ZAGREB Allianz u suradnji sa servisnim partnerima svojim klijentima pojednostavljuje postupak prijave i procjene šteta i nudi obavljanje cijelog procesa na jednome mjestu. To je prva takva usluga na hrvatskom tržištu, čime Allianz, nakon online prijave šteta i prijave šteta besplatnim telefonom, nastavlja i u ovom području uvoditi svjetsku praksu i standarde. Za obradu štete više nije potrebno dolaziti u poslovne urede Allianza. Dovoljno je javiti se ovlaštenom servisnom partneru, a to su AutoZubak i Porsche Auto te Autocommerce i Autocentar Baotić. “Allianz od dolaska na tržište uvodi najbolju inozemnu praksu te tako doprinosi razvoju osiguravateljske branše”, ističe Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
ZAGREB Allianz u suradnji sa servisnim partnerima svojim klijentima pojednostavljuje postupak prijave i procjene šteta i nudi obavljanje cijelog procesa na jednome mjestu. To je prva takva usluga na hrvatskom tržištu, čime Allianz, nakon online prijave šteta i prijave šteta besplatnim telefonom, nastavlja i u ovom području uvoditi svjetsku praksu i standarde. Za obradu štete više nije potrebno dolaziti u poslovne urede Allianza. Dovoljno je javiti se ovlaštenom servisnom partneru, a to su AutoZubak i Porsche Auto te Autocommerce i Autocentar Baotić. “Allianz od dolaska na tržište uvodi najbolju inozemnu praksu te tako doprinosi razvoju osiguravateljske branše”, ističe Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu