Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Osječka Apria svijetlećim panelima opremila zagrebačku zračnu luku

Autor: Ivana Barišić
22. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Vivacity, kako ističe menadžer Weinpert, za razliku od dosadašnjih reklama, štedi električnu energiju do 70%

S milijun kuna ulaganja Zračna luka Pleso u Zagrebu opremljena je sa, za sada, jedinstvenim proizvodom na hrvatskom tržištu, Vivacityem – rubno osvijetljenim svjetlećim panelima. Isti posao već je odrađen i na Aerodromu Brnik u slovenskoj Ljubljani. Proizvod je na tržište jugooistočne Europe plasirala osječka tvrtka Apria d.o.o. koja je prije dvije godine uspostavila suradnju s korejskim proizvođačem Hunatechom na sajmu u Hamburgu i postala njezin generalni zastupnik i distributer za područje jugoistočne Europe. Vivacity, kako ističe generalni manager Krunoslav Weinpert, za razliku od dosadašnjih neonskih reklama štedi električnu energiju čak i do 70 posto, vijek trajanja ugrađenih lampi proteže se na minimalno 40.000 sati što iznosi oko 10 godina, ako se proizvod dnevno koristi po osam sati. Istovremeno mu se pripisuju i odlike najviših ekoloških standarda, a usklađen je i s europskom RoHS normom koja propisuje udio žive u rasvjetnom tijelu. Za razliku od postojeće tehnologije, ova je skuplja za oko 30 posto. “S proizvodom smo zakoračili na tržište Hrvatske i Slovenije, a u slijedećim fazama želimo osvojiti i tržišta susjednih država, Bosne i Hercegovine, Srbije i Mađarske. U nekima od njih već smo gotovo završili s pregovorima i stigli do otvaranja predstavništva”, navodi Weinpert kojemu je krajnji cilj – otvaranje Hunatechovog proizvodnog pogona na području Slavonije odakle bi se tržište jugoistočne Europe opskrbljivalo proizvodima ove tehnologije. Sama kompanija Hunatech u drugoj polovici ove godine uložila je oko 30 milijuna američkih dolara kako bi pojačala svoju dominantnost na europskom tržištu i trenutno, kako nastavlja Weinpert, izabiru lokaciju gdje bi mogli otvoriti proizvodni pogon. Od iduće godine osječka Apria će uvesti i mogućnost zamijene staroga proizvoda za novi, čime će biti prvi u Hrvatskoj koji će u tome segmentu ponuditi takvu uslugu. Planiraju, također, pojačati i ponudu najnovije inovacije – akumulatorskog stalka za svjetleće panele, a koji je nastao u suradnji s Hunatechom. Proizvod je prvi puta predstavljen na ovogodišnjem Sajmu marketinga u Frankfurtu dok su prve isporuke napravljene u Hrvatskoj, marketinškim agencijama u Zagrebu, a korišten je i za prezentaciju votke Aquinta na jadranskoj obali. “Akumulatorski stalak koji je energetski ne ovisan 12 do 20 sati je automatiziran. Tu mislim na jednostavan postupak punjenja i prikaza stanja akumulatora. U njega je ugrađena automatika koja se brine o kvalitetnom punjenju i pražnjenju akumulatora, kako bi vijek istih bio što dulji. Stalak je opremljen i senzorom koji omogućuje automatsko uključivanje kad padne mrak”, objašnjava Weinpert koji smatra da su potrebe domaćeg, ali i europskoga tržišta za ovim proizvodim velike. Vivacity je namijenjen prvenstveno reklamnoj industriji i oglašivačima, ali i projektantima, kako iznose u Apriji, pružaju velike mogućnosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

S milijun kuna ulaganja Zračna luka Pleso u Zagrebu opremljena je sa, za sada, jedinstvenim proizvodom na hrvatskom tržištu, Vivacityem – rubno osvijetljenim svjetlećim panelima. Isti posao već je odrađen i na Aerodromu Brnik u slovenskoj Ljubljani. Proizvod je na tržište jugooistočne Europe plasirala osječka tvrtka Apria d.o.o. koja je prije dvije godine uspostavila suradnju s korejskim proizvođačem Hunatechom na sajmu u Hamburgu i postala njezin generalni zastupnik i distributer za područje jugoistočne Europe. Vivacity, kako ističe generalni manager Krunoslav Weinpert, za razliku od dosadašnjih neonskih reklama štedi električnu energiju čak i do 70 posto, vijek trajanja ugrađenih lampi proteže se na minimalno 40.000 sati što iznosi oko 10 godina, ako se proizvod dnevno koristi po osam sati. Istovremeno mu se pripisuju i odlike najviših ekoloških standarda, a usklađen je i s europskom RoHS normom koja propisuje udio žive u rasvjetnom tijelu. Za razliku od postojeće tehnologije, ova je skuplja za oko 30 posto. “S proizvodom smo zakoračili na tržište Hrvatske i Slovenije, a u slijedećim fazama želimo osvojiti i tržišta susjednih država, Bosne i Hercegovine, Srbije i Mađarske. U nekima od njih već smo gotovo završili s pregovorima i stigli do otvaranja predstavništva”, navodi Weinpert kojemu je krajnji cilj – otvaranje Hunatechovog proizvodnog pogona na području Slavonije odakle bi se tržište jugoistočne Europe opskrbljivalo proizvodima ove tehnologije. Sama kompanija Hunatech u drugoj polovici ove godine uložila je oko 30 milijuna američkih dolara kako bi pojačala svoju dominantnost na europskom tržištu i trenutno, kako nastavlja Weinpert, izabiru lokaciju gdje bi mogli otvoriti proizvodni pogon. Od iduće godine osječka Apria će uvesti i mogućnost zamijene staroga proizvoda za novi, čime će biti prvi u Hrvatskoj koji će u tome segmentu ponuditi takvu uslugu. Planiraju, također, pojačati i ponudu najnovije inovacije – akumulatorskog stalka za svjetleće panele, a koji je nastao u suradnji s Hunatechom. Proizvod je prvi puta predstavljen na ovogodišnjem Sajmu marketinga u Frankfurtu dok su prve isporuke napravljene u Hrvatskoj, marketinškim agencijama u Zagrebu, a korišten je i za prezentaciju votke Aquinta na jadranskoj obali. “Akumulatorski stalak koji je energetski ne ovisan 12 do 20 sati je automatiziran. Tu mislim na jednostavan postupak punjenja i prikaza stanja akumulatora. U njega je ugrađena automatika koja se brine o kvalitetnom punjenju i pražnjenju akumulatora, kako bi vijek istih bio što dulji. Stalak je opremljen i senzorom koji omogućuje automatsko uključivanje kad padne mrak”, objašnjava Weinpert koji smatra da su potrebe domaćeg, ali i europskoga tržišta za ovim proizvodim velike. Vivacity je namijenjen prvenstveno reklamnoj industriji i oglašivačima, ali i projektantima, kako iznose u Apriji, pružaju velike mogućnosti.

Autor: Ivana Barišić
22. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close