječ je o ekskluzivnim košuljama za poslovne ljude. Potomac je hrvatski proizvođač kravata, marama i šalova koji zapošljava oko 140 ljudi. Tvrtku su 1990. godine osnovali poduzetnici Marijan Bušić i Zlatko Penavić, a prvi butik otvorili su godinu kasnije u Zagrebu. Danas Potomac posluje u Australiji, Bosni i Hercegovini, Francuskoj, Irskoj, Japanu, Makedoniji, Njemačkoj, Peruu, SAD-u, Švedskoj, Španjolskoj i Turskoj. Tvrtka ima vlastitu proizvodnju kravata u kojoj je zaposleno 50 radnika, većinom u mjestu Davor u novogradiškoj Posavini. Godišnje proizvode 150 tisuća komada kravata i drugih proizvoda od svile.
Hrvatske kravate izradene su u potpunosti od najkvalitetnije svile, u različitim vrstama tkanja sve su šivane ručno i ističu se raznovrsnim detaljima svoje besprijekorne izvedbe, objašnjavaju u Potomacu. U tvrtki kažu da pokušavaju pratiti svjetske trendove tako da je kvaliteta kravata, njihov kroj, duljina i svila, na razini najuglednijih svjetskih marki.
Motivi su također moderni, dizajnirani od hrvatskih stilista i razlikuju se prema kolekcijama, ovisno o godišnjim dobima i tendencijama na tržištu.
Mnogi motivi pak inspirirani hrvatskom poviješću i kulturnom baštinom: glagoljica, hrvatski troplet, Dux Croatorum, jadranska obala i slično.
Budući da je riječ o izvornom proizvodu, “Croata” nosi specifična identifikacijska obilježja. Prati je, tiskana na pakiranju, povijest hrvatskog porijekla kravate, te povijest motiva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu